Citat:
Ursprungligen postat av
SleighBells
Finns det nåt speciellt öl man måste prova när man är i Norge, stout eller porter kanske? tips uppskattas
Nøgne Ø Imperial Stout är bra, men inget exceptionellt. Annars kan du testa deras #100, barley wine.
Nøgne Ø / Terrapin Imperial Rye Porter är trevlig. Råg är alltid bra

Se om du kan hitta gamla versioner av Dark Horizon t.ex. 1st-3rd Edition.
Aegir har en del trevliga bl.a. Lynchburg och deras vanliga Natt.
Haandbryggeriets öl är riktigt bra, bl.a. Dark Force och Odin's Tipple.
Lervigs fatlagrade barley wine.