2013-07-27, 19:10
Medlem
Relegerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Vad är din storlek då? Hur lång är du?

1,85-2,00 lång, i slakt tillstånd kan den vara så liten som 4cm och erigerat 10-12 och 5 i omkrets..
Citera
2013-07-27, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relegerad
1,85-2,00 lång, i slakt tillstånd kan den vara så liten som 4cm och erigerat 10-12 och 5 i omkrets..

Ok, är själv fascinerad av att det verkligen inte har nånting med kroppslängden att göra.

Tycker det verkligen är synd att forskningen inte kommit på hur man utan risker kan förstora storleken. Det här förstör ju för många.

Men 5 i omkrets? Alltså längd runt penisen?
Citera
2013-07-27, 21:47
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Varför argumenterar du emot när du själv sagt att både du och dina vänner föredrar större?
Det är det enda jag ville få fram här.
Och visst är jag bitter, jag som många andra män föddes med en kuk dom flesta tjejerna inte har som en preferens, alltså inom 12-16x10-14.
Du kommer aldrig att veta vad riktig orättvisa och hopplöshet är, för er finns det lösningar på allt, för oss finns det inget som kan göra kuken större permanent i ett erigerat tillstånd.
Lösa slampor som du får mig att må illa, ni borde brännmärkas så man lättare kan sortera bort er ifrån dom bra tjejerna.

Men att föredra något innebär inte att man utesluter allt annat. Jag tänder främst på mörkhåriga killar men inte fan springer jag ifrån blonda. Det är inte antigen eller, vi tjejer brukar gilla kukar, punkt.

Jag har varit med killar som har haft dina mått och haft bra sex med dem återkommande gånger. Jag skulle gissa att det är mer din personlighet och inställning som gör att du inte får fitta och inte din kuk. Och lösa slampor som jag tänder ändå på snubbar med bra självförtroende, inte bittra små kärringar som skyller allt på sin kuk istället för att rycka upp sig och ta kontroll över sitt liv.
Citera
2013-07-27, 22:32
Medlem
Jag måste säga att det är lite roligt att man ska bli misstrodd pga att man faktiskt har stor kuk! Det finns ju dom som har det också, t ex purrsorfarn Ni måste va bra bittra och avundsjuka!
Citera
2013-07-28, 02:00
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Citat:

Menar verkligen inget illa nu, men... 5cm omkrets? Alltså runt om med måttband? Längden är väl kanske inget jätte, dock "normalt", men omkretsen låter nästan osannolik?
Citera
2013-07-28, 06:41
Bannlyst
Ar 1 cm normalt?
Citera
2013-07-28, 08:57
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syntes
Ar 1 cm normalt?

Ja, om man är tjej.
Citera
2013-07-29, 21:18
Medlem
Relegerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinkigaKerstin
Menar verkligen inget illa nu, men... 5cm omkrets? Alltså runt om med måttband? Längden är väl kanske inget jätte, dock "normalt", men omkretsen låter nästan osannolik?

Men ändå sann...
Citera
2013-07-29, 21:56
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Men ändå sann...

Menar du inte diameter?
5cm är typ som ett lillfinger (gissar jag på, har inte mätt)
Senast redigerad av EsoxLucius81 2013-07-29 kl. 21:59.
Citera
2013-07-29, 23:38
Medlem
18,5 cm lång
14,5 cm i omkrets mitt på, lite mer över ringen och längst inne vid roten.

Jag som trodde att jag hade liten dase Hänt många gånger att "Profil"-kondomer man fått i skolan gått sönder då tjejen fått töjja påsen rätt bra för att kunna få på den, men har alltid trott att det skulle vara så... Så det var ju gött att man hittat större tack vare denna tråden

Han är dock styvare än ett järnspett!
Senast redigerad av Blasius 2013-07-29 kl. 23:48.
Citera
2013-07-30, 10:04
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Det finns bara en enda porrskådis som har den omkretsen och det är Shane Diesel. Han har också sagt att han för det mesta bara är invigd bland kvinnor som har fött barn tidigare. Så nej, att ha en så grov balle är förmodligen inte särskilt vanligt. Är det något man kan lära sig om kvinnor så är det att man aldrig ska lita på deras ofta överskattande ögonmått.

Vilket skitsnack. Jag har 18cm i omkrets och min kuk är inte speciellt enorm. Några har sagt att den är grov men jag har varit med 24 olika tjejer och ingen har någonsin påvisat att den skulle vara på gränsen till för stor. Alla har kunnat ta den till roten i fittan utan några som helst problem. Har inte testat så jättemycket analt men det var en tjej som tyckte den var för stor men analen är ju bra mycket trängre och beroende på en hel del faktorer så kan ju tjejer tycka att minipenisar är för stora där med, eller ens fingrar.

Enda problemet är att ingen kan suga en till roten.
Citera
2013-07-30, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Vilket skitsnack. Jag har 18cm i omkrets och min kuk är inte speciellt enorm. Några har sagt att den är grov men jag har varit med 24 olika tjejer och ingen har någonsin påvisat att den skulle vara på gränsen till för stor. Alla har kunnat ta den till roten i fittan utan några som helst problem. Har inte testat så jättemycket analt men det var en tjej som tyckte den var för stor men analen är ju bra mycket trängre och beroende på en hel del faktorer så kan ju tjejer tycka att minipenisar är för stora där med, eller ens fingrar.

Enda problemet är att ingen kan suga en till roten.

Bild?

18 är fett grovt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in