Citat:
Men vafan, här nojjar man över 11 cm omkrets och två killar svarar med att tjejer har påpekat att deras 13-14 cm är för tunt
Snacka om att bli förstörd. Tack för att ni berättar sanningen iaf.
Men MIkehunt och Landt81, era penisar är fan normalstora, fattar inte vad ni klagar över? Har en stark känsla av att ni verkligen har haft otur och stött på size queens, och hängt upp er på att hon klagat och nu börjat dra alla tjejer över en kam.
Enda som typ håller mig borta från självmord nu (fan vad sjukt det låter) är att jag har läst runt JÄVLIGT mycket och har stött på rätt många på olika forum med typ 12 cm omkrets som har knullat runt mycket och knappt stött på klagomål alls faktiskt, tvärtom. Och så jävla stor skillnad är det ju inte på 12 cm och mina 11 cm i omkrets? Några millimeter tjockare runtomkring, kan ju inte vara hela världen, eller? Att någonsin knulla slyniga tjejer eller tjejer man vet fått flera stora kukar i sig är uteslutet för mig, och det känns som om det är dessa tjejer som oftast håller på och sizequeenar sig..
Frågar också igen eftersom ingen svarade på detta i mitt förra inlägg (eftersom min kuk trots den lilla omkretsen är relativt bred)
Gällande omkretsen, är bredden viktigare än själva "djupet" på kuken?
Snacka om att bli förstörd. Tack för att ni berättar sanningen iaf.Men MIkehunt och Landt81, era penisar är fan normalstora, fattar inte vad ni klagar över? Har en stark känsla av att ni verkligen har haft otur och stött på size queens, och hängt upp er på att hon klagat och nu börjat dra alla tjejer över en kam.
Enda som typ håller mig borta från självmord nu (fan vad sjukt det låter) är att jag har läst runt JÄVLIGT mycket och har stött på rätt många på olika forum med typ 12 cm omkrets som har knullat runt mycket och knappt stött på klagomål alls faktiskt, tvärtom. Och så jävla stor skillnad är det ju inte på 12 cm och mina 11 cm i omkrets? Några millimeter tjockare runtomkring, kan ju inte vara hela världen, eller? Att någonsin knulla slyniga tjejer eller tjejer man vet fått flera stora kukar i sig är uteslutet för mig, och det känns som om det är dessa tjejer som oftast håller på och sizequeenar sig..
Frågar också igen eftersom ingen svarade på detta i mitt förra inlägg (eftersom min kuk trots den lilla omkretsen är relativt bred)
Gällande omkretsen, är bredden viktigare än själva "djupet" på kuken?
Men alltså klart som fan det är skönt med en stor kuk. Men, allt hänger inte på det. Har varit med de som haft 11 i omkrets, 15 i längd osv som gett mig minst lika mycket njutning och orgasmer som de större. Sedan tycker jag inte att tjejer som haft flera och/eller stora kukar i sig är sämre än andra men de som påstår att endast stora kukar duger är idioter, ja.