2013-08-21, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Hur vet du att det är som du säger? De allra flesta verkar ju ha kukar grova som läskburkar, o det tror jag är en grov överdrift...
Vilken av grejerna jag sa var det du ifrågasatte?
Och ja som House sa "everybody lies"
Sen borde inte sånt här vare ett problem heller, jag menar vilken bra tjej skulle dumpa en bara för att man ät lite mindre än medel... sen om man vill ha en slampa så 1. Skyll dig själv och 2. Ta inte åt dig, hon är bara en random slut.
Citera
2013-08-21, 21:00
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Majoriteten av tjejerna på krogen gillar killar med självförtroende och har man stor kuk har man det jävligt mycket lättare att bygga upp detta självförtroende.

Är du tjej? Och sker detta i alla tjejgäng eller i dom mer "slyniga" gängen? Kan inte tänka mig att alla tjejer är såhär elaka, ni fattar inte vad ni ställer till med för en kille med liten penis. Inte en chans att jag eller nån av mina polare skulle snacka om det kom fram att någons ligg hade en deformerad fitta, man har väl respekt för tjejen. Finns säkert vissa killgäng där sånt också sker, men det hör nog till ovanligheterna. Varför är tjejer så elaka?

Ja, jag är tjej och nej, vi pratar inte om ifall någon har deformerad kuk eller inte...som jag sa så handlar det mer om ifall det var bra sex eller inte. Sen pratar vissa tjejer mer om sånt och vissa tjejer pratar mindre, somliga pratar inte alls. De tjejer som babblar på om att dom minsann vill ha superstora kukar är en lite mer speciell sort, det är inte riktigt den "vanliga" tjejen.

Det tjejer uppskattar och gärna berättar om är snarare ifall man har haft det skönt ihop med någon och blivit tillfredsställd på olika vis med kyssar, smek, oralsex osv. Det kretsar inte bara om kuk in-ut-sprut för majoriteten av tjejerna.
Vill man bara bli fylld kan man köpa en dildo, det handlar liksom om väldigt mycket mer. Man kan vara en bra älskare utan en stor kuk, det är inte den det hänger på.

Klart att det finns tjejer som är dumma i huvudet också men varför vill man vara med en sån tjej som är totalt pantad då?
Citera
2013-08-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart
Ja, jag är tjej och nej, vi pratar inte om ifall någon har deformerad kuk eller inte...som jag sa så handlar det mer om ifall det var bra sex eller inte. Sen pratar vissa tjejer mer om sånt och vissa tjejer pratar mindre, somliga pratar inte alls. De tjejer som babblar på om att dom minsann vill ha superstora kukar är en lite mer speciell sort, det är inte riktigt den "vanliga" tjejen.

Det tjejer uppskattar och gärna berättar om är snarare ifall man har haft det skönt ihop med någon och blivit tillfredsställd på olika vis med kyssar, smek, oralsex osv. Det kretsar inte bara om kuk in-ut-sprut för majoriteten av tjejerna.
Vill man bara bli fylld kan man köpa en dildo, det handlar liksom om väldigt mycket mer. Man kan vara en bra älskare utan en stor kuk, det är inte den det hänger på.

Tack för ett uppmuntrande svar! Men..

Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart
att det finns tjejer som är dumma i huvudet också men varför vill man vara med en sån tjej som är totalt pantad då?

Ja men hur ska man veta om en tjej är en sån som snackar om storlek med sina kompisar eller inte då? Krävs bara ett ligg för att tjejen ska veta storleken, inte så att man alltid känner varandra och vet vems tjejens kompisar är bara för att man knullar en gång. Har aldrig fattat denna "Äh, hon är ändå inget att ha isåfall" -grejen, visst man kanske inte vill träffa tjejen igen men skadan är ju för fan redan skedd!!! Räcker med ett ligg för att hon ska snacka om det med sina vänner, eller hur? Det som man är rädd för som småkukad är ju att det ska komma ut i kretsarna att man har liten kuk, att tjejen inte är tillfredställd är inte iallafall vad jag oroar mig för när det kommer till min lilla kuk, utan det är ryktet man kanske får.

Vilka sorts tjejer är det som brukar snacka? Mina fördomar säger att det är mest är tjejgäng med slyniga krogluder som knullat halva stan, men också tjejgäng med riktigt snygga tjejer som är "populära". Dessa tjejer kan välja och vraka och ser därför små kukar som negativt och snackar därför om det med vännerna.
Citera
2013-08-22, 22:50
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Tack för ett uppmuntrande svar! Men..

Ja men hur ska man veta om en tjej är en sån som snackar om storlek med sina kompisar eller inte då? Krävs bara ett ligg för att tjejen ska veta storleken, inte så att man alltid känner varandra och vet vems tjejens kompisar är bara för att man knullar en gång. Har aldrig fattat denna "Äh, hon är ändå inget att ha isåfall" -grejen, visst man kanske inte vill träffa tjejen igen men skadan är ju för fan redan skedd!!! Räcker med ett ligg för att hon ska snacka om det med sina vänner, eller hur? Det som man är rädd för som småkukad är ju att det ska komma ut i kretsarna att man har liten kuk, att tjejen inte är tillfredställd är inte iallafall vad jag oroar mig för när det kommer till min lilla kuk, utan det är ryktet man kanske får.

Vilka sorts tjejer är det som brukar snacka? Mina fördomar säger att det är mest är tjejgäng med slyniga krogluder som knullat halva stan, men också tjejgäng med riktigt snygga tjejer som är "populära". Dessa tjejer kan välja och vraka och ser därför små kukar som negativt och snackar därför om det med vännerna.

Jag vet inte exakt hur den snackande tjejen ser ut, det är helt olika.
Men jag vet att om du ligger med den snackande tjejen och är en bra älskare (alltså, inte demonstrerar storleken på kuken utan är lyhörd och fokuserar på det tjejen vill ha istället) så kommer andra tjejer får höra vilken bra älskare du är, inte vilken size du har på kuken.

För övrigt ligger jag och spanar efter en bra g-punktstimulator på nätet. Jag kollar i första hand efter dom som fått bäst omdöme, gissa hur lång den penetrerande längden är? http://www.intimera.se/butterfly-kiss-rosa-992.html
Citera
2013-08-22, 23:05
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Tror ni fattar frågan lite fel, att omkretsen är viktigare än längden har jag förstått. Men helt teoretiskt, ponera att man skulle ha en kuk på 11 cm omkrets men diametern är ändå 5 centimeter, den är alltså formad typ som en paddel. Lika bred som många kukar med stor omkrets, men inte alls "djup". Är detta bättre än en 11 cm i omkrets cylinderformad kuk, med endast typ 3,5 cm bred diameter? Med andra ord, är det själva diametern man egentligen menar när man säger att omkretsen är viktig? Sitter dom viktigaste känselnerverna i fittan i själva "väggarna" där stimulansen alltså beror på själva diametern/bredden på kuken, inte djupet? Hoppas nån fattar.

Min är trots 11 cm omkrets ändå rätt bred i diameter, och skulle jag multiplicera med pi (som vissa tycks göra när dom mäter omkretsen??) skulle omkretsen bli nånstans mellan 12-13 cm.

Notera vad det står om den här svindyra, exklusiva pulsatorn då. Där står just om diametern. http://www.intimera.se/fun-factory-stronic-eins-1494.html

en riktig kvinnotjusare med sin eleganta och ergonomiska design. Den raka formen med en betydande volym stimulerar G-punkten

Diameter: 3,5 - 4,5 cm
Citera
2013-08-25, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Vilket skitsnack. Jag har 18cm i omkrets och min kuk är inte speciellt enorm. Några har sagt att den är grov men jag har varit med 24 olika tjejer och ingen har någonsin påvisat att den skulle vara på gränsen till för stor. Alla har kunnat ta den till roten i fittan utan några som helst problem. Har inte testat så jättemycket analt men det var en tjej som tyckte den var för stor men analen är ju bra mycket trängre och beroende på en hel del faktorer så kan ju tjejer tycka att minipenisar är för stora där med, eller ens fingrar.

Enda problemet är att ingen kan suga en till roten.

18 cm är som en wella hårspraysflaska, du måste ha legat med kvinnor som vuxit upp vid ett kärnkraftsverk.
Citera
2013-08-25, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Men att föredra något innebär inte att man utesluter allt annat. Jag tänder främst på mörkhåriga killar men inte fan springer jag ifrån blonda. Det är inte antigen eller, vi tjejer brukar gilla kukar, punkt.

Jag har varit med killar som har haft dina mått och haft bra sex med dem återkommande gånger. Jag skulle gissa att det är mer din personlighet och inställning som gör att du inte får fitta och inte din kuk. Och lösa slampor som jag tänder ändå på snubbar med bra självförtroende, inte bittra små kärringar som skyller allt på sin kuk istället för att rycka upp sig och ta kontroll över sitt liv.

Sex är dock en bra mycket större del i ett förhållande än en individs hårfärg.
Och jag får fitta dagligen om jag vill, med en tjej som aldrig upplevt det stora.
Hon vet inte vad hon går miste om med andra ord och jag känner ju själv hur "anatomiskt felmatchad" en medelkuk är med en "medelfitta".
Och det sista får du nog tala för dig själv, har haft ett flertal tjejer efter mig som jag vet är lösa slampor, det är ju inte direkt så att jag går och beklagar mig om mina tillkortakommanden ute i vardagen.
Citera
2013-08-25, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffy86
Har ju inga problem att få in den iaf

No shit sherlock, som en nål i rymden med mina 16x14 så jag kan tänka mig hur tråkigt och friktionslöst det är för dig.
Citera
2013-08-27, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
No shit sherlock, som en nål i rymden med mina 16x14 så jag kan tänka mig hur tråkigt och friktionslöst det är för dig.
Haha nja det funkar men skulle inte skada med några cm till
Så mycket större var ju inte din direkt. De kan ju suga av den helt och hållet iaf.
Citera
2013-08-27, 08:23
Medlem
Zjivagos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
16x14

Lustigt. Exakt mina mått.

PTV, för övrigt. Jag känner mig skönt genomsnittlig.
Citera
2013-08-27, 16:58
Medlem
FubarOnes avatar
Tack Flashback.
Det är just hit jag vänder mig när humöret är i botten, denna tråd som kan förvandla hård dag till en riktig kanon dag!

Över 400 sidor skam, förnedring, och män som ryggdunkar varandra och gråter ut till de magiska orden: "12cm räcker gott, kvinnor bryr sig inte om storlek egentligen".

Jag vart... Positivt överraskad att se att 12-14cm verkar vara i majoritet här - på Flashback - där 25+ annars är standard.
Det tar aldrig slut, sida efter sida.. Jag fylls av en värme när jag fyller på mitt självförtroende på andra bekostnad - bara av att tänka hur illa det kunde varit räcker för att göra mig nästintill hög på skadeglädje och ego.

Men jag skall gå mer "on-topic", men tack, tack för ni finns när det krisar!

Nej men allvarligt.
Jag satt faktiskt och diskuterade detta med min flickvän, för att gå till botten om vad som faktiskt är sant angående detta; vad är för litet egentligen? Vart går smärtgränsen?

Tyvärr måste jag spräcka er bubbla - ni under ca 15cm d.v.s - oavsett hur ni vänder på saken, snöar in på att sex enbart är teknik - och "fördelar" - med att ha en liten.. Allvarligt? Tror ni er själva på riktigt eller?

Att man inte behöver ha en porrfilms kuk för att den ska funka säger ju sig själv, men att någon mupp går och hävdar att 12cm funkar lika bra som 20cm, "det är bara teknik, wawa".
NEJ, ge er, skäms ni inte? Med lite vett så vet 20cm'aren också hur man knullar - och där sprack er dröm om ett jämställdt kukeri, där alla CM är like mycket värda..

De flesta kvinnor suktar inte efter monsterkuk på 30cm, antagligen rätt få faktiskt.
Men med de kvinnor som jag genom åren har lyckats komma in och diskutera det här ämnet, så är majoriteten (inte alla) i princip helt ensidiga om följande; "medel, över medel, och uppåt i skalan tills runt semi-stor".

I klarspråk; ca 16-20cm, 17-19cm anses oftast optimalt.
Inte små, inte för stort - stora nog, inte för stora så att de tappar i hårdhet, spänst & smidighet - och inte heller för små, så de inte klarar av att leverera.

Sen är det ju självklart att ha en enorm kuk i de flesta fall inte heller är så där jävla praktiskt i verkligheten , en myt som ofta lever på sitt rykte och stjärnglansen i porrindustrin.
Sen är det ju alltid individuellt, men nackdelar är ju rätt uppenbart att detta för med sig - som med allt.

Jag är varken stor, eller liten, 18cm sådär precis lagom.

Men jag kan nog tamefan satsa min lem på att ingen av er 12cm'are som sitter här och bölar, om er påståda "gudomlig-teknik-som-slår-vilken-superkuk-i-världen-som-helst", ens sett en fitta utanför pojkrumet i källaren hos er morsa - för ni har uppenbarligen varken stake i era nedre regioner - eller i er.
För hade ni tagit istället tag i er själv och sluta klaga på hur jävla dåliga ni är - då skulle ni fälla brud efter brud bara på rent självförtroende.

Ja, jag är ett narcissistiskt svin som säger det andra inte vågar säga, men det börjar bli jävligt tröttsamt med allt gnäll.
Och ni andra, som uppmuntrar dem; hur fan ska de lära sig om ni låter dem fortsätta leva i sin lilla bubbla? DISCIPLIN FÖR FAN!
Inte konstigt att ni blir bittra och gråtfärdiga när ni samlas här och håller om varandra och sjunger "We will overcome", samt skyller alla era problem på kvinnorna - de är horor, ännu mer när de inte vill ligga med er.
Sen är det horor när de spräcker ert ego med att ni inte är män nog att spänna på dem med era..

/MVH
Citera
2013-08-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FubarOne
Tack Flashback.
Det är just hit jag vänder mig när humöret är i botten, denna tråd som kan förvandla hård dag till en riktig kanon dag!

Över 400 sidor skam, förnedring, och män som ryggdunkar varandra och gråter ut till de magiska orden: "12cm räcker gott, kvinnor bryr sig inte om storlek egentligen".

Jag vart... Positivt överraskad att se att 12-14cm verkar vara i majoritet här - på Flashback - där 25+ annars är standard.
Det tar aldrig slut, sida efter sida.. Jag fylls av en värme när jag fyller på mitt självförtroende på andra bekostnad - bara av att tänka hur illa det kunde varit räcker för att göra mig nästintill hög på skadeglädje och ego.

Men jag skall gå mer "on-topic", men tack, tack för ni finns när det krisar!

Nej men allvarligt.
Jag satt faktiskt och diskuterade detta med min flickvän, för att gå till botten om vad som faktiskt är sant angående detta; vad är för litet egentligen? Vart går smärtgränsen?

Tyvärr måste jag spräcka er bubbla - ni under ca 15cm d.v.s - oavsett hur ni vänder på saken, snöar in på att sex enbart är teknik - och "fördelar" - med att ha en liten.. Allvarligt? Tror ni er själva på riktigt eller?

Att man inte behöver ha en porrfilms kuk för att den ska funka säger ju sig själv, men att någon mupp går och hävdar att 12cm funkar lika bra som 20cm, "det är bara teknik, wawa".
NEJ, ge er, skäms ni inte? Med lite vett så vet 20cm'aren också hur man knullar - och där sprack er dröm om ett jämställdt kukeri, där alla CM är like mycket värda..

De flesta kvinnor suktar inte efter monsterkuk på 30cm, antagligen rätt få faktiskt.
Men med de kvinnor som jag genom åren har lyckats komma in och diskutera det här ämnet, så är majoriteten (inte alla) i princip helt ensidiga om följande; "medel, över medel, och uppåt i skalan tills runt semi-stor".

I klarspråk; ca 16-20cm, 17-19cm anses oftast optimalt.
Inte små, inte för stort - stora nog, inte för stora så att de tappar i hårdhet, spänst & smidighet - och inte heller för små, så de inte klarar av att leverera.

Sen är det ju självklart att ha en enorm kuk i de flesta fall inte heller är så där jävla praktiskt i verkligheten , en myt som ofta lever på sitt rykte och stjärnglansen i porrindustrin.
Sen är det ju alltid individuellt, men nackdelar är ju rätt uppenbart att detta för med sig - som med allt.

Jag är varken stor, eller liten, 18cm sådär precis lagom.

Men jag kan nog tamefan satsa min lem på att ingen av er 12cm'are som sitter här och bölar, om er påståda "gudomlig-teknik-som-slår-vilken-superkuk-i-världen-som-helst", ens sett en fitta utanför pojkrumet i källaren hos er morsa - för ni har uppenbarligen varken stake i era nedre regioner - eller i er.
För hade ni tagit istället tag i er själv och sluta klaga på hur jävla dåliga ni är - då skulle ni fälla brud efter brud bara på rent självförtroende.

Ja, jag är ett narcissistiskt svin som säger det andra inte vågar säga, men det börjar bli jävligt tröttsamt med allt gnäll.
Och ni andra, som uppmuntrar dem; hur fan ska de lära sig om ni låter dem fortsätta leva i sin lilla bubbla? DISCIPLIN FÖR FAN!
Inte konstigt att ni blir bittra och gråtfärdiga när ni samlas här och håller om varandra och sjunger "We will overcome", samt skyller alla era problem på kvinnorna - de är horor, ännu mer när de inte vill ligga med er.
Sen är det horor när de spräcker ert ego med att ni inte är män nog att spänna på dem med era..

/MVH
Jag har 13 och funkar bra för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in