2013-08-17, 19:41
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonfnas
Det måste ha varit till PC? GTA V ser just nu ut att inte ens släppas till PC.

Nej du kan ju koppla konsollen till datorn
2013-08-17, 19:47
Medlem
Om man nu kan dyka in i skeppsvrak för att leta skatter hoppas jag att rockstar har skojat till det lite genom att låta det finnas skelett inne i vraket från de som inte klarade sig.

Tänk så förvånad man skulle bli om man öppnade en dörr till en hytt och ett skelett helt plötsligt ramlar över en.
2013-08-17, 19:59
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Om man nu kan dyka in i skeppsvrak för att leta skatter hoppas jag att rockstar har skojat till det lite genom att låta det finnas skelett inne i vraket från de som inte klarade sig.

Tänk så förvånad man skulle bli om man öppnade en dörr till en hytt och ett skelett helt plötsligt ramlar över en.

Det skulle vara roligt..så man får simma försiktigt och öppna ställen försiktigt..
2013-08-17, 20:06
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuC0
Fan vad awesome det verkar, som en blandning av GTA 3, GTA SA och Red Dead Redemption

Tror dom sa att kartan på gta 5 kommer vara lika stor som dom 3 tillsammans..
2013-08-17, 20:08
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag är en aning bitter på sätt och vis, för det finns inte en chans i helvete att jag kommer ha tid att spela online läget speciellt mycket (så att det hinner visa sin storhet)

Jag får vara glad om ja kan spela 2h per kväll.....

Så är det att ha småbarn

Jo så e det med småbarn, men jag har sen innan och kommer igen att komma överens med tjejen så jag ett par dagar i veckan kan få spela en hel del per dag
2013-08-17, 20:47
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Tror ni man kommer kunna göra egna radiokanaler med musik från datorn? Har för mig att det gick i IV
Hörde något liknande rykte för några månader sedan.
Hade varit extremt grymt.
Det som jag dock tycker är synd att det inte blir någon co op i SP. När det kommer till uppdrag spelar det ingen roll men när man bara glider runt i stan hade det varit kul att ha sällskap med en polare utan att vara online.
2013-08-17, 20:57
Medlem
Hoppas det kommer några bra DLC paket till GTA V som det kom till IV.
2013-08-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonfnas
Det måste ha varit till PC? GTA V ser just nu ut att inte ens släppas till PC.

http://www.youtube.com/watch?v=eUK2XjpnuHc
2013-08-17, 21:34
Medlem
WalterSullivans avatar
Med tanke på att dem gör sin egna version av Kalifornien så undrar man varför dem tog med så mycket berg? Vad jag vet finns inte särskilt mycket berg där
2013-08-17, 21:39
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Med tanke på att dem gör sin egna version av Kalifornien så undrar man varför dem tog med så mycket berg? Vad jag vet finns inte särskilt mycket berg där

I själva L.A så är det självklart att det inte finns mycket berg men hela beverlyhills är ett litet berg, ska du åka mot Las Vegas från L.A så måste du åka över ett berg?

L.A i profil: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/57/LA_Skyline_Mountains2.jpg
2013-08-17, 21:40
Medlem
Aggkakas avatar
Citat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mountain_peaks_of_California
2013-08-17, 21:47
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggkaka
http://en.wikipedia.org/wiki/Mountain_peaks_of_California

Real hillbilly type shit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto