Här ryker mödisen, har aldrig recenserat här tidigare, men gör ett försök.
Satt och hade tråkigt en lördagseftermiddag, så tanken på lite massage infann sig.
Frågan var ju var skulle jag ta vägen?
De lokala hade stängt för helgen så jag kikade lite i guiden och fann att det fanns en hel del att
välja på om man bara kom sig för med resa en bit norrut, mot den kungliga huvudstaden. Sagt och gjort, ringde till en salong uppåt, och fick till svar att jag var välkommen. Påpekade att det skulle ta 40 min innan jag skulle nå mitt mål, fick till svar att dom skulle vänta på mig även om det var dags att stänga.
Nåväl, in i bilen och iväg. Kommer fram till adressen, parkerar och går in.
Två mulliga damer tar emot, den ena mulligare än den andra, funderar på att vända i dörren, men va f-n har jag åkt så långt så vadå.
Blir anvisad ett bås, bara skynken mellan massageplatserna, klär av mig och lägger mig tillrätta.
In kommer den största av de två damerna och jag tänker att herregud hoppas att hon massera, annars har man bara kastat bort både tid och pengar. (Tänder inte nämnvärt på stora tjejer.)
Men OK hon börjar massagen, och det känns bra. Efter en stund känns det riktigt bra, hon kan verkligen massera, både hårt och effektivt. Inget pungsnudd, bara rejäl massage, även efter vändning.
Jag kände mig väl till mods och ångrade inte att jag befann mig i den situationen jag gjorde.
Nåväl, när massagen var klar torkade hon av mig, och dåkom det, hon ägnade mycket tid att torka mage och runt roten, resultatet lät inte vänta på sig, stenhård på nolltid vilket uppskattades och så kom frågan som ett brev på posten.
Pris diskuterades och vi kom fram till en trehundring för ett HJ. Det började på det viset snart nog hade det övergått till ett BJ, varvid jag sökte mig ner till hennes trosgren, men där blev det stopp. Mens sa hon och tog i stället av sig på överkroppen, och jösses vilka läckra bröst, det var kvalitet.
Gud vad kåt jag blev. Hon forsatte med BJ som var helt utanför denna värld, och efter ett tag blev det för mycket och jag började munknulla henne riktigt hårt och naturligtvis bar det av och hon fick
en rejäl sats, som hon utan att blinka svalde.
Därefter fortsatte hon runka och suga tills jag var helt tom, varenda droppe sög hon ur mig.
Hon visste vad hon gjorde, och efter dusch blev det lite snack i soffan och hon fortsatte klämma utanpå kläderna och som avsked sa hon "nästa gång skall vi knulla"
Styrde E4 söderut med ett fånigt men tillfredställt flin i ansiktet. Skulle kunna påstå att stora tjejer kan dom också.
Blir säkert ett återbesök