2013-08-23, 12:42
Medlem
Vad tror ni om bilfysiken?

Jag hoppas personligen att den inte är som i ett vanligt bilspel. Utan att det är som i IV fast uppgraderat eller något. Lite bättre bromsar kanske och något bättre väghållning. Men skulle bli besviken om det kändes som bil-simulator.
2013-08-23, 13:14
Medlem
MrBraxs avatar
http://zeus.dl.playstation.net/cdn/EP1004/NPEB01283_00/almReQvlmyVDgpogYgJeXQBzQwwJNepDVBeVKawEKJplgcgjZj HspOfrFJkrqIoWYhiFkLhhrwgjkifgiDYdVpPhzjObpaxmnUeU T.pkg

Där är länken iaf. Till modsen: Det är inte warez, filen ligger på Sony's egna servrar och filen är krypterad.
2013-08-23, 13:16
Medlem
Kaejkos avatar
Så nu har man bokat Special edition men har än ingen ps3.
Vet någon varför Gta online kommer senare och inte samtidigt som spelet? Står det någon info om det?
2013-08-23, 13:20
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
http://zeus.dl.playstation.net/cdn/EP1004/NPEB01283_00/almReQvlmyVDgpogYgJeXQBzQwwJNepDVBeVKawEKJplgcgjZj HspOfrFJkrqIoWYhiFkLhhrwgjkifgiDYdVpPhzjObpaxmnUeU T.pkg

Där är länken iaf. Till modsen: Det är inte warez, filen ligger på Sony's egna servrar och filen är krypterad.

Nu brukar jag inte ladda ner spel till mitt PS3, men kan vem som helst (med ett ps3) installera det där? Eller måste PS3 vara crackat/hackat?
2013-08-23, 13:22
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Nu brukar jag inte ladda ner spel till mitt PS3, men kan vem som helst (med ett ps3) installera det där? Eller måste PS3 vara crackat/hackat?

Du kan installera det men det går inte att starta pg.a. krypteringen.
Det är bara för preloading så att säga, då spelet släpps så låses de upp om du köpt det.

Inga spel på steam som preloadats har kunnats crackas så det lär nog inte hända.
2013-08-23, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Så nu har man bokat Special edition men har än ingen ps3.
Vet någon varför Gta online kommer senare och inte samtidigt som spelet? Står det någon info om det?

GTA Online är ett helt eget spel och har inget med GTA 5 och göra förutom att dem använder samma teknologi och karta. Rockstars mål med GTA Online är att få det till ett MMO och i framtiden addera städer och andra länder!
2013-08-23, 13:27
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Clowny
Vad tror ni om bilfysiken?

Jag hoppas personligen att den inte är som i ett vanligt bilspel. Utan att det är som i IV fast uppgraderat eller något. Lite bättre bromsar kanske och något bättre väghållning. Men skulle bli besviken om det kändes som bil-simulator.
Jag hoppas på IV fysiken. Sen som du sa bättre bromsar och kanske mera acceleration. Snabbare bilar skulle inte heller skada.
2013-08-23, 13:32
Medlem
MrBraxs avatar
De har ju sagt att det är mindre realistiskt än IV, det stödjer jag helt då jag gav upp att köra.
2013-08-23, 14:21
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
De har ju sagt att det är mindre realistiskt än IV, det stödjer jag helt då jag gav upp att köra.

Jag håller med dig lite om att det blev jobbigt i längden med bilfysiken i IV, men samtidigt så vill jag inte se en alldeles för stor förändring, så att det är lika lätt som i tex de nya NFS.
2013-08-23, 14:38
Medlem
Bilarna kändes så långsamma i IV, skulle gilla om de hade lite bättre acceleration i 5an... Lite trist när man inte hann komma upp i en bra hastighet innan man var tvungen att tvärbromsa för att ta en kurva
2013-08-23, 14:45
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej
Jag håller med dig lite om att det blev jobbigt i längden med bilfysiken i IV, men samtidigt så vill jag inte se en alldeles för stor förändring, så att det är lika lätt som i tex de nya NFS.

Precis. Att köra runt och ha kul är det najs med realistik fysik men då man ska stressa runt gatuhörn och man slirar runt så vill jag bara slå nånting.

edit:

https://www.youtube.com/watch?v=AC4k-IkFd4U
yes denna är riktig ja
Senast redigerad av MrBrax 2013-08-23 kl. 15:02.
2013-08-23, 15:12
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Precis. Att köra runt och ha kul är det najs med realistik fysik men då man ska stressa runt gatuhörn och man slirar runt så vill jag bara slå nånting.

edit:

https://www.youtube.com/watch?v=AC4k-IkFd4U
yes denna är riktig ja

Är det officiella meny musiken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in