Fick reda på en sak. Killen som skrev den stora spoilern igår var fake.
Du bestämmer själv hur storyn avslutas och vem som dör.
Helt fel: Vad jag spoilade när det gällde storyn var hur det hela började. Alltså att:
Michael har fejkat sin egen död i North Yankton, Canada, för att komma undan och istället flytta till Los Santos.
I radion har det även pratats om att
typ Trevor vänder sig emot Michael och det hela slutar med något slags krig mellan dessa två huvudkaraktärer, här är jag ganska säker på att man kommer få välja vem som ska använda och vem som ska dö.
Äh, sluta grina nu pojkar. Jag har inte spoilat någonting. Spekulationer om hur kartan ser ut har redan funnits i den här tråden innan, jag fortsatte bara den spekulationen och kom med något nytt och långt mer spektakulärt. Kallar ni det jag skrev för spolier så är det ju långt värre saker som avslöjats tidigare och inte minst när ni tittat på trailers. När det gäller storyn har jag inte avslöjat någonting utan använt spoilertag. Filmerna jag la upp får ni ju skylla er själva om ni klickade på.
Bra skrivet mannen, jävla p12 som grinar för att de får se ett par trailers
Helt fel: Vad jag spoilade när det gällde storyn var hur det hela började. Alltså att:
Michael har fejkat sin egen död i North Yankton, Canada, för att komma undan och istället flytta till Los Santos.
I radion har det även pratats om att
typ Trevor vänder sig emot Michael och det hela slutar med något slags krig mellan dessa två huvudkaraktärer, här är jag ganska säker på att man kommer få välja vem som ska använda och vem som ska dö.
Jaha, tack mannen Och tack för filmerna, hypen steg så jäkla mycket
JAHAPP, det här var ju jävligt trist att det skulle bli på det här viset... hade ju hoppats på ett lite trevligare slut på resan. Riktigt trist att användare som Reggaeman skulle lämna denna tråd, pga att nåra apelsin skallar ska SPOILA skiten!!! Nähe, jag e redigt besviken på ärr rockstar games...
Alltså det e ju ba mindre än en månad kvar tills skiten släpps, jag kan inte fatta att rockstar inte bara kan hålla inne på den viktiga infon under den korta tid som är kvar tills skiten släpps.
Notera att jag personligen ser väldigt mycket fram emot spelet, men sådana här tabbar gör att man får djupa ärr som inombords enligt mig kommer sitta kvar en längre tid.
Vad fan gör du i den här tråden om du inte vill ha information om spelet? Vilka jävla töntar ni är som lipar av att ni får en liten spoiler av spelet.
Riktigt pinsamt att folk här skall gå i väggen endast på grund utav lite läckor. Sånt brukar det alltid finnas innan spel släpps varken man vill eller inte. Sen så om ni hör några radiostationer innan ni får spelet gör inte att det kommer förändras något heller.
Oavsett vad jag än ser på internet om GTA V så kommer jag vara lika hypad efter det.