Citat:
Ursprungligen postat av
ErPupone
Speciella? Sluta trolla och spela cool när jag ställer en seriös fråga. Det är derby, för inramningens skull hade varsin kortsida varit att föredra.
Jag håller med. Det är viktigare att det blir en djävulsk stämning med råttorna på ena kortsidan än det är att DIF har maximerat antal blåränder. Annars blir risken att det kommer för många råttor på långsidorna. Djurgårdare är jävligt dåliga på att köpa i god tid.
Senaste matchen DIF-Häcken drog endast drygt 10000 men ljudnivån i arenan blev ändå stundtals magisk. Tänk er två stora klackar och 30000! Fan vad jag ser fram emot den här matchen, arenan kommer att koka