2013-08-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mianlo
Det här med Penntricket är mycket intressant. Samma dag som det offentliggjordes att de skulle sätta upp en föreställning twittrade Wallin givetvis om den. Dock gjorde hon något som förvånade mig väldigt, nämligen ställde frågan på twitter vad folk ville se i showen, vad de borde ta upp i showen och så.

Hen har ju även under sin semester som hen nyligen återkom från twittrat om att hen "borde skriva på Penntricket"... Så intressant är det och intressantare lär det bli med tanke på orsakerna till att Cissis och Lady Dahmers vänskap tagit slut. Cissis trovärdighet som feminist tycks minska för varje dag som går...

Sen en annan rolig sak om vår lilla älskling... I program efter program berättar hen hur egocentrisk hen är samt sina pengar, som hen konsumerar upp utan att ha en aning om på vad. I dagens program som handlade om spöken och annat ockult berättade Cissi att hon alla gånger väljer bort konsumtion och egoism till förmån för andlighet. Nån som känner sig manad att försöka sig på en analys?
Citera
2013-08-12, 21:10
Medlem
Mikojans avatar
Nå, så vad händer i dramat mellan dom två skåpen Wallin och Dahmer? Har varit uppfriskande tyst senaste tiden. Det bör förhoppningsvis betyda att det inte blir nåt skojfriskt scenuppträdande med dom dalande ”stjärnorna”?
Citera
2013-08-13, 19:10
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Nå, så vad händer i dramat mellan dom två skåpen Wallin och Dahmer? Har varit uppfriskande tyst senaste tiden. Det bör förhoppningsvis betyda att det inte blir nåt skojfriskt scenuppträdande med dom dalande ”stjärnorna”?
Jag kikade på Ticnet-sidan strax innan föreställningen "försvann", de två (eller var det tre ? ) föreställningar man kunde köpa biljetter till var i princip utsålda, så dålig biljettförsäljning är knappast orsaken till att den lades ner före premiär.
Problemet ligger någon annanstans ...
Citera
2013-08-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Jag kikade på Ticnet-sidan strax innan föreställningen "försvann", de två (eller var det tre ? ) föreställningar man kunde köpa biljetter till var i princip utsålda, så dålig biljettförsäljning är knappast orsaken till att den lades ner före premiär.
Problemet ligger någon annanstans ...

Nä, ett problem är ju dock att det inte finns nån föreställning, de har ju inte lyckats skriva en dylik. Hajar mycket väl att de vill hålla käft om detta, men önskar innerligt att det tas upp nånstans. Fröken Wallin har ju ett otal misslyckanden bakom sig och hon vill såklart inte skylta med dessa, men jag hoppas att de får förklara sig, om inte annat för de som faktiskt köpt biljetter till en föreställning som inte ens tycks ha skrivits. Detta måste anses vara remarkabelt och bör uppmärksammas.
Citera
2013-08-15, 10:56
Medlem
Nu har de gått ut med att det inte blir av. Natashja har tydligen inte "tid". Ligger självklart något mer intressant bakom.
Citera
2013-08-16, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av invasion
Nu har de gått ut med att det inte blir av. Natashja har tydligen inte "tid". Ligger självklart något mer intressant bakom.

Tid?! Som jag tolkar vad hon själv sagt, förstod hon inte att föreställningen krävde en arbetsinsats?!
Citera
2013-08-16, 17:20
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Tid?! Som jag tolkar vad hon själv sagt, förstod hon inte att föreställningen krävde en arbetsinsats?!

Hon (Lady Dahmer/Natashja) har skrivit på sin blogg att den officiella anledningen inte var hela sanningen. Antagligen så rök dom ihop och kunde inte samarbeta.
Citera
2013-08-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hon (Lady Dahmer/Natashja) har skrivit på sin blogg att den officiella anledningen inte var hela sanningen. Antagligen så rök dom ihop och kunde inte samarbeta.

Fram tills Lady Dahmer inte presenterat sanningen lär det hon hittills sagt vara att betrakta som sanning. Nämligen att hon inte förstod att föreställningen krävde en arbetsinsats.

Att detta inte är hela sanningen (som hon själv säger) är nog de flesta rörande överens om men fram tills dess så utmålar hon sig som kusligt verklighetsfrämmande och galet arbetsskygg. Tack och lov är det hennes val. Sen kan man som feminist tycka att det är galet trist att en bloggerska som anses vara feminist går ut och säger att hon inte pallar med arbete samtidigt då hon är i stort behov av pengar.

Nja, sanningen om vad som hänt är nog att föredra... Från Cissi lär vi inte höra ett knyst i ämnet "Penntricket".
Citera
2013-08-16, 18:46
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Alla kommer inte att begära pengar tillbaka för sina biljetter.

Båda föreställningarna var slutsålda.

Det blir pengar över, frågan är hur mkt, och var dessa pengar hamnar?
Citera
2013-08-19, 23:05
Medlem
Mikeyjamess avatar
Har Cissi joinat hijabaktionen?
Citera
2013-08-22, 01:02
Medlem
I gårdagens sändning var Cissi riktigt blygsam och hasplade ur sig att hon har absolut gehör >>
http://sv.wikipedia.org/wiki/Absolut_geh%C3%B6r

Något jag starkt betvivlar. Upp till bevis Cissi!
Citera
2013-08-28, 12:37
Medlem
Jag antar att det är Cissi Wallin som är den som sprider förtal om Lady Dahmer nu?

LD skriver på twitter om någon som är psyko och förtalar henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in