Citat:
Ursprungligen postat av
Cratzie
Jag tror ni underskattar suget hos DIF för det här derbyt. Det är alltså det första allsvenska hemmaderbyt på 22 år, 10 år sen det senaste i cupen. Många, om inte rent av majoriteten på våra läktare har aldrig upplevt ett Allsvenskt hemmaderby mot aik.
Det första man hörde när det blev klart med flytt till SA var "Det blir iaf kul med hemmaderby".
Varken Solna eller Söder är hemma för er jävla skräp. Det är helt oförståeligt att ni helt saknar självrespekt, ni är fan den moderna fotbollen inkarnerad.
Citat:
Ursprungligen postat av
-.-.-
Glöm inte bort att ha tajta jeans eftersom skärpen ska ni ju ha i händerna och vifta med. Pajas bajen.
Tack för tipset! Ordet skall eka på Söder. Vi kommer att ha kniv också. Kniiivsööödeeer.