2013-08-17, 11:45
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Vad gäller jakten så har jag bara sett bilder på Trevor som jagar.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/s720x720/1146588_557520050976171_1142793852_n.jpg

Så jag misstänker att alla tre karaktärerna har olika "sidouppdrag", och till exempel jaga kan man göra med Trevor.
För jag har också lite svårt att se typ cykel-tävlingar med Trevor Men återstår ju att se. 1 månad kvar.

Jag tror att alla karaktärer kommer kunna jaga, Men att de valt att visa Trevor som jagar eftersom det är han som bor i området och har närmast till skogen och att jakt är mera hans stil kanske. Men jag tror att alla karaktärer kommer kunna jaga.
2013-08-17, 12:32
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peteq
[spoiler]
Ja, man kommer kunna ringa efter "air strike" i ett race.

Om det e så, då e det bra så man lär sig områden i spelet mm innan man spelar multiplayer..
2013-08-17, 12:44
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Jag vågar sätta en rejäl slant på att man kommer kunna köpa avancerad dykarutrustning och även mini u-båtar som är specialanpassade för att leta skatter och utforska vrak, jag skulle nog även tro att man kommer kunna köpa skattkartor av suspekta personer i någon hamn eller kanske på någon hemsida!

Rockstar har sagt att det inte kommer finnas kartor eller liknande över vrak och skatter, dom vill att man ska utforska allt själv(fast förhoppningsvis finns det gamla fiskare med historier). Jag har även förstått det som att man inte kan köpa dykarutrustning utan att man bara kan hitta dom i vissa båtar.
2013-08-17, 13:45
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastuborna
Achivementslist

http://www.xbox360achievements.org/game/grand-theft-auto-v/achievements/

Verkar soft

Den listan säger ganska mycket om vad som man kan göra i spelet. Leta rymdskeppsdelar, sanera radioaktivt material! Och tydligen är det tämligen enkelt att samla massor cash...
2013-08-17, 13:46
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peteq
[spoiler]
Ja, man kommer kunna ringa efter "air strike" i ett race.
Alltså detta verkar ju skumt, hoppas man kan stänga av detta i race settings annars blir man ju galen
2013-08-17, 14:09
Medlem
Vickejs avatar
Satt och kollade på den här http://youtu.be/O9qqQjTTLBE analysen på multiplayertrailern när jag märkte att det kommer finnas sidemissions där man ska "clear out the gang hideout", och just den hideouten verkade tillhöra The lost MC!!

Kanske är extremt efter med att ha märkt det men tyckte det var coolt
2013-08-17, 14:45
Medlem
WalterSullivans avatar
Ja lite som i Red Dead när man skulle tömma bandit fort, i singel lär väl Trevor ha att sidouppdrag där man gör slut på Lost en gång för alla
2013-08-17, 16:28
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Den listan säger ganska mycket om vad som man kan göra i spelet. Leta rymdskeppsdelar, sanera radioaktivt material! Och tydligen är det tämligen enkelt att samla massor cash...

Kollade igenom listan lite snabbt och kan inte riktigt förstå vad du menar, lust att utveckla?
2013-08-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Kollade igenom listan lite snabbt och kan inte riktigt förstå vad du menar, lust att utveckla?

Tror jag läste ett achievement som handlade om att tjäna 200miljoner per karaktär, det borde således inte vara speciellt svårt att tjäna några miljoner

Förlåt, så här löd det:
A Lot of Cheddar 20
Spend a total of $200 million across all three characters.

Så det är inte per karaktär och det handlar om att spendera. Det kan ju vara ett svårt achievement att uppnå, det vet vi inte.
2013-08-17, 17:03
Medlem
vonfnass avatar
Antar att mitt inlägg passar bäst in här eftersom det är GTA V-relaterat.

Tidigare i sommar så gick jag in på GameStop och tänkte uppdatera min bokning av den vanliga GTA V utgåvan till Special Edition-utgåvan.
Väl i kassan så frågar en av killarna "ska du inte ha Collector's Edition istället? Vi har TVÅ obokade ex kvar."

"WTF!", tänkte jag, de är ju gravt limiterade och trodde inte det fanns något obokat ex kvar i hela världen mer eller mindre.

Men efter en stunds tänkande och diskuterande med min flickvän så tänkte jag att jag lika gärna kan boka Collector's Edition, och vill jag inte ha det när det släpps så byter jag till mig antingen Special Edition eller den vanliga utgåvan istället.

Nu kommer det jobbiga, och jag behöver verkligen era synpunkter på detta dilemma!

Här om dagen så ringde en kille upp ifrån GameStop och ville att jag skulle bekräfta ifall jag verkligen skulle ha Collector's Edition.
Vi pratade länge och jag förklarade för honom att enda anledningen till att jag valde att boka den utgåvan var att jag vill ha de unika DLC-grejerna. Allt det fysiska bryr jag mig inte om. Framförallt kepsen som jag tycker är sjukt ful, stör mig för övrigt på alla dessa ungar som springer runt i såna kepsar...
En skärm är till för att böjas för att skydda ögonen från solen, men nån jävla idiot fick för sig att göra ett fashion statement när hen bestämde sig för att inte vika skärmen, vips så hoppar alla på denna fula, horribla trenden.
Jag hade mindre emot folk som sprang runt i trucker-keps som var inne för 7-8 år sen.

Hursomhelst!!! Killen i telefonen säger att han har en kund som väldigt gärna vill ha den utgåvan och framför allt för att kepsen följer med.

Jag sa att jag ville fundera på saken och han förstod och sa att han ringer nästa vecka igen.

Det enda som gör att Collector's Edition skjuter i höjden så i pris är ju för dom materiella sakerna som följer med, inte spelet och den unika DLC som följer med, och är det enda jag vill ha.

Jag känner mig skitelak som köper den utgåvan enbart för det exklusiva DLC när jag vet att det finns en kille (?) som vill ha den och är villig att betala för den för att få tillgång till det som gör utgåvan speciell.

Samtidigt var ju jag före.

Vad skulle ni gjort? Byt ner er så att personen som verkligen vill ha utgåvan du bokat får den, eller skulle ni strunta i den andra personen?

Jag är en väldigt känslomässig person och får cp-dåligt samvete.

Även om jag bara vill ha DLC-grejerna så önskar jag att det gick att lösa på något sätt... Typ att han får dom fysiska sakerna och jag tar DLC-grejerna.

Vad säger ni och hur hade ni agerat.
2013-08-17, 17:12
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonfnas
Wall of text.

Köp vanliga, allt som följer med special och collectors ingame kommer att finnas tillgängligt ändå som DLC.
Senast redigerad av edberg24 2013-08-17 kl. 17:18.
2013-08-17, 17:18
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonfnas
Antar att mitt inlägg passar bäst in här eftersom det är GTA V-relaterat.

Tidigare i sommar så gick jag in på GameStop och tänkte uppdatera min bokning av den vanliga GTA V utgåvan till Special Edition-utgåvan.
Väl i kassan så frågar en av killarna "ska du inte ha Collector's Edition istället? Vi har TVÅ obokade ex kvar."

"WTF!", tänkte jag, de är ju gravt limiterade och trodde inte det fanns något obokat ex kvar i hela världen mer eller mindre.

Men efter en stunds tänkande och diskuterande med min flickvän så tänkte jag att jag lika gärna kan boka Collector's Edition, och vill jag inte ha det när det släpps så byter jag till mig antingen Special Edition eller den vanliga utgåvan istället.

Nu kommer det jobbiga, och jag behöver verkligen era synpunkter på detta dilemma!

Här om dagen så ringde en kille upp ifrån GameStop och ville att jag skulle bekräfta ifall jag verkligen skulle ha Collector's Edition.
Vi pratade länge och jag förklarade för honom att enda anledningen till att jag valde att boka den utgåvan var att jag vill ha de unika DLC-grejerna. Allt det fysiska bryr jag mig inte om. Framförallt kepsen som jag tycker är sjukt ful, stör mig för övrigt på alla dessa ungar som springer runt i såna kepsar...
En skärm är till för att böjas för att skydda ögonen från solen, men nån jävla idiot fick för sig att göra ett fashion statement när hen bestämde sig för att inte vika skärmen, vips så hoppar alla på denna fula, horribla trenden.
Jag hade mindre emot folk som sprang runt i trucker-keps som var inne för 7-8 år sen.

Hursomhelst!!! Killen i telefonen säger att han har en kund som väldigt gärna vill ha den utgåvan och framför allt för att kepsen följer med.

Jag sa att jag ville fundera på saken och han förstod och sa att han ringer nästa vecka igen.

Det enda som gör att Collector's Edition skjuter i höjden så i pris är ju för dom materiella sakerna som följer med, inte spelet och den unika DLC som följer med, och är det enda jag vill ha.

Jag känner mig skitelak som köper den utgåvan enbart för det exklusiva DLC när jag vet att det finns en kille (?) som vill ha den och är villig att betala för den för att få tillgång till det som gör utgåvan speciell.

Samtidigt var ju jag före.

Vad skulle ni gjort? Byt ner er så att personen som verkligen vill ha utgåvan du bokat får den, eller skulle ni strunta i den andra personen?

Jag är en väldigt känslomässig person och får cp-dåligt samvete.

Även om jag bara vill ha DLC-grejerna så önskar jag att det gick att lösa på något sätt... Typ att han får dom fysiska sakerna och jag tar DLC-grejerna.

Vad säger ni och hur hade ni agerat.

Ta hans nummer och ge honom kepsen :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in