2013-08-20, 20:52
Medlem
Har varit på två besök de senaste dagarna:

Huvudstaden. Förort. Besökte en salong jag har inte har varit på i evigheter. När jag kom dit upptäckte jag att den nu drevs i ny regi. En ung snygg thaitjej stod bakom kassan. Blev visad in i ett bås. Massösen som dök upp var kanske den vackraste thai jag någonsin sett. Bara runt 20 år. Kurvig. Fin byst.

Hursomhelst. För sin ungdom (de flesta bra massöser är lite äldre) var hon fantastisk duktig. Riktig bra massage. Dock helt oerotisk. Ingen touch eller tease. Handduken på hela tiden. Lilleman var helt slak vid vändning. Ju mer massagen närmade sig slutet, ju mer frustrerad och missnöjd verkade hon. Till slut var jag själv tvungen att ta initiativet (jag brukar aldrig göra det annars), och frågade om hon kunde hjälpa mig med lilleman. Hon sken upp och jag fick ett topless hj för 400 kr. Hon var helt underbart vacker. Hade fantastiskt kropp men när det kom till att runka var definitivt nybörjare …

Besökte samma ställe som ovan redan dagen efter i hopp om att på nytt få samma massös. Tyvärr var hon inte på plats och istället fick jag en lite äldre kvinna. Inte speciellt fager och lite rund i formerna. Precis som vid förra tillfället var massagen i toppklass men den här gången var den betydligt mer erotisk. Handduken åkte med en gång direkt efter vändningen och fortsättningen var en enda lång tease. Kom överens om hj. Fick kanske den bästa runk jag någonsin fått. Hon kunde alla tricks och jag fick en ruskig orgasm. Trodde aldrig ett hj kunde vara så skönt.

Det lär bli återbesök på det här stället ...
Citera
2013-08-20, 21:23
Medlem
Homer96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Det var ett tag sedan jag skrev i tråden men nu är jag här igen. Jag har inte haft paus i mina massagebesök, utan bara paus i skrivandet. Har besökt flera ställen i olika städer och tänkte dela med mig av några besök igen:

Göteborg. En ställe norr om centrala staden. Hade lite svårt att hitta först men det löste sig med hjälp ag tmg och googlemaps. Kom fram till stället och kände på dörren. Låst. Hmm det skulle ju vara öppet. Ringde på och väntade en stund. Inget händer. Ringde på igen. En stressad kvinna, ca 45, öppnade dörren. "Sit down, wait five minuta" eller nått liknade fick hon ur sig. Funderade på att vända och gå därifrån men satte mig ner. Kvinnan gick tillbaka till en kund bakom ett skynke men verkade oxå ringa ett samtal medans hon fortsatte med en kund.

Några minuter senare öppnar sig ytterdörren och in kommer en tjej max 20 år gammal. " u waiting me?" Säger hon. Oh yes svarar jag med ett stort leende

Betalar 350 för en timmas oljemassage. Blir invisad i en "hytt" och klär av mig och lägger mig på madrassen på golvet. Struntar i att ta på mig handduken över baken. När hon sedan kommer in så lägger inte hon heller på handduken... Det känns ju lovande.

Ganska skön massage över ryggen benen och rumpan. Lagom hård och erotisk. Bl.a. Sitter hon gränsle över min bak när hon masserar ryggen och jag känner hur hon trycker sin mus mot min kropp. Den varm varm och kändes genom kläderna.

Frågan kom direkt efter vändning när hon åter gränslade mig och tryckte sig mot mig. Vi kom överens om FS och det var värt varenda öre.

Bra massage och toppen FS. Jag kommer garanterat göra återbesök. Men bara om jag får henne igen

Låter ju väldigt trevligt
Blir till att besöka den norra sidan av stan som är outforskade marker för min del.
Citera
2013-08-20, 21:40
Medlem
Varit på massage i GBG fick nog den bästa på länge snygg o kunde sina saker ....tjejerna vill jag ska ge dom massage dom tycker att det blir orättvist ,och min fråga blir om jag får betalt för jobbet men där blir det tji ,undra om dom menar allvar eller hur ska man tolka detta ?
Citera
2013-08-21, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temudjingol
Känns som vi blir trollade

Jag skulle nog komma av att höra 2 tjejer stöna i båset bredvid

Nej inget trolleri alls utan jag gjorde besöken av nyfikenhet och har inte ångrat mig heller att jag provade
Citera
2013-08-21, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Brukar ibland besöka en thaimassage i dom verkligt fina delarna av Sthlm. Tyvärr har jag inte fått knulla henne. Hon brukar berätta för mig att hon drömmer om att få knulla med en tjej. Hon är skitsnygg och vill bli hårt fingerpullad.

Hon har aldrig provat detta skall tilläggas.
Skulle detta kunna vara av intresse för fröken Silversken?

Hon jobbar ensam. Men grejen är att hon är lite blyg så du måste nog vara beredd att ta lite initiativ.

Jag skulle nog föredra om det var den andra tjejen som tog första initiativet, eller i alla fall på något sätt klargjorde att hon vill...
Citera
2013-08-21, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GBGDEG
Varit på massage i GBG fick nog den bästa på länge snygg o kunde sina saker ....tjejerna vill jag ska ge dom massage dom tycker att det blir orättvist ,och min fråga blir om jag får betalt för jobbet men där blir det tji ,undra om dom menar allvar eller hur ska man tolka detta ?
Du skall tolka det som att de vill att du gör det skönt för dem. De gånger jag har fått massera massöserna har det resulterat i mycket sköna stunder för oss båda.
Citera
2013-08-21, 10:51
Medlem
Tidigare fanns redan berättelse om att utvecklingen är kanske på fel väg och nu har jag även upptäckt detta. Centrala Sthlm stammisställe. Spontant besök och hoppades på min favorittjej men det fanns bara en tjej som jobbade och jag tänkte varför inte dom har varit alltid bra på massage och mycket trevligt. Massage beställs och led till rummet. När hon hålla på att förbereda madrass och jag klär av mig frågar hon på engelska om jag önskar fullservice med henne? Eftersom jag inte svarade direkt och hade fortfarande byxor på mig kollade hon bara frågande på mig. Sen frågar hon om jag vill har kanske body Torsås body med henne. Jag har fortfarande underbyxor på mig. Efter kort tystnad svara kg nej och att jag bara vill har massage, hon sälja ok och lämnar rummet. Efter 10 min kommer hon tillbaka tvätta fötterna och sätta sig nära till mig och fråga igen om jag vill har fs för 1500:- eller b2b för 1000:- innan hon ens har började massage. Jag nekade igen och sen blev det en 35min oljekladd utan sensuell touch och massagen var över. När jag skulle resa mig för att går duscha frågar hon om jag vill har någon annan extra service?! Jag tyckte det blev för mycket felplacerade frågor utan ens försöka kåta upp mig och ser hela service med massage som en gömt bordellverksamhet. Helt fel tycka jag och blev riktig besviken på beteende. Jag hoppas det blir bättre nästa gången
Citera
2013-08-21, 23:27
Medlem
Testat tre nya ställen jag fått tips om som ska erbjuda mer avancerade extratjänster.

Första stället var trevligt trots att det påminde lite om en bordell snarare än massageklinik. Frågar efter ett namn som jag blivit tipsad om men får till svar att hon är på semester. Det värsta eller roliga här beroende på hur man ser det var att det blev en ladyboy som masserade mig. Var en lång stund osäker på om det var en kvinna för h*n såg så porrig och kvinnlig ut, såväl händer som fötter såg inte ut som en mans. Ansiktet var uppenbart plastikopererat (liksom brösten) vilket inte gjorde det lättare att avgöra, men rösten lät maskulin om än inte riktigt som en typisk mansröst. H*n rörde och kittlade min pung och mitt ollon ett flertal gånger under massagen. Någonting kändes inte rätt när händerna masserade ryggen men eftersom jag inte var säker och tänkte att det trots allt KUNDE vara en kvinna måste jag erkänna att kuken blev lite fylld med blod ändå

Efter vändningen ruskar katoyen på min kuk och frågar om extra (jag tackar gudarna för att jag inte bad om HJ eller BJ då jag senare fick bekräftat att det faktiskt var en ladyboy). Blir informerad om att massöserna på detta ställe gör olika saker och att tjejen som tog emot betalningen i kassadisken kan komma in och göra boom-boom efter att katoyen tagit emot betalningen. Kändes lite märkligt men så fick det bli. Tjejen som kommer in istället för katoyen är en riktigt snygg 28-åring med vackert ansikte, långt svart hår, kurvig men ganska smal och stora perfekta sillisar. Glad och trevlig dessutom, och ger mig komplimanger för min kropp. Häcken var dock inte jättesnygg så jag tar henne i missionären istället för doggy. Det irriterande med detta knull var att hon satt upp och höll grepp om kuken under hela akten för att försäkra sig att kondomen satt på rätt ställe, vilket hon också tittade efter att den gjorde. Hon verkade nojjig och upprepade några frågor om mitt sexliv på salongerna innan hon tog på kondomen, frågade om kondomen är tillräckligt säker osv. Visst är det bra för henne och för kunderna att hon är mån att skydda sig men det förtog lite av upplevelsen. Bättre knull har man haft alltså. Det var riktigt varmt i det lilla rummet, kändes som runt 30 grader. Svetten forsar i pannan när jag pumpar henne 5-10 minuter efter att vi kört lite B2B först. Hon masserar min bröstkorg medan jag knullar henne. Efter dusch avslutar vi i foajén med en trevlig pratstund, frukt och vatten med henne och katoyen, båda ger mig en kram innan jag går. Fick också förklarat för mig av den äldre "mamman" att det brukar vara fullt med tjejer att välja bland i foajén men att det är lågsäsong nu på sommaren, det är i vanliga fall inga problem att välja vem man vill ha här alltså.

Andra stället ligger i city. Kliver in i salongen och ser att det är tomt förutom en mullig tjej som står bakom disken. I vilket fall tar jag en oljemassage och hoppas innerst inne att någon annan ska dyka upp och massera, vilket ibland har hänt på en del ställen. Mycket trams och flams från denna stora och allt annat än snygga 35-åring, kittlar och berör könsorganet överdrivet ofta under massagen. Säger åt henne att sluta med det. Får en i övrigt bra massage och hon fortsätter massera efter att jag tackat nej till HE för att fylla timmen. Hade nog gett lite dricks om jag haft mindre valörer än femhundringar i plånboken.

Tredje stället ligger i norrort. Hade bokat tid denna gång med en särskild massös jag rekommnderats. En snygg och stilfull tjej med sillisar. Massagen var helt okej med en hel del intim beröring under massagen av kroppens framsida, vilket börjar få kuken att gå igång lite smått. När frågan om HJ kommer kontrar jag med B2B, jag är inte på humör att knulla henne och jag får känslan att hon inte heller är det. Efter att hon klätt av sig säger hon att hon är orolig för att jag har dold kamera med mig, hon börjar snoka bland mina upphängda kläder och hänger en handduk över allt för att dölja den icke-existerande kameran hon fortfarande tror att jag hade med mig. Förstörde stämningen totalt och det gick inte att få stånd efter detta. B2B:n var trist och jag fick inte pulla henne. Blev ingen tömning här inte. Fick inte samma positiva vibbar av denna massös jämfört med vissa andra på andra salonger, även om hon inte var otrevlig. Kanske hade en dålig dag bara. Hon talade om att hon pluggar yrkesutbildning på högskola och det är möjligt att hon inte brinner för detta extraknäck.
Senast redigerad av twobucks 2013-08-21 kl. 23:49.
Citera
2013-08-22, 10:15
Medlem
Vilken thai massage i uppsala var det
Citat:
Ursprungligen postat av electroretard
Efter mkt velande provade jag thaimassage i Uppsala för första gången.
Blev bingo direkt! Erbjöds HE mot ett litet tillägg. Kommer dock ta med mej egna näsdukar nästa gång, den där använda handduken kändes inte jättefräsch att torka sej med efteråt!
Citera
2013-08-22, 13:53
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twobucks
Testat tre nya ställen jag fått tips om som ska erbjuda mer avancerade extratjänster.

Första stället var trevligt trots att det påminde lite om en bordell snarare än massageklinik. Frågar efter ett namn som jag blivit tipsad om men får till svar att hon är på semester. Det värsta eller roliga här beroende på hur man ser det var att det blev en ladyboy som masserade mig. Var en lång stund osäker på om det var en kvinna för h*n såg så porrig och kvinnlig ut, såväl händer som fötter såg inte ut som en mans. Ansiktet var uppenbart plastikopererat (liksom brösten) vilket inte gjorde det lättare att avgöra, men rösten lät maskulin om än inte riktigt som en typisk mansröst. H*n rörde och kittlade min pung och mitt ollon ett flertal gånger under massagen. Någonting kändes inte rätt när händerna masserade ryggen men eftersom jag inte var säker och tänkte att det trots allt KUNDE vara en kvinna måste jag erkänna att kuken blev lite fylld med blod ändå

Efter vändningen ruskar katoyen på min kuk och frågar om extra (jag tackar gudarna för att jag inte bad om HJ eller BJ då jag senare fick bekräftat att det faktiskt var en ladyboy). Blir informerad om att massöserna på detta ställe gör olika saker och att tjejen som tog emot betalningen i kassadisken kan komma in och göra boom-boom efter att katoyen tagit emot betalningen. Kändes lite märkligt men så fick det bli. Tjejen som kommer in istället för katoyen är en riktigt snygg 28-åring med vackert ansikte, långt svart hår, kurvig men ganska smal och stora perfekta sillisar. Glad och trevlig dessutom, och ger mig komplimanger för min kropp. Häcken var dock inte jättesnygg så jag tar henne i missionären istället för doggy. Det irriterande med detta knull var att hon satt upp och höll grepp om kuken under hela akten för att försäkra sig att kondomen satt på rätt ställe, vilket hon också tittade efter att den gjorde. Hon verkade nojjig och upprepade några frågor om mitt sexliv på salongerna innan hon tog på kondomen, frågade om kondomen är tillräckligt säker osv. Visst är det bra för henne och för kunderna att hon är mån att skydda sig men det förtog lite av upplevelsen. Bättre knull har man haft alltså. Det var riktigt varmt i det lilla rummet, kändes som runt 30 grader. Svetten forsar i pannan när jag pumpar henne 5-10 minuter efter att vi kört lite B2B först. Hon masserar min bröstkorg medan jag knullar henne. Efter dusch avslutar vi i foajén med en trevlig pratstund, frukt och vatten med henne och katoyen, båda ger mig en kram innan jag går. Fick också förklarat för mig av den äldre "mamman" att det brukar vara fullt med tjejer att välja bland i foajén men att det är lågsäsong nu på sommaren, det är i vanliga fall inga problem att välja vem man vill ha här alltså.

Detta är ju ett av de ställen jag skrivit om som enligt mig drivit det alldeles för långt och som bör undvikas. Det vore dock intressant att få veta vad hin begärde för pris och vad du betalade. Jag skrattade och gick när jag var där...
Citera
2013-08-22, 14:38
Medlem
Just4Mes avatar

Citat:
Ursprungligen postat av tjomp38
Vilken thai massage i uppsala var det
Förbjuden fråga !!
Citera
2013-08-22, 16:32
Medlem
Rodeo774s avatar
Då var det dax för ännu ett besök av en salong i Borås!
Funderade först på att ta salongen jag vet ger BRA massage då kroppen verkligen var i behov av en riktigt genom körare, men kände att det var dax att testa en ny!

Trevlig medelålders tjej som gav en helt underbar oljemassage!
Väldigt noga att allt gick seriöst till med att skyla ägodelarna och hålla upp vid vändning!
Inga tendenser alls till beröring!
När massagen var klar smög hon in frågan om extra, var så fruktansvärd nljd med massagen så jag tackade direkt nej.
Såg att hon blev lite lätt besviken och sa "next time" och då log hon igen och sa "du får extra extra next time".

Betyg.

5 av 5 elefanter för massage!
4 för tjejen!
2 för lokalen som var rätt tråkig och inte alls mysig!

Nån mer än jag som är i Boråstrakten och går på thaimassage?
Tycker vi har väldigt hög klass på just massagen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in