2013-07-23, 21:33
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Men vafan, här nojjar man över 11 cm omkrets och två killar svarar med att tjejer har påpekat att deras 13-14 cm är för tunt Snacka om att bli förstörd. Tack för att ni berättar sanningen iaf.

Men MIkehunt och Landt81, era penisar är fan normalstora, fattar inte vad ni klagar över? Har en stark känsla av att ni verkligen har haft otur och stött på size queens, och hängt upp er på att hon klagat och nu börjat dra alla tjejer över en kam.

Enda som typ håller mig borta från självmord nu (fan vad sjukt det låter) är att jag har läst runt JÄVLIGT mycket och har stött på rätt många på olika forum med typ 12 cm omkrets som har knullat runt mycket och knappt stött på klagomål alls faktiskt, tvärtom. Och så jävla stor skillnad är det ju inte på 12 cm och mina 11 cm i omkrets? Några millimeter tjockare runtomkring, kan ju inte vara hela världen, eller? Att någonsin knulla slyniga tjejer eller tjejer man vet fått flera stora kukar i sig är uteslutet för mig, och det känns som om det är dessa tjejer som oftast håller på och sizequeenar sig..

Frågar också igen eftersom ingen svarade på detta i mitt förra inlägg (eftersom min kuk trots den lilla omkretsen är relativt bred)

Gällande omkretsen, är bredden viktigare än själva "djupet" på kuken?

Men alltså klart som fan det är skönt med en stor kuk. Men, allt hänger inte på det. Har varit med de som haft 11 i omkrets, 15 i längd osv som gett mig minst lika mycket njutning och orgasmer som de större. Sedan tycker jag inte att tjejer som haft flera och/eller stora kukar i sig är sämre än andra men de som påstår att endast stora kukar duger är idioter, ja.
Citera
2013-07-24, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Men alltså klart som fan det är skönt med en stor kuk. Men, allt hänger inte på det. Har varit med de som haft 11 i omkrets, 15 i längd osv som gett mig minst lika mycket njutning och orgasmer som de större. Sedan tycker jag inte att tjejer som haft flera och/eller stora kukar i sig är sämre än andra men de som påstår att endast stora kukar duger är idioter, ja.

Ingen som sagt att ENDAST stora kukar duger, eller jo, jag har sett några kvinnor skriva det faktiskt och att dom lika gärna kan pulla om kuken är av storlek medel.
Jag misstänker att du riktade det du skrev ovan bla till mig och det jag säger är att min erfarenhet efter för många år på sex och samlevnadsforum och kanske lite för många samtal med damer om detta i verkligheten är att den större delen har en stor kuk som preferens.
Sen är det kanske inte ett krav för dom flesta när det kommer till förhållanden men det ändrar fortfarande inte faktumet att dom föredrar större och att dom skulle ha fått bättre sex med det, eller iaf vaginalt.
Och vaginal penetration är ju trots allt huvudakten.
I längden är jag övertygad om att det inte håller om en tjej som "slampat" runt och fått smak för det stora försöker stadga sig med en liten medel balle, saknaden av att bli ordentligt påsatt kommer i många fall leda till otrohet.
Senast redigerad av Mlkehunt 2013-07-24 kl. 01:04.
Citera
2013-07-24, 08:59
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Ingen som sagt att ENDAST stora kukar duger, eller jo, jag har sett några kvinnor skriva det faktiskt och att dom lika gärna kan pulla om kuken är av storlek medel.
Jag misstänker att du riktade det du skrev ovan bla till mig och det jag säger är att min erfarenhet efter för många år på sex och samlevnadsforum och kanske lite för många samtal med damer om detta i verkligheten är att den större delen har en stor kuk som preferens.
Sen är det kanske inte ett krav för dom flesta när det kommer till förhållanden men det ändrar fortfarande inte faktumet att dom föredrar större och att dom skulle ha fått bättre sex med det, eller iaf vaginalt.
Och vaginal penetration är ju trots allt huvudakten.
I längden är jag övertygad om att det inte håller om en tjej som "slampat" runt och fått smak för det stora försöker stadga sig med en liten medel balle, saknaden av att bli ordentligt påsatt kommer i många fall leda till otrohet.

Nämen oj, sorry, var verkligen inte meningen att få det att verka som om jag gav mig på dig. Jag vädrade bara lite åsikter, jag lovar.

Svårt det där med att föredra. Eftersom man väldigt sällan i förhand vet hur stor kuk en kille har så kan man falla för alla möjliga storlekar. När man då väl upptäcker att den är liten, medel eller stor så brukar det enligt mig spela väldigt liten roll. Den tjej som reagerar negativt eller dumpar killen när hon väl upptäcker att det inte är en FB kuk behöver allvarlig hjälp. Tror även att många tjejer överdriver bara för att, de har sett för mycket på Sex and the city, tror de är lite coola när de skriker om att de minsann endast accepterar stora kukar. Sen vet jag inte hur slappa andra tjejer är men jag har sällan varit med om så pass små kukar att vaginala samlag blir dåliga pga storleken. Det är snarare tjejerna som borde jobba lite mer med sina knipövningar.

Jag kan bara tala för mig själv, vissa (eller många) skulle nog säga att jag har legat med många och gillar stora kukar. Å andra sidan var det inte länge sen jag var tillsammans med en snubbe som hade långt ifrån en stor kuk och den människan var helt ljuvlig i sängen. Att vi gjorde slut hade inget med hans kuk att göra, jag lovar. Den kan jag tom sakna ibland!
Citera
2013-07-24, 09:19
Medlem
felpost
Citera
2013-07-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ännu en gång så måste jag lägga salt på dina sår, 99% av alla kommentarer jag sett kvinnor skriva angående längd vs omkrets föredrar just omkretsen.
Och tro mig, jag har suttit allt för många år på forum och diskuterat sex och samlevnad för mitt eget bästa.

Tror ni fattar frågan lite fel, att omkretsen är viktigare än längden har jag förstått. Men helt teoretiskt, ponera att man skulle ha en kuk på 11 cm omkrets men diametern är ändå 5 centimeter, den är alltså formad typ som en paddel. Lika bred som många kukar med stor omkrets, men inte alls "djup". Är detta bättre än en 11 cm i omkrets cylinderformad kuk, med endast typ 3,5 cm bred diameter? Med andra ord, är det själva diametern man egentligen menar när man säger att omkretsen är viktig? Sitter dom viktigaste känselnerverna i fittan i själva "väggarna" där stimulansen alltså beror på själva diametern/bredden på kuken, inte djupet? Hoppas nån fattar.

Min är trots 11 cm omkrets ändå rätt bred i diameter, och skulle jag multiplicera med pi (som vissa tycks göra när dom mäter omkretsen??) skulle omkretsen bli nånstans mellan 12-13 cm.
Senast redigerad av deliriumm 2013-07-24 kl. 12:45.
Citera
2013-07-24, 12:54
Medlem
Citat:
Nämen oj, sorry, var verkligen inte meningen att få det att verka som om jag gav mig på dig. Jag vädrade bara lite åsikter, jag lovar.

Svårt det där med att föredra. Eftersom man väldigt sällan i förhand vet hur stor kuk en kille har så kan man falla för alla möjliga storlekar. När man då väl upptäcker att den är liten, medel eller stor så brukar det enligt mig spela väldigt liten roll. Den tjej som reagerar negativt eller dumpar killen när hon väl upptäcker att det inte är en FB kuk behöver allvarlig hjälp. Tror även att många tjejer överdriver bara för att, de har sett för mycket på Sex and the city, tror de är lite coola när de skriker om att de minsann endast accepterar stora kukar. Sen vet jag inte hur slappa andra tjejer är men jag har sällan varit med om så pass små kukar att vaginala samlag blir dåliga pga storleken. Det är snarare tjejerna som borde jobba lite mer med sina knipövningar.

Jag kan bara tala för mig själv, vissa (eller många) skulle nog säga att jag har legat med många och gillar stora kukar. Å andra sidan var det inte länge sen jag var tillsammans med en snubbe som hade långt ifrån en stor kuk och den människan var helt ljuvlig i sängen. Att vi gjorde slut hade inget med hans kuk att göra, jag lovar. Den kan jag tom sakna ibland!

Kanske inte dåligt med dom mindre men definitivt inte bättre, eller hur?
Du får ju skönare sex med dom större, korrekt?
Det är det jag försöker framför här, att en medelkuk kommer i majoriteten av fallen aldrig kunna ge lika bra vaginalt sex som en storlek större.
Och om vi nu leker med tanken att alla tjejer kunde se direkt vilken storlek männen har så är jag övertygad om att iaf en 80%+ skulle ta den stora framför den normala alla dagar i veckan.
Så det enda vi små medelkukade män kan göra är att välja kvinnor som inte är som dig, alltså kvinnor som särat på benen för en halv kommun och som har fått en smak för det stora.
Citera
2013-07-24, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Tror ni fattar frågan lite fel, att omkretsen är viktigare än längden har jag förstått. Men helt teoretiskt, ponera att man skulle ha en kuk på 11 cm omkrets men diametern är ändå 5 centimeter, den är alltså formad typ som en paddel. Lika bred som många kukar med stor omkrets, men inte alls "djup". Är detta bättre än en 11 cm i omkrets cylinderformad kuk, med endast typ 3,5 cm bred diameter? Med andra ord, är det själva diametern man egentligen menar när man säger att omkretsen är viktig? Sitter dom viktigaste känselnerverna i fittan i själva "väggarna" där stimulansen alltså beror på själva diametern/bredden på kuken, inte djupet? Hoppas nån fattar.

Min är trots 11 cm omkrets ändå rätt bred i diameter, och skulle jag multiplicera med pi (som vissa tycks göra när dom mäter omkretsen??) skulle omkretsen bli nånstans mellan 12-13 cm.

Tror det är lite beroende på hur mycket avikande från perfekt cylinder det är.

Skulle jag räkna som du föreslår skulle jag knäcka disels 18cm

Tror jag har typ 6.5cm på bredaste stället. 6.5x~3.1 ~19
Citera
2013-07-24, 13:40
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Kanske inte dåligt med dom mindre men definitivt inte bättre, eller hur?
Du får ju skönare sex med dom större, korrekt?
Det är det jag försöker framför här, att en medelkuk kommer i majoriteten av fallen aldrig kunna ge lika bra vaginalt sex som en storlek större.
Och om vi nu leker med tanken att alla tjejer kunde se direkt vilken storlek männen har så är jag övertygad om att iaf en 80%+ skulle ta den stora framför den normala alla dagar i veckan.
Så det enda vi små medelkukade män kan göra är att välja kvinnor som inte är som dig, alltså kvinnor som särat på benen för en halv kommun och som har fått en smak för det stora.

Jag kan åter bara tala för mig själv och några av mina tjejkompisar men det är absolut inte givet att större är bättre än mindre. Jag har varit med om minst lika många tillfällen där en kuk har varit stor och det lett till sämre sex som med en mindre. Jag kan hålla med om att man får skönare sex med en större i jämförelse med en kuk som är både smal och under säg 14 cm. Men allt över det ger minst lika mycket njutning.

Sex handlar ju inte bara om storleken på kuken, det är mycket annat som ska stämma för att ett knull ska bli riktigt bra. På samma sätt är det mycket annat som ska stämma in när man väljer en snubbe så även om vi kunde på förhand veta era kukstorlekar så tvivlar jag starkt på att de större skulle väljas enbart p.g.a. storleken. Jag har i åtminstone ett handfull fall vetat om i förhand om att storleken varit medel eller under och inte brytt mig utan knullat killen ändå med goda resultat.

Så, enligt mig har medelkukade (skumt ord!) snubbar minst lika stora chanser hos mig och många andra som "har särat benen för en halv kommun och som har fått smak för det stora".
Citera
2013-07-25, 00:29
Medlem
Citat:
Så, enligt mig har medelkukade (skumt ord!) snubbar minst lika stora chanser hos mig och många andra som "har särat benen för en halv kommun och som har fått smak för det stora".

Okej, men det ändrar inte faktumet att en större ger skönare vaginalt sex.
Och 14 i omkrets är f.ö lite över det statistiska medlet.
Nej tack till lösa tjejer, vem vill ha en partner som upplevt och gillat/föredrar något man själv aldrig kommer att kunna ge?
Och nu när vi ändå har en lös tjej här på tråden så måste jag fråga av ren nyfikenhet, hur många har du legat med och hur många av dessa tror du låg inom det statistiska medlet?
Kolla på en linjal för att uppskatta längden och höljet på en toarulle, dom har antingen 12,5, 14, eller 15 i omkrets, alla över "medlet" men still
Senast redigerad av Mlkehunt 2013-07-25 kl. 00:32.
Citera
2013-07-25, 00:55
Bannlyst
Citat:
Nej tack till lösa tjejer, vem vill ha en partner som upplevt och gillat/föredrar något man själv aldrig kommer att kunna ge?
Och nu när vi ändå har en lös tjej här på tråden så måste jag fråga av ren nyfikenhet, hur många har du legat med och hur många av dessa tror du låg inom det statistiska medlet?
Kolla på en linjal för att uppskatta längden och höljet på en toarulle, dom har antingen 12,5, 14, eller 15 i omkrets, alla över "medlet" men still

Snacka om dåligt självförtroende. Be tjejen mäta sin fitta istället så får du ett mått på hur djup hon är och vad du har att komma med. Det finns inga små kukar utan stora slappa fittor
Citera
2013-07-25, 00:58
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:

Vad spelar det för roll hur många hon legat med?
Ta inte ut din bitterhet på henne...du vet inte hur det känns att ha en kuk i fittan så det kan du sluta berätta om.
Dessutom kan även den tjej som bara haft en kuk i sig fått fatt i en megadase, precis som hon kan fått tag i en micropenis...så hur många man haft spelar ingen roll.

Hoppas du hittat vad du söker och att hon uppskattar din härliga attityd och kvinnosyn.
Citera
2013-07-25, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart
Vad spelar det för roll hur många hon legat med?
Ta inte ut din bitterhet på henne...du vet inte hur det känns att ha en kuk i fittan så det kan du sluta berätta om.
Dessutom kan även den tjej som bara haft en kuk i sig fått fatt i en megadase, precis som hon kan fått tag i en micropenis...så hur många man haft spelar ingen roll.

Hoppas du hittat vad du söker och att hon uppskattar din härliga attityd och kvinnosyn.

Ska man dock lita till statistikerna som finns så är chansen liten att en tjej som bara har varit med en man att den kuk han har är en "megadase".
Och jo, hur många en tjej har legat med spelar enorm roll, vill jag ha stadens lokala cum whole så kan jag lika gärna betala en prostituerad, dom håller imo en högre rang än en kroghora.
Sen är det överlag rent motbjudande med en tjej som hoppat runt, samma med män men då jag inte dras till mitt egna kön så är det inget jag direkt lider av.
Och ja, jag har en sambo sedans 6 år tillbaka och hon har samma vy på lösa individer som mig och det tog ett bra tag innan hon släppte till, alltså inget billigt luder utan flickvänsmaterial.
Och nej, hon har inte haft större än det jag kan erbjuda innan.
Senast redigerad av Mlkehunt 2013-07-25 kl. 02:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in