2013-08-03, 15:49
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Ja personligen tycker det är dåligt eftersom jag troligtvis bara kommer vilja köra med en person, och om jag sitter och nöter upp alla stats på honom så är det ju segt att man sen måste göra samma på två till.

Självklart så ska det ju vara så, skulle ju vara väldigt dåligt om man tex gymmade upp en kille som fan (om man nu kommer kunna göra det) och att dom andra med blev biffar.

Det är mer att det blir tidskrävande att göra samma saker om och om igen.

Tvärtom för mig, blir bara så mycket roligare att spela på alla 3 gubbar om varje har skills man kan levla upp. Ger spelet längre liv och att byta gubbe är inte bara nåt man gör för skojs skull. Kan pusha en att ge lite extra under uppdragen också om man vet att varje gubbe kan öka sina
2013-08-04, 09:57
Medlem
MrWilsons avatar
Fan man blir ju så sugen på att spela på en gång när det kastas ut massa screenshots och grejjor. :O
Men lyckligtvis har man ju Skyrim Legendary Edition samt Borderlands 2 för att stilla abstinensen en aning tills den 17:e.
2013-08-04, 12:17
Medlem
Väldigt tråkigt med tre karaktärer, jag kommer nog bli ganska besviken på detta spel. Alldeles för mycket nytt provas nu och tre karaktärer lockar verkligen inte mig, att det sedan finns 'spells' är ännu tråkigare, vad sjutton sker med spelindustrin? Varför tar man ett vinnande koncept och slänger om det helt?! Finns hur många spel som helst som floppat på senaste pga samma envisa skit.

Jag lovar att jag återkommer efter 17 september så får vi se om jag ansåg att min besvikelse fanns på goda grunder. Sparar mitt inlägg för framtida referenser, så jag kan Quota mig själv när jag kommer tillbaka med min flamma.
2013-08-04, 15:13
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KareemSaid
Väldigt tråkigt med tre karaktärer, jag kommer nog bli ganska besviken på detta spel. Alldeles för mycket nytt provas nu och tre karaktärer lockar verkligen inte mig, att det sedan finns 'spells' är ännu tråkigare, vad sjutton sker med spelindustrin? Varför tar man ett vinnande koncept och slänger om det helt?! Finns hur många spel som helst som floppat på senaste pga samma envisa skit.

Jag lovar att jag återkommer efter 17 september så får vi se om jag ansåg att min besvikelse fanns på goda grunder. Sparar mitt inlägg för framtida referenser, så jag kan Quota mig själv när jag kommer tillbaka med min flamma.
"Spells" eller speciella fördelar kan jag hålla med om att det är ett snäpp för mycket men spelet kommer vara sjukt grymt. Inget snack om saken. Personligen är jag sjukt taggad. GTA spel har för mig alltid varit något man kan spela ett bra tag innan man tröttnar till skillnad från övriga spel.

Och ang. 3 protagonister så är det något spelvärlden inte ha provat sig på tidigare så det är enligt mig är det mycket intressant hur resultatet blir.
Senast redigerad av Kickex 2013-08-04 kl. 15:16.
2013-08-04, 15:42
Medlem
sigurts avatar
Jag har iallafall tolkat det så som att om man vill flyga med Michael och gör det under en längre tid så blir hans stats något bättre efter lite träning (som S A).

Jag har inte sett någonstans att Rockstar sagt att det INTE skulle gå att ändra på statsen. Men det e klart att dom är olika till en början. Men jag förstår inte varför en del här tror att man inte skulle kunna träna upp en färdighet som tex flygning.
2013-08-04, 16:53
Medlem
Albozs avatar
Det bästa med 3 protagonister är att man får spela som 3 olika livsstilar. Jag föredrar San Andreas gangsterstil före Niko Bellic feta ölmage och tråkiga liv.

Men när jag vill byta till en psykopat Trevor så gör jag det! Hur kul som helst.
2013-08-04, 18:08
Medlem
Energis avatar
Har förmodligen tagits upp förr men påminner inte Michael lite om Tony Soprano? Tänker på hela familjedelen. Samt att han ska ha aggressionsproblem och besöker en psykolog.
2013-08-04, 18:44
Medlem
pettaofcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Har förmodligen tagits upp förr men påminner inte Michael lite om Tony Soprano? Tänker på hela familjedelen. Samt att han ska ha aggressionsproblem och besöker en psykolog.

När du säger det så. Utséendet är inte helt olikt det heller. Skulle vara ganska typiskt R* att göra en sådan referens.
2013-08-04, 18:59
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefreiter
Finns det något i hemmet som man kan skada sig såpass med så att man blir lagd i medicinsk koma på sjukhuset?

Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Hittade lite fan art på ett forum, jävligt snygg bild av Trevor alltså!
http://i.imgur.com/OIvHWGul.jpg
Ni måste skämta.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
"Spells" eller speciella fördelarOch ang. 3 protagonister så är det något spelvärlden inte ha provat sig på tidigare så det är enligt mig är det mycket intressant hur resultatet blir.
Öh jo det finns ju ett helt gäng spel där man spelar som, i alla fall, fler än en karaktär. Med det har aldrig hänt i GTA tidigare... om det är det du menar.
Senast redigerad av Gideon-Sture 2013-08-04 kl. 19:03.
2013-08-04, 19:20
Medlem
Kesslers avatar
Bara jag som tycker det hade varit kul att spela med en brud? Ska man vara så PK att man måste slänga med en svart snubbe hade man kunnat ha en brud också. Annars är det de tre karaktärerna som gör mig mest orolig med spelet. Känns ju fel om man drar iväg med Franklin någonstans sen byter man till Trevor och sen tillbaks till Franklin och då är han någon annanstans
2013-08-04, 19:24
Medlem
garnierfructiss avatar
Fixar fan inte att kolla på screens är så sjukt sugen på spelet!

Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Bara jag som tycker det hade varit kul att spela med en brud? Ska man vara så PK att man måste slänga med en svart snubbe hade man kunnat ha en brud också. (

Tror inte att det skulle vara speciellt populärt.
2013-08-04, 19:28
Medlem
vanhesslings avatar
Här är ett klipp med bekräftade grejer och saker man kan göra i spelet

http://www.youtube.com/watch?v=Po2vCmZt2a8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här