Citat:
Ser inget svar på mitt argument här.
Citat:
Ja, ett antal organisationer har upphört och nya organisationer har skapats. Men detta beror inte på RF.
Citat:
Detta är ingen "diskussion" utan våldsanvändande. Således är RFs påstående felaktigt när man säger att man "faktiskt kunnat föra samtal med aktiva nazister som efter diskussioner om ekonomi, samhälle och krisens anledningar hoppat av". Uppenbarligen är våldet inte heller effektivt då alla svenskvänliga organisationer växer mycket snabbt nu.
Men nu säger ju RF att de inte tror på diskussion för det leder inte till avhopp. För att förklara det med enklare termer. Spöar jag skiten ur din polare, slår sönder hans bil och bränner ned er lokal utan att er coola grupp kan göra något för att stoppa mig så kommer du sannolikt tänka efter både två och tre gånger varför exakt du riskerar livet för nån nassegrupp. Och då går det att lugnt och fint förklarar för dig vart du gick fel, vilket kommer leda till ditt avhopp. Du kan tycka precis vad du vill om det, men vår närhistoria visar ju att de har rätt. RF, AFA, Expo, Aftonbladet har alla publicerat intervjuer med avhoppade nassar där de bekräftar att antifa-våld var en faktor som gjorde att de började tänka efter om det var värt det..
Citat:
Borgarna arbetar åtminstone till skillnad från bidrags-RF och bidragsinvandrarna som måste försörjas av de som arbetar.
Nej, borgarna suger ut arbetarklassen vilket du mycket väl vet, men du försvarar ju alltid etablissemanget, reaktionär som du är. Du anklagar ju liksom inte ens staten för dina felaktiga åsikter om invandring, du går på invandraren istället. Du är verkligen regeringens lilla oälskade hund.
Citat:
Lite nog mer på polisen än en anonym FB-skribent.
"polisen säger, polisen säger, polisen säger" det är allt man hör från dig. Polisen kan inte ens identifiera RFs medlemmar i Sörmland med säkerhet. De snackar om en grupp på mellan 10-15 personer, men de kan varken gripa eller binda någon till brott. Sanningen är helt enkelt att snuten inte har blekaste aning om hur många eller vilka RF är.
Senast redigerad av Murvelo 2013-08-25 kl. 18:19.
Senast redigerad av Murvelo 2013-08-25 kl. 18:19.
Jag ska fan DO-anmäla dig!