Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-03, 00:24
  #16525
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
Fint tal av Anna
Självklart borde medlemsländerna i EU att tvingas eller manas uppåt och inte tvärtom. Alltså borde EU arbeta för bättre förhållanden, inte tvinga ner länder på andras nivå.

Bravo.

Fantastiskt att hon tar upp det om att svenska kommuner och landsting inte kan stödja sina egna invånare.

*applåder*

Ja, fint tal. Söt är hon också.
Citera
2014-05-03, 00:26
  #16526
Medlem
Svenskarnas.Partis avatar
Svenskarnas.Parti är missnöjd med internet-nationalisterna som inte Demonsterar.

Alltså jag Svenskarnas.Parti är missnöjd med uppslutningen. Jag representerar inte Svenskarnas Parti ALLS men jag är en medlem och jag var med i demonstrationståget i går.

Jag måste säga att jag är mycket besviken på er nationalister som sitter här och skriver otroligt många inlägg men ändå inte orkar ta sig till en demonstration? Förstår ni inte hur otroligt viktigt det är med den mediala uppmärksamhet vi får? Ibland undrar jag om ni över huvud taget vill att nationalismen ska vinna i Sverige? Tror ni att det räcker med att skriva här på Flashback? Jag har läst vissa skribenter (Straybullet t ex) som berätta att han har övertygat åtminstone hundra personer eftersom att ha spenderat en väldans massa timmar. Det är såklart jättepositivt men ingen revolution kommer att kunna bedrivas via internet och det förstår ni nog. Om ni inte gör det är det synd om er.

Begriper ni inte hur mycket en sådan här demonstration ger? ENORMT mediautrymme...massvis med nya besökare på hemsidan...folk har bestämt informationspaket...flera har tecknat nya medlemskap p.g.a. igår o.s.v. Samt att fler och fler lär känna vårt namn.


Jag såg att en massa nationella satt inne i tråden igår vid demonstrationstiden och skrev. Det fanns massor men även ganska radikala typer som:


Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
*satt hemma i stället*
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
*satt hemma i stället*
Citat:
Ursprungligen postat av Judesson
*satt hemma i stället*
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
*satt hemma i stället*
m.fl. m.fl. o.s.v.


Hur motiverar ni att ni inte kom?


Alltså inte bara de jag quotade då jag bara quotade de som är rätt kända.

Ekonomi? Knappast! Vi har en massa urfattiga studenter som spara ihop till att resa till demonstrationer.

Jobb? Första maj är en röd dag även om vissa jobbar då så kunde kanske tagit tjänstledigt för den här oerhört viktiga saken FÖR ERT FOLKS SKULL?


Sammanfattningsvis kan jag säga VARFÖR KOM NI INTE??? Motivera gärna!


hälsningar Svenskarnas.Parti
Citera
2014-05-03, 00:26
  #16527
Medlem
LFEs avatar
@Europeich
Vänsterpartiet är kritskt på precis alla de punkter som Anna nämnde i sitt tal. Jag tycker att ni röstar på dem!

Emot Lönedumpning *check*
Stöd för lokalproduktion *check*
Emot Lisbonfördraget som innebar att polisiära beslut flyttas till Bryssel *check*
För att kommuner ska kunna stödja sina egna bolag och lokala bolag vid upphandling *check*
Emot att demokratin centraliseras allt mer i Bryssel *check*


Kan ge källor för allt det här.

De vill ju tom ha svensk värnplikt igen!
Citera
2014-05-03, 00:26
  #16528
Bannlyst
Hur ser SvP och/eller SvP-medlemmar på sociala experiment och eugenik i rasförädlande syfte? Ifall någon ung person exempelvis visar prov på utmärkande intelligens, typ som Magnus Carlsen, skulle man då på statlig väg vara beredda att föra honom samman med en kvinna av önskvärda genetiska egenskaper för att på den vägen avla fram individer som kan främja folkets intressen?

Och om vi vänder på det, ifall någon persons genetiska egenskaper visar sig vara icke-önskvärda och personen är allmänt destruktiv och antagligen hade varit en dålig förälder, kan det då bli aktuellt att sterilisera individen för att försäkra sig om att han/hon inte tillåts sprida sina gener vidare?
Citera
2014-05-03, 00:27
  #16529
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
Vänsterpartiet är kritskt på precis alla de punkter som Anna nämnde i sitt tal. Jag tycker att ni röstar på dem!

Emot Lönedumpning *check*
Stöd för lokalproduktion *check*
Emot Lisbonfördraget som innebar att polisiära beslut flyttas till Bryssel *check*
För att kommuner ska kunna stödja sina egna bolag och lokala bolag vid upphandling *check*
Emot att demokratin centraliseras allt mer i Bryssel *check*


Kan ge källor för allt det här.

De vill ju tom ha svensk värnplikt igen!
Då kan ju vänsterpartister rösta på SvP istället, om det nu är så enkelt.
Citera
2014-05-03, 00:29
  #16530
Medlem
Werner.Sombarts avatar
Den kontrajihadistiska bloggen Dispatch International går till hård attack mot "nazisterna" i Svenskarnas parti http://www.d-intl.com/2014/05/02/kronika-svenskarnas-parti-ar-inte-som-andra/

Vad säger ni sympatisörer om denna spya?
Citera
2014-05-03, 00:29
  #16531
Medlem
LFEs avatar
Ptja nu gäller det ju EU. Skillnaderna blir mycket mer påtagliga på nationellt plan så klart.

Den största påverkan som EU har när det gäller invandringen är arbetskraftsinvandringen och där är nog en röst på V bättre än en röst på SD i alla fall. Sen får ni väl hålla isär på riksdagsplanet.
Citera
2014-05-03, 00:29
  #16532
Bannlyst
Jag tycker att det är onödigt att attackera namngivna användare på sättet som du gör, även om din frustration naturligtvis inte är konstig. Jag tycker du ska editera din trådstart kraftigt och göra om den till en allmän frågeställning då den du har nu utan tvekan kommer leda till pajkastning, sura miner och aggressioner.
Citera
2014-05-03, 00:29
  #16533
Medlem
PilsnerPers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
Vänsterpartiet är kritskt på precis alla de punkter som Anna nämnde i sitt tal. Jag tycker att ni röstar på dem!

Emot Lönedumpning *check*
Stöd för lokalproduktion *check*
Emot Lisbonfördraget som innebar att polisiära beslut flyttas till Bryssel *check*
För att kommuner ska kunna stödja sina egna bolag och lokala bolag vid upphandling *check*
Emot att demokratin centraliseras allt mer i Bryssel *check*



Kan ge källor för allt det här.

För feminism *check*
För konvertering *check*
För förbud av odemokratiska rörelser *check*

Då stödjer jag hellre kommunistiska partiets uppmaning.

Citat:
Så ta en skön sovmorgon sista söndagen i maj, åk till landet, njut av solen, gör vad som helst. Men rösta inte. Satsa på att vi som bojkottar EU-valet åter skall vara i majoritet.

http://www.kommunisterna.org/nyheter/2014/04/sag-nej-till-eu-bojkotta-valet
Citera
2014-05-03, 00:32
  #16534
Medlem
LFEs avatar
Äh en bojkott är väl otroligt korkat. Som sagt så skapas över hälften av alla nya lagar i Bryssel idag. Delvis för att Sverige redan har de flesta av sina lagar klara...men ändå.


Förresten vilken konvertering menar du?
Är det kvotering du tänker på?
Citera
2014-05-03, 00:39
  #16535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
@Europeich
Vänsterpartiet är kritskt på precis alla de punkter som Anna nämnde i sitt tal. Jag tycker att ni röstar på dem!

Emot Lönedumpning *check*
Stöd för lokalproduktion *check*
Emot Lisbonfördraget som innebar att polisiära beslut flyttas till Bryssel *check*
För att kommuner ska kunna stödja sina egna bolag och lokala bolag vid upphandling *check*
Emot att demokratin centraliseras allt mer i Bryssel *check*


Kan ge källor för allt det här.

De vill ju tom ha svensk värnplikt igen!

Men nu kommer vi till pudelns kärna dvs att VP(K) anser att Sverige skall vara en splittrad mångkulturell stat där hela världens folk har rätt att bosätta sig inom rikets gränser. Tacka vet jag den gamla goda tidens vänster (allt var bättre förr tom vänstern) som ansåg att arbetarklassens revolution skulle skötas nationellt och starkt var emot arbetskraftsinvandring som skadade de inhemska arbetarna då det medförde lönedumpning och försämrade arbetsplatsvillkor mm. Skall man se det historiskt så har vänstern alltid varit mer skeptisk till invandring (pga ovan nämnda orsak) medans svenska liberaler och svensk höger däremot har varit för öppna gränser (pga ovan nämnda orsak). Fast svensk vänster i nutid värnar väl knappast om arbetarklassen längre utan man har skaffat sig nya revolutionära stormtrupper i form av invandrare, bögar, feminister, arbetslösa akademiker osv medans etniskt svenska kroppsarbetare som förr var vänsterns kärnväljare verkar röra sig mot SD istället för VP(K).
Citera
2014-05-03, 00:43
  #16536
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Werner.Sombart
Den kontrajihadistiska bloggen Dispatch International går till hård attack mot "nazisterna" i Svenskarnas parti http://www.d-intl.com/2014/05/02/kronika-svenskarnas-parti-ar-inte-som-andra/

Vad säger ni sympatisörer om denna spya?
Det finns inte så stor anledning att bemöta deras ointressanta och intetsägande skräptidning. Sahlström slog mig en stund som en sansad och vettig karl, men han har visst samma "nazistskräck" som de övriga pissliberalerna och lever i samma chimär som de gör.

Citat:
Snälla antirasister – väx upp, kliv bort från skolgårdens retorik och skvaller! Man blir inte av med Svenskarnas parti, SvP, genom att slåss på gatorna och hindra dem från att utnyttja demonstrationsfriheten. Slåss är ju exakt vad de vill.
Förljuget skitsnack.

Citat:
1. Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare.

2. Sverige skall styras av svenskarna: Icke-svenskar skall ej tillåtas ha maktpositioner inom det svenska samhället.

På fullaste allvar, detta är deras första punkter. Första gången jag läste detta skrattade jag högt för mig själv. ”Västerländska genetiska”, jag kunde inte sluta skratta. Att någon i Sverige 2014 pratar om gener på detta sätt är helsnurrigt. Vad har gått fel i tanken hos dessa människor?
Min gissning är att den gode Sahlströms kunskap om genetik är tämligen begränsad, och att han skrattar mer av okunskap än av något annat skäl, det brukar vara så. Det är ju precis samma svammel som man kan läsa i Aftonbladet eller Expressen, och samma imbecilla retorik. Detta att jämföra med vår partistrateg som faktiskt är molekylärbiolog med inriktning på just genetik.

Citat:
Svenskarnas parti och Svenska motståndsrörelsen är två rasistiska och nazistiska grupperingar som växer.
Att kasta invektiv runt omkring sig och ta avstånd från allt radikalare än en själv är ju en populär SD-strategi i dessa dagar. Det måste betonas att vi är rasister OCH nazister. Gäsp.

Citat:
Svenskarnas parti är på riktigt ett hot mot demokratin och de mänskliga rättigheterna.
Kulturmarxistisk retorik och grötmyndigt gaggande om "rättigheter" som skapats av illasinnade kommunister och som bara är till skada för de vita folken.

Citat:
Det är bara att titta på den här filmen, så ser man vilka slags typer Svenskarnas Parti består av. Bläddra fram till 2:02.
Sahlström som själv är dömd för misshandel "rasar" över att en nationalist ger sig på en tjuv som stulit en av partiets flaggor. Patetiskt.

Nej, jag orkar som sagt inte. Han får gärna ställa sig och tramsa med de andra sionistiska dyngspridarna i något desperat hopp om att få legitimitet bland "finare kretsar". Det är fullständigt likgiltigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in