Citat:
Ursprungligen postat av
BertilEnstoering
För att det ligger en spottloska ifrån Satin där ÖSK-supportrarna laddar. Polisen vill antagligen ha bråk, annars hade de väl knappast låtit bajarna att ladda upp där. Eftersom ÖSK får betala polisnotan kring matcherna vill väl polisen visa att dom verkligen behövs, och därmed behöver öka bevakningen. Eller nåt. Hoppas på en lugn afton, så polisen inte får vatten på sin kvarn.
Du överdrev inte när du skrev "en spottloska ifrån Satin". Sjukt att polisen tillät oss sitta där.
Onödigt av Örebroarna att börja hetsa då det är ganska väntat att ultras ger tillbaka men även onödigt med all övervåld från vår sida.
Ingen skötte sig smidigt i den situationen.
Vad gäller inne på matchen var det riktigt bra stämning från vår sida anser jag. Örebro hade jag lite högre förväntningar på, hörde de endast en gång under matchen.
Kvällens höjdpunkt var att det var gratis korv på matchen.