2013-08-19, 15:39
Medlem
Ajberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det fattar faktiskt inte jag heller..
Dock hoppas jag på att det är som Ajbert skriver och vi får biljetterna ovanför er ståplats.. Låter som en kanonidé ur säkerhetsaspekterna! Kan lika gära skita i att sälja dom biljetterna och flytta vår levande sitt till de ovanför er så har vi ett perfekt hopkok!
Det låter visserligen jättekonstigt att ni skulle kunna sälja biljetter till sektionen ovanför vår tilldelade sektion (av uppenbara skäl), men baserat på texten på dif.se räknar man ju med 25.000 djurgårdare på matchen och då antar jag att det krävs att man säljer biljetter till den sektionen, om än kanske med en viss säkerhetszon nedåt.

Ska bli intressant att se hur man tänkt.
2013-08-19, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
Lite? Man kör oerhört mycket av den varan.

Kan bara komma på två sånger som innehåller dessa ord, visserligen ganska vanligt förekommande sånger. Hur som helst är ditt påstående fel.
2013-08-19, 15:48
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Kan bara komma på två sånger som innehåller dessa ord, visserligen ganska vanligt förekommande sånger. Hur som helst är ditt påstående fel.
Haha okej. Då har ni förbättrat er något enormt på den punkten väldigt snabbt.
2013-08-19, 15:50
Medlem
BertilEnstoerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Enligt ÖSK'are är valet av Bajens (polisens beslut tydligen) samlingspub på Ivy grill och bar ett riktigt korkat beslut.
Någon insatt som vet varför?

Lär inte få eventuellt svar förränn efter matchen då bussen går om någon timme men är nyfiken.
För att det ligger en spottloska ifrån Satin där ÖSK-supportrarna laddar. Polisen vill antagligen ha bråk, annars hade de väl knappast låtit bajarna att ladda upp där. Eftersom ÖSK får betala polisnotan kring matcherna vill väl polisen visa att dom verkligen behövs, och därmed behöver öka bevakningen. Eller nåt. Hoppas på en lugn afton, så polisen inte får vatten på sin kvarn.
2013-08-19, 15:56
Medlem
Citat:
Bättre sånger? Allez Allez Forza Forza, bra kvalité.

Smaken är som baken vet du

Ni har inte alls många som tilltalar mig, även om er version av Crystal palace We love you är rätt bra.
2013-08-19, 15:59
Medlem
http://biljetter.dif.se/files/2012/11/Tele2_Arena_sektioner_platser_kapacitet_2013_PREL. pdf

länken ovan är publikkapaciten för de olika sektionerna på tele2. Fick norra nedre till då ca 1800 platser, var inte den 3000? totalt norra nedre + övre 4200 någonting. Jag räknade de rosa siffrorna..
2013-08-19, 16:05
Medlem
Giacominos avatar
Citat:
Kan lika gära skita i att sälja dom biljetterna och flytta vår levande sitt till de ovanför er så har vi ett perfekt hopkok!
Åh nej! Inte Difs mäCktiga levande sitt, norra Europas tokigaste gäng!
2013-08-19, 16:11
Medlem
Citat:
Haha okej. Då har ni förbättrat er något enormt på den punkten väldigt snabbt.

Nu får du sluta snacka som om du hade nån koll. För att byta ämne så frågar jag hur många ni blir i Blekinge ikväll?
2013-08-19, 16:15
Medlem
Helter Skelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j_e_s_p_e_r_
http://biljetter.dif.se/files/2012/11/Tele2_Arena_sektioner_platser_kapacitet_2013_PREL. pdf

länken ovan är publikkapaciten för de olika sektionerna på tele2. Fick norra nedre till då ca 1800 platser, var inte den 3000? totalt norra nedre + övre 4200 någonting. Jag räknade de rosa siffrorna..
1: "Ladda ner pdf-fil: Sektionernas kapacitet (preliminär)"

2: Räknar endast sittplatser, ink. premiumstolarna på övre norra nedre, vilka är cirka 800 (Om jag minns det rätt från DIFpodden). Dessa kommer tydligen inte säljas, då det är en restaurang bakom dessa platser som DIF önskar ha öppen. Mot Norrköping rymde ståplatsen på norra nedre 2500.
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Nu får du sluta snacka som om du hade nån koll. För att byta ämne så frågar jag hur många ni blir i Blekinge ikväll?
Går bara efter mina egna erfarenheter från våran matcher mot er?

800-1000 kanske? Våran bil drar om stund.
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giacomino
Åh nej! Inte Difs mäCktiga levande sitt, norra Europas tokigaste gäng!

Det spelar väl ingen roll då man möter mäcktiga aik som säkert kommer pysa luften ur cyklarna på medis och stjäla klubbor från småbarn på vägen?
2013-08-19, 16:24
Medlem
Giacominos avatar
Citat:
Det spelar väl ingen roll då man möter mäcktiga aik som säkert kommer pysa luften ur cyklarna på medis och stjäla klubbor från småbarn på vägen?
Vi får ju se om levande sitt orkar ge tillbaka efter matchen då, de står ju upp HELA matchen(vilket är magiskt bara det!) och då blir de ju ganska trötta i benen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in