Citat:
Ursprungligen postat av
UM
Fan vad kul det ska bli med DIF-AIK på Tele2! Förväntningarna är skyhöga.
Och vad ska bajarna ta sig till? Det blir mycket att defända.
Citat:
Ursprungligen postat av
HampusTxD
Kommer bli riktigt mysigt, speciellt med samling på medis. Bajarna måste koka av ilska

Som bajare så tycker jag att det ska bli väldigt intressant. Denna diskussion behandlades en bit bak i tråden mellan mig och en gnagare(?) och vi båda tror att Gnagets samling på medis kommer att bli gles i jämförelse med Bajens. Inte för att det gör mig något att Gnaget samlas en gång om året på medis, det skapar bara möjligheter för roliga situationer. Som jag sa då säger jag även nu, att omständigheterna nog kommer att spela stor roll. Jag tror inte att några spontana försök till försvar kommer att ske. Om någon tänker defenda så kommer det nog att ske i ganska organiserad form som när DIFs "ultras" fick stryk.
Men men, dessa situationer skapar som sagt möjligheter och jag tror att många grabbar och ultras från Hammarbys läger kommer att vara på tårna, då det faktiskt är ett guldläge för våld.