jag har oxå en teori på ang winrate och "duktig spelare"
det jag har märkt är helt enkelt, ju högre tier, alltså 9 och 10 är man mer beroende av lag"kamrater" och att kunna läsa spelet bra och förutse kontaktpunkter och vara jävligt försiktig.
I högtier matcher med mina högtier har jag mediokra stats, på e100 till och med nästan average.
Blir man lämnad ensam, eller gör en framryckning utan stöd så är man död, innan man hinner göra så mycket damage.
däremot, på lägre tiers.. typ 6-8 kan det mycket väl lyckas att spela mer lonewolf utan stöd från andra och man kan göra dumdristiga chansningar, dasha ut en massa damage och överleva.
Vad som är bra vettefan, men roligast är det ju att chansa lite :-)
ang stats vettefan vad jag tycker ens... då man väl ser det så vill jag iallafall lite högre. Nu sista tidens missions med att döda 30 st har föranlett viss ökning av användning av mina TD's, framförallt foch 155 och obj 268 och 263. sista updateringen den 24:e hade jag höjt mig från 55 till 56 och 1224 till 1229. Jag har nog höjt lite damage och death kill ratio misstänker jag. Men det är väldigt mycket jobb för så lite points.
visst tittar jag på siffror, och gör facepalm åt mig själv varje gång jag gör dumdristigas saker, jag fattar inte hur andra tänker ibland om jag rycker fram till en bra possition och de andra inte fattar att de borde supporta mig...
så kort sagt, jag ser siffrorna och försöker förbättra det jag kan på ett vettigt sätt, men inget jag enbart fokuserar på, ser jag någon i motståndarlaget med höga stats försöker jag ta ut den först elelr tidigt, finns det en elelr flera duktiga spelare i mitt lag (bra stats) försöker ta possition så jag kan stödja dem, eller supporta som medium om de är heavy. Är vårt arty bra försöker jag ta den possition som det artyt kan stödja mig i

sen om statsen ljuger och det är stat-paddare så är jag rökt i vilket fall...