Citat:
Ursprungligen postat av
WalterSullivan
Förberedelserna inför "kyckling festivals rånet", Scout town, Test security, Time cop response, Pick crew, Get military gear.
Sen verkar det som att alla skills gubbarna har kan ökas, har sett två bilder på Mikes skills som lung capacity och strength tex och det är olika värden i varje bild så dem måste ha ökats.
Folket som Franklin skjuter ihjäl vid fabriken verkar alla vara Ballas då dem bär lila så gängkriget verkar sträcka sig utanför stan också
Verkar finnas en sexshop också som heter Miss T

Hypen ökar bara ju mer jag läser om spelet. Det vore fräckt om det fanns stora knarkfabriker utanför staden som man kan ta över för Grove Street från t.ex. Ballas eller Vagos.
Och bara förberedelserna inför de olika stötarna verkar enormt smaskiga, gillar också att man välja om man vill sticka med pengarna själv eller dela upp dem mellan sig, både i SP och MP.
Det är alltid trevligt med att kunna bygga lite extra färdigheter, kommer ihåg uppdraget för Woozie i San Andreas där man var tvungen att skaffa lite extra lungkapacitet för att ens kunna starta uppdraget, annars fick man en annan cutscene

. I och för sig behövdes det ju också för att kunna fånga alla ostron men det fick jag inte reda på förrän jag läste min guide efter att storyn avklarades. Extra bra är det också att vi som köpt C.E får lite snabbare generering av skillsmätaren