2013-08-24, 01:45
Medlem
CrownImperials avatar
Det är värst vad folk kommer till undsättning och reggar sig på flashback. Varför försöker ni ens? Det är ju uppenbart att lina/lena/insane är helt psycho. Det bevisade hon dessutom med sitt lilla framträdande framför kameran. Varför har hon fler anmälningar på sig och måste dyka upp i rätten? för att hon är fullt normal? nja. Vill ni övertyga folk får ni nog komma med bevis, inte bara be folk sluta prata om det de inte vet något om. Så vad vet du som inte vi vet? Enlighten us!
En till sak, har man bott i borlänge i "25 år" så borde man kunna lite bättre svenska tror jag bestämt. Pinsamt.
Citera
2013-08-24, 05:49
Medlem
Heavenlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av risifrutti123
nu tycker jag att ni ska lägga ner allt skit snack.
ni vet ingenting om familjen och därför behöver ni inte sitta och skriva en massa skit som ni inte har en aning om.
jag känner kvinnan som var med i programmet, så kallad lina.
ni vet ingenting om henne och därför behöver ni inte sitta och skriva en massa olämpliga saker om henne, för det ni säger är bara ett rent skitsnack.
för det första är allt i programmet skit snack, det som sägs om lina är inte sant.
valbone vill bara jävlas och därför hämnas hon och gör så att familjen blir med i tv programmet.
hon är inte ett dugg rädd!

Och vem av dem är du? Lina? Maken? Grattis till ditt första inlägg..
Bra jobbat av dig att få in ordet skit 4 ggr i en post också!
Citera
2013-08-24, 08:14
Medlem
90% av svenskar som bor tillsammans utan äktenskap vad har den och göra med problemet.
Citera
2013-08-24, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattcancer
Valbonas man tog tillfället i akt och styrde upp ung och lättåtkomlig fitta för att "slippa fortsatta trakasserier". Vilket praktarsel!

Hoppas att de lyckas komma över hans idiotiska tilltag. Jag tyckte lite synd om Valbona, hon är ju helt klart offret i dramat.

Instämmer helt!
Citera
2013-08-24, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FFX
Jag blir så jävla förbannad varje gång jag åker förbi det huset, så uppenbart försäkringsbedrägeri. Om jag inte minns fel så var det nån som även försökte tända på det nya huset.

Undrar bara hur kan man bygga flera miljoners hus? Var får de pengar ifrån?
Citera
2013-08-24, 09:49
Medlem
Jag jobbar med Linas man och vet att han har ett företag i sitt land. Förresten jag vet hela den här historien och säkert att Valbone som förföljd Linas man flera år och hon som skaffade jobb åt honom. Valbone sixad med honom i två år och på slutet när Lina fick reda på det släppte han Valbone. Då hon hämnas på Lena och gjort massa anmälningar på Linas barn hos socialtjänsten " barn som får illa" och hos polisen att " Lina rivat henne" och bara hennes make som var vittne. Jag tycker synd om Lina i den här idiotiska dram. Hon är hel klar och offer av allt skit omkring hene
Citera
2013-08-24, 10:01
Medlem
Valbone är ju en psykopati person även hon är en farlig person i samhället. Alla albaner vet om det och även hennes man släktingar som på i samma gatan där Lina bor men på andra sidan av vägen. Deras adress här skogsvägen 16 Sajfi shala är jahis bror. De är osams i flera år på grund av Valbone. De är väl vänner med Lina och hennes man.
Citera
2013-08-24, 11:51
Medlem
Pattcancers avatar
Jag gillar utpressningsteorin som någon skrev om tidigare. Det kan ju ha varit så att efter att Lina fick Jahi i säng och filmade själva sexakten så började hon försöka pressa pengar ur honom och samtidigt hota honom med att visa filmen för Valbona. Eftersom Jahi inte gillade det han hörde så valde han att berätta om kärleksaffären för Valbona. Det låter ju logiskt.
Citera
2013-08-24, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heavenly
Och vem av dem är du? Lina? Maken? Grattis till ditt första inlägg..
Bra jobbat av dig att få in ordet skit 4 ggr i en post också!
Instämmer helt!!!
Citera
2013-08-24, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinawez
Valbone är ju en psykopati person även hon är en farlig person i samhället. Alla albaner vet om det och även hennes man släktingar som på i samma gatan där Lina bor men på andra sidan av vägen. Deras adress här skogsvägen 16 Sajfi shala är jahis bror. De är osams i flera år på grund av Valbone. De är väl vänner med Lina och hennes man.

Alla Borlängebo vet att Valbone och hennes familj är en fin familj som jobbar hårt och försöker genom rättsväsendet bli av med Linas trakasserier, ni får säga vad ni vill men bara det goda arbetet som Valbone har gjort för samhället visar vilken fin människa hon är. Det är Lina som är dömd för misshandel, hot, stöld m.m Det är bevisat i hovrätten. Om Lina är så oskyldig varför blir hon dömd om och om igen. Ser ni inte det att Lina och hennes man är galna. Det har även kriminologen i programmet bevisat att det är en dold agenda. Jag har googlat Valbone och hon har fått massor med priser för det goda arbetet. Vad har Lina gjort... ja dömd för stöld, hot m.m. Sluta prata om ni känner de eller om ni jobbar med de, om de är osams med familjen bla bla bla. Vem bryr sig... det är redan bevisat att Lina och hennes man är skyldiga och har inga gränser. De är farliga i samhället och polisen måste börja göra utredningar och verkligen se vad Lina och hennes familj håller på med. Lina har ingen inkomst, och enligt olika inlägg jobbar Linas man på Ica lager, tror inte att banken beviljar lånelöfte med en enda inkomst. Hur kan man då bygga hus som kostar flera miljoner???En annan sak som jag tycker är märkligt enligt en annan inlägg så har Linas man företag i utlandet. Jag tycker att skattemyndigheter får gå in och kolla detta, som alla ordentliga människor vet så ska man betala skatt. Tror inte att Linas man gör... köper inte, du som är vän med Lina och hennes man är säker av samma skrot.
Citera
2013-08-24, 14:41
Medlem
Heavenlys avatar
Så nu har vi typ 4 nyreggade konton som skriver i den här tråden. Underhållande!
Citera
2013-08-24, 14:48
Medlem
atskitvlasovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavenly
Så nu har vi typ 4 nyreggade konton som skriver i den här tråden. Underhållande!

Fint att bägge sidor i programmet fattade att fortsättningen skulle ske på Flashback...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in