Citat:
Ursprungligen postat av
FubarOne
Ja, jag är ett narcissistiskt svin som säger det andra inte vågar säga, men det börjar bli jävligt tröttsamt med allt gnäll.
Och ni andra, som uppmuntrar dem; hur fan ska de lära sig om ni låter dem fortsätta leva i sin lilla bubbla? DISCIPLIN FÖR FAN!
Inte konstigt att ni blir bittra och gråtfärdiga när ni samlas här och håller om varandra och sjunger "We will overcome", samt skyller alla era problem på kvinnorna - de är horor, ännu mer när de inte vill ligga med er.
Sen är det horor när de spräcker ert ego med att ni inte är män nog att spänna på dem med era..
/MVH
Haha vilket roligt inlägg, skulle aldrig postat här om det inte vore för det. Narcisisten är inte tillräckligt stor när det kommer till detta aspektrum om ens egen kuk storlek.
Jag har faktiskt alltid trott att jag haft liten kuk tills nyligen då jag mätte den...Då jag hoppades på att det skulle vara större. Tydligen växt på sig en hel del då jag sist mätte vilket var för några år sedan.
Från 13-14cm till trevliga 18-19cm. Vette tusan om den är grov dock, antagligen är den inte smal som en lakritssnodd men risken finns ju.
Rent spontant känns det som att en för liten/stor kuk gör det svårare för vissa ställningar och där spelar tekniken föga roll. Har aldrig känt några begränsningar i sexet och ställningar, dessutom jag anser mig vara en jävel på att knulla och därtill få tjejer till orgasm med allt vad jag nu kan erbjuda
Hur som helst så växte självförtroendet efter jag insåg att jag hade en lite större kuk än snittet och mitt liv blev mycket bättre...