Citat:
Ursprungligen postat av
utopisknakenhet
Ja nåt är märkligt med det hela iaf. Jag satt och spånade kring ett scenarie som faktiskt inte alls är så jävla långsökt och det är att de alla var inblandade i en familjär sexhärva som spårade ur, det är inte helt omöjligt att de ägnade sig åt partnerbyte och att "Lina" sen ballade ur med sin psykopati, därifrån blir sen allt en härva och samtidigt som det gäller att lägga locket på för den faktiska sexskandalen så blir "Linas" stalkande outhärdligt. På något sätt tror jag att de känner varandra sedan innan det påstådda stalkandet, en stalker triggas igång av starkare band än bara att se nån random på stan.
Kanske är fördomsfull, men swingerslivet känns inte som något gifta kurder/araber/kosovoalbaner är jätteinne på. Men däremot som någon sa, Valbona har ju lärt känna Lena/Lina via sitt arbete. De blev vänner kanske, åt någon middag ihop och på något vänster så började Valbona dejta Lenas man. Lena/lina blir rasande och hämnas.. typ?
Jag vet itne, men jag tycker det låter som att alla ljuger. Förstår inte hur tv3 kan sända ett avsnitt som är så otroligt fullt av luckor.