Citat:
Ursprungligen postat av
deliriumm
Majoriteten av tjejerna på krogen gillar killar med självförtroende och har man stor kuk har man det jävligt mycket lättare att bygga upp detta självförtroende.
Är du tjej? Och sker detta i alla tjejgäng eller i dom mer "slyniga" gängen? Kan inte tänka mig att alla tjejer är såhär elaka, ni fattar inte vad ni ställer till med för en kille med liten penis. Inte en chans att jag eller nån av mina polare skulle snacka om det kom fram att någons ligg hade en deformerad fitta, man har väl respekt för tjejen. Finns säkert vissa killgäng där sånt också sker, men det hör nog till ovanligheterna. Varför är tjejer så elaka?

Ja, jag är tjej och nej, vi pratar inte om ifall någon har deformerad kuk eller inte...som jag sa så handlar det mer om ifall det var bra sex eller inte. Sen pratar vissa tjejer mer om sånt och vissa tjejer pratar mindre, somliga pratar inte alls. De tjejer som babblar på om att dom minsann vill ha superstora kukar är en lite mer speciell sort, det är inte riktigt den "vanliga" tjejen.
Det tjejer uppskattar och gärna berättar om är snarare ifall man har haft det skönt ihop med någon och blivit tillfredsställd på olika vis med kyssar, smek, oralsex osv. Det kretsar inte bara om kuk in-ut-sprut för majoriteten av tjejerna.
Vill man bara bli fylld kan man köpa en dildo, det handlar liksom om väldigt mycket mer. Man kan vara en bra älskare utan en stor kuk, det är inte den det hänger på.
Klart att det finns tjejer som är dumma i huvudet också men varför vill man vara med en sån tjej som är totalt pantad då?