2013-05-19, 18:17
Medlem
Endsiegs avatar
http://www.liveleak.com/view?i=38f_1368974961 "revolutionära" fronten vandaliserar FNU-medlems hem.

Hoppas att dessa terrorister hängs ut med namn och bild så FNU kan vedergälla aktionen.
2013-05-19, 18:34
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endsieg
http://www.liveleak.com/view?i=38f_1368974961 "revolutionära" fronten vandaliserar FNU-medlems hem.

Hoppas att dessa terrorister hängs ut med namn och bild så FNU kan vedergälla aktionen.

Hahahahahaha, de senaste åren har minst 5 nassar blivit knivhuggna, vart var vedergällningen då?

För att inte tala om nassen som blev knivhuggen för 2v sedan när de skulle "vedergälla"...BRA JOBBAT GUBBAR!
2013-05-19, 18:48
Medlem
Salames avatar
Fyfan vilken pinsam video! Man måste vara så många mot en person? Man kan inte använda ordet så man måste slåss tss tss.. Synd att vi lever i en demokrati och alla får komma till tals - det är vad ni uppvisar. Det är ingen som kollar på er och klappar och säger "bra jobbat". Även Lars Ohly har gått och sagt emot våldet. Det är bara ni som sitter och klappar om varandra, så patetiskt.
2013-05-19, 18:49
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salame
Fyfan vilken pinsam video! Man måste vara så många mot en person? Man kan inte använda ordet så man måste slåss tss tss.. Synd att vi lever i en demokrati och alla får komma till tals - det är vad ni uppvisar. Det är ingen som kollar på er och klappar och säger "bra jobbat". Även Lars Ohly har gått och sagt emot våldet. Det är bara ni som sitter och klappar om varandra, så patetiskt.

Va!!!??? Har Ohly sagt det?! Lägger av med mitt politiska engagemang nu på direkten!!!!
2013-05-19, 18:52
Medlem
Citat:
Vem bryr sig om vad Lars Ohly tycker? Han är typ lika meningslös som Jimmie Åkesson.
2013-05-19, 18:55
Medlem
Salames avatar
Citat:
Ja det är ett brott att begå ett brott. Vad snackar du om? Fick du en tegelsten i huvudet själv?
Frågar du om en åsikt är ett brott? Ja enligt er när ni slår ner folk som tänker annorlunda. Och ja om det är hets mot folkgrupp. Ja om det hotar demokrati. Osv osv.. Du förstår bilden jag målar upp här hoppas jag.

Jo jag vet att de uttrycker sina åsikter öppet, de har ingen maskering på bilderna. Men det är pixlat. Därmed uppnår de samma syfte, maskinger och pixelering, att inte uppvisa ens identitet.

I andra ord, du kan inte stå för dina åsikter, du vill inte som person bli kopplad till en organisation som uppvisar starka åsikter. Erkänn det bara. Det är inte så hemskt, det är en mänsklig vilja att skydda sig själv och ha alla dörrar öppna och inte vilja bli hatad eller attackerad. Ni vill inte vara den som äger dörren ni sprejmålar på osv. Det är just nu som ämnet är, där ni desperat försöker rättfärdiga detta på något sätt eller kringgå, eller vad ni än försöker göra. Kan ni inte bara erkänna att ja, ni kan inte stå för era åsikter varje timme på dygnet oavsett vad. Ni är det ni är när det passar er helt enkelt.

Kan ni inte besvara min föregående text, ni har uppenbarligen ignorerat den så påminner er snällt om den.
2013-05-19, 19:02
Medlem
Citat:
Kan ni inte besvara min föregående text, ni har uppenbarligen ignorerat den så påminner er snällt om den.
Varför ska folk svara på uppenbara provokationer? Alla förstår ju att det är för att skydda sig från att torska som man maskerar sig själv eller bilder på olagliga aktioner. De RF/AFA-medlemmar jag känner är öppna i sitt engagemang i sina privatliv men det betyder inte att dom tänker erkänna brott på internet?

Sluta trolla nu och börja tänk efter lite.
2013-05-19, 19:14
Medlem
Salames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internetkrigarN
Varför ska folk svara på uppenbara provokationer? Alla förstår ju att det är för att skydda sig från att torska som man maskerar sig själv eller bilder på olagliga aktioner. De RF/AFA-medlemmar jag känner är öppna i sitt engagemang i sina privatliv men det betyder inte att dom tänker erkänna brott på internet?

Sluta trolla nu och börja tänk efter lite.

Jag ber inte folk att erkänna brott på internet.
Provokation? Jag skulle säga nej till det, jag påpekar bara det uppenbara helt enkelt. Klarar man inte av att använda ord och förklara sig, så förstår jag att ni tar alltid till våld för det är väl det man förmår när jag snackar helt enkelt om grundläggande saker här. Ni kan inte stänga er i en bubbla, dunka varandra i ryggen och få en grupp-bånge över våld - kan ni inte tänka till lite? Ni måste faktiskt öppna fönstret, dra ut huvudet och samtala med folk ibland också och kunna använda det lilla ni har att försvara er med ord. Så nej jag provocerar inte, förlåt om du känner dig provocerad, men poängen kvarstår; ni kan inte stå upp för det ni gör. Och alla vet vad man kallar såna.
2013-05-19, 20:24
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Hahahahahaha, de senaste åren har minst 5 nassar blivit knivhuggna, vart var vedergällningen då?

För att inte tala om nassen som blev knivhuggen för 2v sedan när de skulle "vedergälla"...BRA JOBBAT GUBBAR!

Nämen, är det inte min favorit infogiver! Synd att du slutade svara på pm mitt i konversationen, saknade dig

Jo visst, 5 nassar har blivit knivhuggna, vart då menar du? Antar att du menar hela världen över eftersom du är kosmopolit och inte tror på statsgränser?

Gällande någon eventuell händelse för 2v sedan så är det inget jag känner till, du får gärna länka till någon källa (räknar inte med det eftersom du inte brukar kunna backa upp vad du säger).

Samtidigt så kan man inte lita på vad ni säger iaf, eftersom vem som helst är nasse eller fascist enligt er. Nitade inte ni någon random grabb i Jönköping som enligt er var ns, men visade sig sedermera att han hade noll att göra med varken SvP eller FNU, utan var bara någon civilist på ett café?
2013-05-19, 20:47
Medlem
Deweys avatar
Citat:
1) Antifascism handlar inte om att vara "modig" eller slåss renhårigt. Det handlar om att uppnå resultat.
2) De gav sig inte på en person utan dennes bostad, antar att det är praktiskt att vara ett flertal stycken om man ska hinna slå sönder den innan snutan anländer.
3) Vad Lars Ohly tycker om militant antifascism/politiskt våld är ointressant i sammanhanget.
2013-05-19, 23:12
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver

Citat:
Ursprungligen postat av Dewey
1) Antifascism handlar inte om att vara "modig" eller slåss renhårigt. Det handlar om att uppnå resultat.
2) De gav sig inte på en person utan dennes bostad, antar att det är praktiskt att vara ett flertal stycken om man ska hinna slå sönder den innan snutan anländer.
3) Vad Lars Ohly tycker om militant antifascism/politiskt våld är ointressant i sammanhanget.
Oj shit har ni börja vandalisera grupp i hus 6 man vs 1 hus?? Nu kommer nog SvP lägga ner när ni har dragit igågn den här radikala krigen...
2013-05-19, 23:26
Medlem
.buenaventura.s avatar
Var snubben ens hemma? Alla säger 6 mot 1 men vad jag förstår så är dom alla på huset och inte någon individ

Fett med cred ska dom ha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in