2013-08-17, 01:44
Medlem
smokypoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Antar att du slog till på detta erbjudande?

90 kr för:
GTA III
GTA Vice City
GTA Auto San Andreas
GTA Auto IV
GTA IV Episodes From Liberty City

Perfekt för att få denna månad som är kvar till release att gå snabbt!
Legit sida?
2013-08-17, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Menar du "San Andreas Sightseer"?

Tyckte denna var lite rolig

2013-08-17, 01:46
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokypok
Du är ju dock lika jävla dum, att inte du lägger in texten i en spoiler när du citerar...
Är det nu jag borde skjuta mig själv?

Jag tror nog att jag håller med dig, det var riktigt jävla dumt.

Är det någon som har hört något om hur stor undervattensvärlden skall vara?
Alltså hur mycket krimskrams det finns där nere, i t.ex SA var det ju mest bara fisk och plankton, och en och annan sköldpadda som simmade förbi.
2013-08-17, 01:48
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokypok
Legit sida?
Ja.

2013-08-17, 02:30
Medlem
Fan jag reggade mig på rockstargames social klubb lösenordet funkade visst inte byta från hotmail o då funkade inte mitt vanliga namn när jag tänkte göra en crew hamnade visst i kontakt med en ledare från Vagos MC som jag har börjat snacka med de är 10-15 medlemmar men jag tror de bara kör MC hmm.
2013-08-17, 05:30
Medlem
Är det bara jag som är sugen på ett first person GTA? Efter att FC3 kom ut så blev jag jävligt sugen på det :P

Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Alltså hur mycket krimskrams det finns där nere, i t.ex SA var det ju mest bara fisk och plankton, och en och annan sköldpadda som simmade förbi.

Jag har säkert sett över 100 videor där de pratar om GTA V på senaste. Enligt dessa källor så har Rockstar själva sagt att det kommer vara som en helt ny värld där, alltså det kommer vara jävligt detaljerat.

Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Elgiganten.
Tycker ändå att du borde beställa från cdon då får du det hemskickat och det kan finnas en chans att du får spelet 1-2 dagar i före release.

Gäller inte samma för t.ex. spelbutiken? Jag har för mig att jag fått hem de spel 1 dag innan release 2 gånger, men om cdon erbjuder 2 dagar så köper jag hellre därifrån
2013-08-17, 09:59
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Menar du "San Andreas Sightseer"?

Tyckte denna var lite rolig

Lägger en gissning på att det inte är något "speciellt", utan som spray tags i GTA SA. Hoppas att de kommer ligga gömda på mystiska och creepy platser

Denna tycker jag låter väldigt intressant:

Säger namnet nånting?
2013-08-17, 10:26
Medlem
MrWilsons avatar
Är inte dessa screens rätt mycket bevis på att polisen alternativt SWAT/NOOSE kommer använda Enforcer:n från IV igen?

screen 1: http://prntscr.com/1lqrrd

Screen 2: http://prntscr.com/1lqryk

För er som inte lägger märke till vad varje fordon i spelen heter så kan jag tala om att denna Enforcer jag pratar om är de svarta skåpbilarna i roadblocken, Samma modell som banktransport-bilen alltså, Fast i polisens tjänst. I GTA IV användes Enforcer:n främst av NOOSE men det fanns även en fångtransport-variant som man bara såg i ett par uppdrag som hette Police Stockade. Nice att detta fordon är tillbaka.

Här är förresten det fordon som Enforcer:n samt banktransporten är baserad på, En International 4700-Series pansarbil: http://prntscr.com/1lqss6

Så jävla taggad inför spelet.
2013-08-17, 10:58
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylle_hacker

Inte för att jag vill vara sån men det finns väl inget som säger att det där en riktig del av kartan, kan lika gärna bara vara en random bild som symboliserar ett område

Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Är det nu jag borde skjuta mig själv?

Jag tror nog att jag håller med dig, det var riktigt jävla dumt.

Det är sagt att hela undervattensvärlden kommer att vara utsmyckad med både korallrev, grottor, vrak mm, dock så tror jag att alla dessa saker bara kommer att finnas runt om kartan relativt nära kusten, åker man längre ut från kartan än vanligt så lär det bara dyka upp kopierad miljö för att fylla ut + ett easteregg eller något i den stilen
2013-08-17, 11:04
Medlem
smokypoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Ja.

Åhfan! Tack, köpte även paketet igår! riktigt soft ju
2013-08-17, 11:22
Medlem
Citat:
Inte för att jag vill vara sån men det finns väl inget som säger att det där en riktig del av kartan, kan lika gärna bara vara en random bild som symboliserar ett område

Det är sagt att hela undervattensvärlden kommer att vara utsmyckad med både korallrev, grottor, vrak mm, dock så tror jag att alla dessa saker bara kommer att finnas runt om kartan relativt nära kusten, åker man längre ut från kartan än vanligt så lär det bara dyka upp kopierad miljö för att fylla ut + ett easteregg eller något i den stilen

Jag vågar sätta en rejäl slant på att man kommer kunna köpa avancerad dykarutrustning och även mini u-båtar som är specialanpassade för att leta skatter och utforska vrak, jag skulle nog även tro att man kommer kunna köpa skattkartor av suspekta personer i någon hamn eller kanske på någon hemsida!
2013-08-17, 11:31
Medlem
Ratis avatar
Vad gäller jakten så har jag bara sett bilder på Trevor som jagar.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/s720x720/1146588_557520050976171_1142793852_n.jpg

Så jag misstänker att alla tre karaktärerna har olika "sidouppdrag", och till exempel jaga kan man göra med Trevor.
För jag har också lite svårt att se typ cykel-tävlingar med Trevor Men återstår ju att se. 1 månad kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in