Citat:
Ursprungligen postat av
Omar Santana
Tifon är meningen att vara svulstiga. Jag föredrar hursomhelst AIK-tifos förmedlande av ett budskap framför alla generiska tifon, som även om de är snygga, är totalt ointressanta.
Jag håller inte med. Tifon ska vara maffiga, inte högtravande. Naturligtvis förstår jag att det finns vissa problem med att fixa bra tifon över en hel säsong, att få till guldklimpar hela tiden går ju inte. Dock kan man för min del skippa dessa banderoller med ostiga budskap som jag verkligen inte ser något värde i. Notera att detta inte är ett påhopp specifikt på er, jag var minst lika oentusiastisk över vår banderoll mot Gefle ("Enade av motgångar....").