Citat:
Ursprungligen postat av
Werner.Sombart
Den kontrajihadistiska bloggen Dispatch International går till hård attack mot "nazisterna" i Svenskarnas parti
http://www.d-intl.com/2014/05/02/kronika-svenskarnas-parti-ar-inte-som-andra/
Vad säger ni sympatisörer om denna spya?
Det finns inte så stor anledning att bemöta deras ointressanta och intetsägande skräptidning. Sahlström slog mig en stund som en sansad och vettig karl, men han har visst samma "nazistskräck" som de övriga pissliberalerna och lever i samma chimär som de gör.
Citat:
Snälla antirasister – väx upp, kliv bort från skolgårdens retorik och skvaller! Man blir inte av med Svenskarnas parti, SvP, genom att slåss på gatorna och hindra dem från att utnyttja demonstrationsfriheten. Slåss är ju exakt vad de vill.
Förljuget skitsnack.
Citat:
1. Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare.
2. Sverige skall styras av svenskarna: Icke-svenskar skall ej tillåtas ha maktpositioner inom det svenska samhället.
På fullaste allvar, detta är deras första punkter. Första gången jag läste detta skrattade jag högt för mig själv. ”Västerländska genetiska”, jag kunde inte sluta skratta. Att någon i Sverige 2014 pratar om gener på detta sätt är helsnurrigt. Vad har gått fel i tanken hos dessa människor?
Min gissning är att den gode Sahlströms kunskap om genetik är tämligen begränsad, och att han skrattar mer av okunskap än av något annat skäl, det brukar vara så. Det är ju precis samma svammel som man kan läsa i Aftonbladet eller Expressen, och samma imbecilla retorik. Detta att jämföra med vår partistrateg som faktiskt är molekylärbiolog med inriktning på just genetik.
Citat:
Svenskarnas parti och Svenska motståndsrörelsen är två rasistiska och nazistiska grupperingar som växer.
Att kasta invektiv runt omkring sig och ta avstånd från allt radikalare än en själv är ju en populär SD-strategi i dessa dagar. Det måste betonas att vi är rasister OCH nazister. Gäsp.
Citat:
Svenskarnas parti är på riktigt ett hot mot demokratin och de mänskliga rättigheterna.
Kulturmarxistisk retorik och grötmyndigt gaggande om "rättigheter" som skapats av illasinnade kommunister och som bara är till skada för de vita folken.
Citat:
Det är bara att titta på den här filmen, så ser man vilka slags typer Svenskarnas Parti består av. Bläddra fram till 2:02.
Sahlström som själv är dömd för misshandel "rasar" över att en nationalist ger sig på en tjuv som stulit en av partiets flaggor. Patetiskt.
Nej, jag orkar som sagt inte. Han får gärna ställa sig och tramsa med de andra sionistiska dyngspridarna i något desperat hopp om att få legitimitet bland "finare kretsar". Det är fullständigt likgiltigt.