Citat:
Ursprungligen postat av
KareemSaid
Väldigt tråkigt med tre karaktärer, jag kommer nog bli ganska besviken på detta spel. Alldeles för mycket nytt provas nu och tre karaktärer lockar verkligen inte mig, att det sedan finns 'spells' är ännu tråkigare, vad sjutton sker med spelindustrin? Varför tar man ett vinnande koncept och slänger om det helt?! Finns hur många spel som helst som floppat på senaste pga samma envisa skit.
Jag lovar att jag återkommer efter 17 september så får vi se om jag ansåg att min besvikelse fanns på goda grunder. Sparar mitt inlägg för framtida referenser, så jag kan Quota mig själv när jag kommer tillbaka med min flamma.
"Spells" eller
speciella fördelar kan jag hålla med om att det är ett snäpp för mycket men spelet kommer vara sjukt grymt. Inget snack om saken. Personligen är jag sjukt taggad. GTA spel har för mig alltid varit något man kan spela ett bra tag innan man tröttnar till skillnad från övriga spel.
Och ang. 3 protagonister så är det något spelvärlden inte ha provat sig på tidigare så det är enligt mig är det mycket intressant hur resultatet blir.