Citat:
Ursprungligen postat av
dinawez
Valbone är ju en psykopati person även hon är en farlig person i samhället. Alla albaner vet om det och även hennes man släktingar som på i samma gatan där Lina bor men på andra sidan av vägen. Deras adress här skogsvägen 16 Sajfi shala är jahis bror. De är osams i flera år på grund av Valbone. De är väl vänner med Lina och hennes man.

Alla Borlängebo vet att Valbone och hennes familj är en fin familj som jobbar hårt och försöker genom rättsväsendet bli av med Linas trakasserier, ni får säga vad ni vill men bara det goda arbetet som Valbone har gjort för samhället visar vilken fin människa hon är. Det är Lina som är dömd för misshandel, hot, stöld m.m Det är bevisat i hovrätten. Om Lina är så oskyldig varför blir hon dömd om och om igen. Ser ni inte det att Lina och hennes man är galna. Det har även kriminologen i programmet bevisat att det är en dold agenda. Jag har googlat Valbone och hon har fått massor med priser för det goda arbetet. Vad har Lina gjort... ja dömd för stöld, hot m.m. Sluta prata om ni känner de eller om ni jobbar med de, om de är osams med familjen bla bla bla. Vem bryr sig... det är redan bevisat att Lina och hennes man är skyldiga och har inga gränser. De är farliga i samhället och polisen måste börja göra utredningar och verkligen se vad Lina och hennes familj håller på med. Lina har ingen inkomst, och enligt olika inlägg jobbar Linas man på Ica lager, tror inte att banken beviljar lånelöfte med en enda inkomst. Hur kan man då bygga hus som kostar flera miljoner???En annan sak som jag tycker är märkligt enligt en annan inlägg så har Linas man företag i utlandet. Jag tycker att skattemyndigheter får gå in och kolla detta, som alla ordentliga människor vet så ska man betala skatt. Tror inte att Linas man gör... köper inte, du som är vän med Lina och hennes man är säker av samma skrot.