2013-08-25, 10:23
Medlem
steris123s avatar
Fick reda på en sak. Killen som skrev den stora spoilern igår var fake.
2013-08-25, 10:25
Medlem
steris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Samlat det bästa från de läckta filmerna:

Blev så jävla hypad över spelet efter att ha sett dessa!

Hyype
Senast redigerad av MondoBizarro 2013-08-25 kl. 19:47.
2013-08-25, 10:28
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steris123
Hyype
Ölreklamen var så jävla rolig
Jag kommer gå under jorden när detta spelet kommer
2013-08-25, 10:28
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steris123
Fick reda på en sak. Killen som skrev den stora spoilern igår var fake.

Helt fel: Vad jag spoilade när det gällde storyn var hur det hela började. Alltså att:
I radion har det även pratats om att
2013-08-25, 10:32
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Äh, sluta grina nu pojkar. Jag har inte spoilat någonting. Spekulationer om hur kartan ser ut har redan funnits i den här tråden innan, jag fortsatte bara den spekulationen och kom med något nytt och långt mer spektakulärt. Kallar ni det jag skrev för spolier så är det ju långt värre saker som avslöjats tidigare och inte minst när ni tittat på trailers. När det gäller storyn har jag inte avslöjat någonting utan använt spoilertag. Filmerna jag la upp får ni ju skylla er själva om ni klickade på.
Bra skrivet mannen, jävla p12 som grinar för att de får se ett par trailers
2013-08-25, 10:33
Medlem
steris123s avatar
Någon som kommer ihåg det här? http://imgur.com/4zHyrsJ Fyfan vad stort berget är
2013-08-25, 10:35
Medlem
steris123s avatar
Citat:
Helt fel: Vad jag spoilade när det gällde storyn var hur det hela började. Alltså att:
I radion har det även pratats om att

Jaha, tack mannen Och tack för filmerna, hypen steg så jäkla mycket
2013-08-25, 11:09
Medlem
8080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floetok
JAHAPP, det här var ju jävligt trist att det skulle bli på det här viset... hade ju hoppats på ett lite trevligare slut på resan. Riktigt trist att användare som Reggaeman skulle lämna denna tråd, pga att nåra apelsin skallar ska SPOILA skiten!!! Nähe, jag e redigt besviken på ärr rockstar games...

Alltså det e ju ba mindre än en månad kvar tills skiten släpps, jag kan inte fatta att rockstar inte bara kan hålla inne på den viktiga infon under den korta tid som är kvar tills skiten släpps.

Notera att jag personligen ser väldigt mycket fram emot spelet, men sådana här tabbar gör att man får djupa ärr som inombords enligt mig kommer sitta kvar en längre tid.

Vad fan gör du i den här tråden om du inte vill ha information om spelet? Vilka jävla töntar ni är som lipar av att ni får en liten spoiler av spelet.
2013-08-25, 11:28
Medlem
VVCs avatar
Riktigt pinsamt att folk här skall gå i väggen endast på grund utav lite läckor. Sånt brukar det alltid finnas innan spel släpps varken man vill eller inte. Sen så om ni hör några radiostationer innan ni får spelet gör inte att det kommer förändras något heller.

Oavsett vad jag än ser på internet om GTA V så kommer jag vara lika hypad efter det.
2013-08-25, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Tror ni att spelet kommer komma i brevlådan samma dag som det släpps i butiken?

Butikerna har ju redan spelen innan så dom skickar ju spelet dagen innan, det är mer regel än undantag att man får spelet dagen det släpps.
2013-08-25, 11:29
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Tror ni att spelet kommer komma i brevlådan samma dag som det släpps i butiken?
Det brukar det göra, har man tur kommer det dagen innan.
2013-08-25, 11:30
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Butikerna har ju redan spelen innan så dom skickar ju spelet dagen innan, det är mer regel än undantag att man får spelet dagen det släpps.
Jasså! Då känns det ju på något sätt mer värt att beställa hem det än att stå i en svettig Game butik för att få spelet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in