Citat:
Ursprungligen postat av
mr.demon
Jag gillar när folk svarar en vuxet utan att förolämpa en. Bra så.
Men jag erkänner att jag har fastnat som fan på det här med zigenare. Anser att jag har fått bra svar nu.

Det var på tiden

Nej men, har du funderingar så kan du ju friska upp ditt minne och läsa igenom de svar som du faktiskt redan fått. Börja
här och fortsätt några sidor framåt så ser du (igen) att man inte har glömt någon fråga. Jag kan t.o.m göra en liten sammanställning till dig.
1. Indien har redan erbjudit världens zigenare en provins dit de kan flytta, huruvida detta fortfarande gäller vet jag inte men det är nog inte helt omöjligt om det blir "kris" för zigenarna.
2.
Vart de ska ta vägen är inte Sveriges problem, de kan skickas till något internationellt flyktingläger, sättas på en flotte ut i havet eller ingenmansland.. Detta
resande folk har ju resande i generna så det blir nog inga problem att packa ihop tälten och cirkusen för att söka lyckan i något annat land.
3. Man kan göra som Israel och betala länder för att ta emot icke-önskvärda invandrare/flyktingar.
4. Svenskar med zigenskt påbrå långt åt helvete bak i släkten kommer inte vara något problem.
Är du väldigt intresserad av just zigenare så föreslår jag att du skickar ett väl motiverat mejl till partiledningen och frågar om det finns någon officiell lösning eller eventuella lösningar.