2013-08-27, 21:09
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffy86
Jag har 13 och funkar bra för mig

Till vad?
Citera
2013-08-27, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Till vad?
Sex , vad annars!!
Citera
2013-08-27, 21:30
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Sex , vad annars!!

Ok, men du ska mäta när du har stånd, inte när den är slak.
Om du inte visste det.
Citera
2013-08-27, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Ok, men du ska mäta när du har stånd, inte när den är slak.
Om du inte visste det.
Som om du är större
Citera
2013-08-28, 00:08
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FubarOne

Ja, jag är ett narcissistiskt svin som säger det andra inte vågar säga, men det börjar bli jävligt tröttsamt med allt gnäll.
Och ni andra, som uppmuntrar dem; hur fan ska de lära sig om ni låter dem fortsätta leva i sin lilla bubbla? DISCIPLIN FÖR FAN!
Inte konstigt att ni blir bittra och gråtfärdiga när ni samlas här och håller om varandra och sjunger "We will overcome", samt skyller alla era problem på kvinnorna - de är horor, ännu mer när de inte vill ligga med er.
Sen är det horor när de spräcker ert ego med att ni inte är män nog att spänna på dem med era..

/MVH

Haha vilket roligt inlägg, skulle aldrig postat här om det inte vore för det. Narcisisten är inte tillräckligt stor när det kommer till detta aspektrum om ens egen kuk storlek.

Jag har faktiskt alltid trott att jag haft liten kuk tills nyligen då jag mätte den...Då jag hoppades på att det skulle vara större. Tydligen växt på sig en hel del då jag sist mätte vilket var för några år sedan.

Från 13-14cm till trevliga 18-19cm. Vette tusan om den är grov dock, antagligen är den inte smal som en lakritssnodd men risken finns ju.

Rent spontant känns det som att en för liten/stor kuk gör det svårare för vissa ställningar och där spelar tekniken föga roll. Har aldrig känt några begränsningar i sexet och ställningar, dessutom jag anser mig vara en jävel på att knulla och därtill få tjejer till orgasm med allt vad jag nu kan erbjuda

Hur som helst så växte självförtroendet efter jag insåg att jag hade en lite större kuk än snittet och mitt liv blev mycket bättre...
Citera
2013-08-28, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FubarOne
Wall of text

Min erfarenhet är detsamma och jag har pratat med ganska många kvinnor om detta, L16-22 x O14-16 är vad dom flesta finner optimalt för vaginal penetration.

Citat:
Jag har 13 och funkar bra för mig

För dig, ja, för henne? Nej.
Eller det "funkar" väll men har tjejen tidigare varit med någon större och han inte var helt pantad i sängen så kommer du tyvärr aldrig att kunna mäta dig med honom när det kommer till vaginalt sex.

Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Hur som helst så växte självförtroendet efter jag insåg att jag hade en lite större kuk än snittet och mitt liv blev mycket bättre...

Det förstår ja, på längden har du vad dom flesta finner optimalt, dock så är omkretsen viktigare för dom flesta.
Citera
2013-08-28, 03:15
Medlem
Jag önskade att jag hade större, nuff said.
Citera
2013-08-28, 16:22
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt

Det förstår ja, på längden har du vad dom flesta finner optimalt, dock så är omkretsen viktigare för dom flesta.

Japp och den kommer bli ett mysterium, för nu är jag så nöjd som jag kan bli med min kuk.

Det känns ju dock inte som man kastar in en morot i en grotta dock
Citera
2013-08-31, 16:13
Medlem
Något jag inte kan sluta att fundera över, är hur mycket fetma vid puberteten påverkar hur långt slutresultatet blir.
ALLA mina polare som var feta när vi var små, har fått små eller medelstora kukar. Idag är de dock oftast ganska smala, eller medelviktiga.

Men ALLA som fick stora kukar som vuxna, var smala när de gick in i puberteten.

Vad jag har läst mig till, är att ju mer fett en man har: Ju lägre testosteronproduktion, och ju högre östrogenproduktion får personen. Alltså det kvinnliga könshormonet. Detta borde ju rimligen påverka kukens växt något enormt?
Någon som vet mer om detta och hur det fungerar?
Citera
2013-08-31, 16:54
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
Något jag inte kan sluta att fundera över, är hur mycket fetma vid puberteten påverkar hur långt slutresultatet blir.
ALLA mina polare som var feta när vi var små, har fått små eller medelstora kukar. Idag är de dock oftast ganska smala, eller medelviktiga.

Vad jag har läst mig till, är att ju mer fett en man har: Ju lägre testosteronproduktion, och ju högre östrogenproduktion får personen. Alltså det kvinnliga könshormonet. Detta borde ju rimligen påverka kukens växt något enormt?

Jag tror inte att det är så svart och vitt. Det är t ex långtifrån alla som är feta under puberteten som utvecklar gynekomasti (vilket också är ett resultat av högre östrogenproduktion).

Jag gick iofs in i puberteten som smal men såväl som barn som efter ett par år in i puberteten var jag kraftig/tjock. Har inte direkt tagit skada av det ligger ändå över medelstorleken. Var också tidig med andra saker som rejält med behåring här och där.
Citera
2013-09-01, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa

Jag tror du är inne på rätt spår. Dom som jag känner som gick in i puberteten och var smala eller normalviktiga fick stora salamis dom som var tjocka fick mindre.

Edit: Jag har L16 O14 och känner själv att det är förlitet. När jag stoppar in den i min hona så känner jag hur otillräcklig den är och då har hon endå en liten tight mus eftersom hon är asiat...
Senast redigerad av klori.n 2013-09-01 kl. 16:47.
Citera
2013-09-01, 18:18
Medlem
Roxanas avatar
Achtung! Ni flitiga skribenter i denna tråd, hur tycker ni att denna tråd funkar? Känns det ok med användare som bara skriver inlägg i stil med

Jag har 14 cm

Eller ska dylika inlägg gå som OT/trams? En användare har nämligen påpekat att den typen av listtråds-inlägg tillför nada. Att det inte ska vara ok att bara kliva in och skriva ut sina centimetrar. Vad tycker ni, blir det bra diskussioner ändå?

/ mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in