Citat:
Varför skulle det inte gå att repatriera stora mängder människor än idag menar du? Det har ju gått utmärkt i alla tider i samhällen och länder som inte haft i närheten av samma infrastruktur, organisation och teknik som vi har. Men nu 2013, då är det helt plötsligt praktiskt ogenomförbart - eftersom?Hur ska man repatriera invandrarna då? Situationen blir som USA, ska man utvisa svarta till något afrikanskt land? Möjligt då USA har den makten, men Sverige? Knappast.
Jag har fortfarande inte fått ett rakt svar, hur ska SVP lyckas förverkliga sina löften om att mångkultur ska avskaffas? Mängden utomsvenskar är helt enkelt okontrollerbar. Och då är folkmord lösningen. Man kan nästan tro att de har folkmord i bakhuvudet då de inte ens kan sätta upp konkreta idéer för att Sverige ska bli vitt igen.
Jag har fortfarande inte fått ett rakt svar, hur ska SVP lyckas förverkliga sina löften om att mångkultur ska avskaffas? Mängden utomsvenskar är helt enkelt okontrollerbar. Och då är folkmord lösningen. Man kan nästan tro att de har folkmord i bakhuvudet då de inte ens kan sätta upp konkreta idéer för att Sverige ska bli vitt igen.
Det är klart att det finns många främlingar i Sverige, horder av dem och det kommer att ta sin lilla tid att bli av med alla. Men om en gruppering som faktiskt på allvar vill åstadkomma en storskalig repatriering/deportation av främlingar tar makten i det här landet, en gruppering som SvP. Vad är det då som hindrar dessa från att använda relevanta myndigheter, polis och militär och börja dra tillbaka medborgarskap och skicka hem människor?
Att diverse globalistiska organ lär opponera sig är förstås självklart, men i övrigt då? Dessa människor har ju någon gång tagit sig hit, varför skulle det vara omöjligt för dem att ta sig härifrån igen? Logiken haltar och håller helt enkelt inte.
Har aldrig i Tyskland gevarit [sic!] men i Polen, och där tyckte jag mig inte se speciellt mycket skog, men det beror väl på var någonstans i landet man befinner sig. Av det jag såg där så var det massor av åkrar med fickor av skogar; i Sverige tycker jag det ofta är det motsatta.