Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-19, 16:11
  #10513
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZachariasTopelius
Hm. Konstigt att de inte finns ett parti som vill riva alla religiösa samlingslokaler utom kyrkor. Trodde det fanns. Nåja. Vill ni stoppa byggandet av nya religiösa samlingslokaler?

Inte mig veterligen, nej. Varför skulle man vilja stoppa det? Vill folk bygga sina samlingslokaler så kan man väl låta dem göra det?
Citera
2013-08-19, 16:12
  #10514
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZachariasTopelius
Hm. Konstigt att de inte finns ett parti som vill riva alla religiösa samlingslokaler utom kyrkor. Trodde det fanns. Nåja. Vill ni stoppa byggandet av nya religiösa samlingslokaler?
Personligen menar jag att det är vem som bygger dem och varför som är det intressanta. I dagsläget byggs alla moskéer av svartingar eller av utländska schejker och blir således ett imperialistiskt skrytbygge för främlingarna och det finns naturligtvis ingen anledning alls att acceptera sådant på svensk mark.

I framtiden, i ett homogent Sverige, skulle svenskar - riktiga svenskar, vilja resa religiösa byggnader av olika slag är jag inte lika negativt inställd till detta, men jag ser det heller inte som en prioriterad fråga på samma sätt.
Citera
2013-08-19, 16:45
  #10515
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Tyvärr finns det nästan ingen urskog kvar alls i Sverige. Det finns mer urskog i länder som Tyskland, Polen och en del andra europeiska nationer (med mångdubbelt så stor befolkning och mindre yta än Sverige) än vad det gör i Sverige. Sveriges natur är tyvärr till stor del förstörd och förändrad på ett negativt sätt av skogsindustri. Det är hemskt när man tänker på det och inser att man i ett stort och glesbefolkat land som Sverige på relativt kort tid har lyckats förstöra merparten av all ursprunglig och vild natur.
Är du allvarlig!!!111!!!ett!!ett!!!!! Har aldrig i Tyskland gevarit [sic!] men i Polen, och där tyckte jag mig inte se speciellt mycket skog, men det beror väl på var någonstans i landet man befinner sig. Av det jag såg där så var det massor av åkrar med fickor av skogar; i Sverige tycker jag det ofta är det motsatta.
Citera
2013-08-19, 17:17
  #10516
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Är du allvarlig!!!111!!!ett!!ett!!!!! Har aldrig i Tyskland gevarit [sic!] men i Polen, och där tyckte jag mig inte se speciellt mycket skog, men det beror väl på var någonstans i landet man befinner sig. Av det jag såg där så var det massor av åkrar med fickor av skogar; i Sverige tycker jag det ofta är det motsatta.
Den svenska urskogen är "obefintlig" och är till största del förpassad till naturskyddsområden. Vi har en jäkla massa skog men det är återplanterad snabbväxande skog och det här borde vara en viktig fråga för nationalister givetvis underställd den etniska men ändå högt upp.

/Micke
Citera
2013-08-19, 22:56
  #10517
Medlem
Har SVP någon partistyrelse? varför går det inte att utläsa vilka som sitter i den på partiets hemsida? är den hemlig? Jag tror att det känns bättre för folk att rösta på ett parti när man vet vilka som kommer att företräda dem.
Citera
2013-08-19, 23:01
  #10518
Medlem
Irenicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktoranden
Har SVP någon partistyrelse? varför går det inte att utläsa vilka som sitter i den på partiets hemsida? är den hemlig? Jag tror att det känns bättre för folk att rösta på ett parti när man vet vilka som kommer att företräda dem.
Det känns nog bättre för terrorvänstern också då man vet exakt vilka personer man ska terrorisera
Citera
2013-08-19, 23:12
  #10519
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktoranden
Har SVP någon partistyrelse? varför går det inte att utläsa vilka som sitter i den på partiets hemsida? är den hemlig? Jag tror att det känns bättre för folk att rösta på ett parti när man vet vilka som kommer att företräda dem.
Under länken kontakter finns partistyrelsen med sina respektive kontaktuppgifter.

//Edit:
Bifogar även länken
http://www.svenskarnasparti.se/kontakt/

/Micke
Citera
2013-08-19, 23:31
  #10520
Bannlyst
Tycker det är roligt hur svenskarnas parti tror att man kan trolla bort mångkultur och mångetnicitet genom att bara sitta i makten. Enda utvägen är ett folkmord på icke-europeer i Sverige, hur ska man lyckas med det? Är det vad man förespråkar? Finns inget sätt att göra Sverige till det Sverige det var för länge sedan. Det är i princip omöjligt då 1/3 av befolkningen är invandrare, och att de flesta svenskarna inte har ett vitt Sverige först på agendan.
Citera
2013-08-19, 23:37
  #10521
Medlem
Irenicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Tycker det är roligt hur svenskarnas parti tror att man kan trolla bort mångkultur och mångetnicitet genom att bara sitta i makten. Enda utvägen är ett folkmord på icke-europeer i Sverige, hur ska man lyckas med det? Är det vad man förespråkar? Finns inget sätt att göra Sverige till det Sverige det var för länge sedan. Det är i princip omöjligt då 1/3 av befolkningen är invandrare, och att de flesta svenskarna inte har ett vitt Sverige först på agendan
Varför skulle man behöva mörda folk? Är det helt omöjligt att visa folk till gränsen? Jävligt konstigt då det utvisas invandrare hela tiden, men du kanske sitter på annan information som visar att dessa människor egentligen mördas?
Citera
2013-08-20, 00:57
  #10522
Medlem
Nyenskantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Tycker det är roligt hur svenskarnas parti tror att man kan trolla bort mångkultur och mångetnicitet genom att bara sitta i makten. Enda utvägen är ett folkmord på icke-europeer i Sverige, hur ska man lyckas med det? Är det vad man förespråkar? Finns inget sätt att göra Sverige till det Sverige det var för länge sedan. Det är i princip omöjligt då 1/3 av befolkningen är invandrare, och att de flesta svenskarna inte har ett vitt Sverige först på agendan.
Nej, det är inte folkmord. Någonting som dock är folkmord är när den ickevita tredjedelen av befolkningen växer och tränger undan den svenska ursprungsbefolkningen. Det säger sig självt att det etnonationalistiska partiet SvP tar just svenskarnas parti, speciellt nu när den demografiska situationen i Sverige är så pass illavarslande. Det är inte så att de olika invandrargrupperna förintas i och med en repatriation av dessa utan de återbördas endast med sina folkfränder nere i deras hemländer.
Citera
2013-08-20, 03:14
  #10523
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyenskantz
Nej, det är inte folkmord. Någonting som dock är folkmord är när den ickevita tredjedelen av befolkningen växer och tränger undan den svenska ursprungsbefolkningen. Det säger sig självt att det etnonationalistiska partiet SvP tar just svenskarnas parti, speciellt nu när den demografiska situationen i Sverige är så pass illavarslande. Det är inte så att de olika invandrargrupperna förintas i och med en repatriation av dessa utan de återbördas endast med sina folkfränder nere i deras hemländer.
Hur ska man repatriera invandrarna då? Situationen blir som USA, ska man utvisa svarta till något afrikanskt land? Möjligt då USA har den makten, men Sverige? Knappast.

Jag har fortfarande inte fått ett rakt svar, hur ska SVP lyckas förverkliga sina löften om att mångkultur ska avskaffas? Mängden utomsvenskar är helt enkelt okontrollerbar. Och då är folkmord lösningen. Man kan nästan tro att de har folkmord i bakhuvudet då de inte ens kan sätta upp konkreta idéer för att Sverige ska bli vitt igen.
Citera
2013-08-20, 03:23
  #10524
Medlem
Irenicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Hur ska man repatriera invandrarna då? Situationen blir som USA, ska man utvisa svarta till något afrikanskt land? Möjligt då USA har den makten, men Sverige? Knappast.

Jag har fortfarande inte fått ett rakt svar, hur ska SVP lyckas förverkliga sina löften om att mångkultur ska avskaffas? Mängden utomsvenskar är helt enkelt okontrollerbar. Och då är folkmord lösningen. Man kan nästan tro att de har folkmord i bakhuvudet då de inte ens kan sätta upp konkreta idéer för att Sverige ska bli vitt igen.
Hur gör man idag när man utvisar folk? Viftar man med trollspöt eller måste man mörda folk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in