2013-08-17, 22:08
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowrider88
Hej

Vart är det bäst att förhandsboka spelet till ps3?
I en affär som säljer spel, då är du garanterad ett exemplar utav GTA V, om det inte är slut i just den butiken dvs.
2013-08-17, 22:35
Medlem
WizKhalifass avatar
Någon som vet om spelet släpps 00.00 på Playstation Store den 17e?
2013-08-17, 22:53
Medlem
Drevs avatar
Jag undrar samma sak

Den natten kommer man inte få någon sömn..
2013-08-17, 22:58
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMac1
Tror dom sa att kartan på gta 5 kommer vara lika stor som dom 3 tillsammans..
Det är redan bekräftat och kartan kommer vara större än så.
2013-08-17, 23:00
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Det är redan bekräftat och kartan kommer vara större än så.

Det var något jag inte visste, spelet blir bara ännu mer spännande..
2013-08-17, 23:00
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Men är det inte en massa trams och OT nu i tråden nu.?
Var väl därför dom låste den sist....

Dom har låst den här tråden minst fyra gånger för att folk bara snackar massa skit som är helt offtopic och för att folk bara snackar om samma sak hela jävla tiden *drygmode on*

-------------------------------------------------------------

OnT: Tror ni att aktiviteten Yoga kommer ha någon större roll i spelet?

Jag kan tänka mig att Yoga kommer att kunna hjälpa en att arbeta upp vissa egenskaper hos karaktärerna så som att tex samla lugn för att kunna sikta stadigare eller liknande under ett par sekunder, precis som slow motion effekten i Max Payne.

Tror ni att ni kommer att använda er av yogan i den mån att ni sätter på er träningskläder och bara letar upp en plats med schysst vy på ett berg för att ta det lugnt en stund?

Jag vet att jag iallafall kommer att göra något liknande ett par gånger bara för "att" haha
Senast redigerad av Reggaeman 2013-08-17 kl. 23:05.
2013-08-17, 23:27
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Dom har låst den här tråden minst fyra gånger för att folk bara snackar massa skit som är helt offtopic och för att folk bara snackar om samma sak hela jävla tiden *drygmode on*

-------------------------------------------------------------

OnT: Tror ni att aktiviteten Yoga kommer ha någon större roll i spelet?

Jag kan tänka mig att Yoga kommer att kunna hjälpa en att arbeta upp vissa egenskaper hos karaktärerna så som att tex samla lugn för att kunna sikta stadigare eller liknande under ett par sekunder, precis som slow motion effekten i Max Payne.

Tror ni att ni kommer att använda er av yogan i den mån att ni sätter på er träningskläder och bara letar upp en plats med schysst vy på ett berg för att ta det lugnt en stund?

Jag vet att jag iallafall kommer att göra något liknande ett par gånger bara för "att" haha
Jag ska iaf testa det men sen om jag fortsätter med det är mycket osannolikt, fast det är ju också svårt att förutspå en månad innan release .
2013-08-17, 23:36
Medlem
[quote=Reggaeman|44828020OnT: Tror ni att aktiviteten Yoga kommer ha någon större roll i spelet?

Jag vet att jag iallafall kommer att göra något liknande ett par gånger bara för "att" haha[/QUOTE]Jag tror att de olika aktiviteterna kommer att påverka karaktären på olika vis. Positivt självklart. Men aktiviteterna kommer jag bara att utföra ett par gånger för att se hur dem är. Om det inte är så att man blir tvingad till att utföra dem i något uppdrag eller så. Det kanske till och med finns ett achievement för varje aktivitet? då lär man åtminstone prova på aktiviteterna minst en gång. Om man är en person som gillar att låsa upp achievement.
Senast redigerad av Peteq 2013-08-17 kl. 23:41.
2013-08-17, 23:40
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peteq
Jag tror att de olika aktiviteterna kommer att påverka karaktären på olika vis. Positivt självklart. Men aktiviteterna kommer jag bara att utföra ett par gånger för att se hur dem är. Om det inte är så att man blir tvingad till att utföra dem i något uppdrag eller så. Det kanske till och med finns ett achievement för varje aktivitet? då lär man åtminstone prova på aktiviteterna minst en gång. Om man är en person som gillar att låsa upp achievement.

Det lär ju finnas en achivement "reach nirvana" eller nåt i den stilen när det kommer till yoga
2013-08-18, 00:25
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Det lär ju finnas en achivement "reach nirvana" eller nåt i den stilen när det kommer till yoga

Nja, en lista med achievements har ju läckt. Om den nu stämmer eller inte vet jag inte, vet inte riktigt var den kom ifrån.
2013-08-18, 00:43
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Nja, en lista med achievements har ju läckt. Om den nu stämmer eller inte vet jag inte, vet inte riktigt var den kom ifrån.

Fast det finns väl inget som säger att det är alla achivements?

Jag har bara sett nån lista som någon i den här tråden länkade och det var ju max 20-25 achivements, måste ju finnas fler än så

-----------------------

Reklam för Gta V i Los Angeles

http://www.n0.se/f/f/542b9_aozpnvx_700b.jpg
2013-08-18, 01:01
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Fast det finns väl inget som säger att det är alla achivements?

Jag har bara sett nån lista som någon i den här tråden länkade och det var ju max 20-25 achivements, måste ju finnas fler än så

-----------------------

Reklam för Gta V i Los Angeles

http://www.n0.se/f/f/542b9_aozpnvx_700b.jpg

49 st för sammanlagt 1000 poäng, några hemliga i och för sig men de brukar handla om storyn. Vem vet.

Jävligt najs reklam, go big or go home typ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in