Citat:
Ursprungligen postat av
Feedback66
Det är verkligen helt sjukt, men rätt underhållande, att se Hagenbach snurra längre och längre ut i världsrymden. Synd att hen förstör tråden samtidigt dock.
Japp, helt utflippat, men jag tycker inte att Hagenbach förstör tråden. Hen har inte tilläckligt stora resurser för det, inte på ngt plan. Hagenbach tar plats och irriterar många (och gör undertecknad och andra förbannade emellanåt) men förstör tråden, det är väl att ta i. Vill man vara positiv kan man också tänka såhär: Hagenbach (och LMM såklart) gör strålande antireklam för sitt läger, och vore jag Rajs, Diesen eller Olsson och bestämde över denna tråd skulle jag försöka ta ordet från Hagenbach och LMM

Jag skulle be dessa debattörer att ligga lågt. Nå, det finns nog en agenda iaf, och HB och LMM vill helt säkert sabba tråden, och internetsabotage är ju mkt vanliga. Ganska naivt av oss att tro att vi skulle få ha en fb-tråd ifred ngn längre tid.
På läs-skriv-fronten råder lite stiltje, iaf hemma hos mig. Jag väntar på info från kanaler som jag bearbetat i månader, och rullar mest tummarna och väntar på massor av ny Vinof-info.
Häromdagen skrev P Nyberg iaf om "Bosse", en styckarkunnig, incestdömd man som bodde i porten bredvid Uffe/väktaren i Solna, och denne man blev tydligen påkommen med underliga saker. Vad jag vet så blev "Bosse" (född 1944) påkommen med att gömma trosor och bindor i sitt bostadshus, och är detta sant så är detta en mkt udda figur, med en utvecklad sexuell problematik, som det heter, men det är lätt att feltolka och överila sig. Det finns ingen klar linje alls mellan pervon och likstyckningar (likstyckare är ytterst sällan pervon och pervon är ytterst sällan likstyckare) men en sådan här gubbe är såklart ovanlig, och man hajar till, eftersom han var nära Uffe, men han var geografiskt nära Catrines bästis också. Vi kan kalla henne VB, och hon bodde mkt hos Uffe/väktaren.
Jag luskar efter Bosses signalement förresten, och det finn massor av info om honom, men jag tror att ngn annan än jag jobbar på att få fram och bedöma den