2013-08-15, 22:13
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag tar upp det igen; varför finns det en lågstadie skola(se mitt tidigare gnäll inlägg för bild) men inga barn?!
Därför att om man kan döda barn får spelet inte säljas alls i vissa länder.

Bilden i fråga: http://i.imgur.com/z6JMyoB.jpg
2013-08-15, 22:13
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Jag tar upp det igen; varför finns det en lågstadie skola(se mitt tidigare gnäll inlägg för bild) men inga barn?!

Det har antagligen ingenting med Rockstar att göra, mer den myndigheten i USA som bestämmer vad som får och inte får finnas i ett spel.

Rockstar struntar nog fullständigt om du hade kört över en pensionär eller en 10åring.
2013-08-15, 22:14
Medlem
soulreapers avatar
Vill ni redan nu hitta någon att spela med får ni använda er av spelare söker spelare-tråden
//MOD
2013-08-15, 22:17
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelmannen
Har de sagt något om ifall man behöver köpa online pass för multiplayer på ps3?
Det enda du betalar för är spelet. Online är gratis precis som tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Lindholm
Har precis bokat gta 3,liberty city stories, vice city, vice city stories och gta iv. Ska dra igenom ett marathon innan detta gudomliga spektaklet landar i min brevlåda
Antar att du slog till på detta erbjudande?

90 kr för:
GTA III
GTA Vice City
GTA Auto San Andreas
GTA Auto IV
GTA IV Episodes From Liberty City

Perfekt för att få denna månad som är kvar till release att gå snabbt!
Senast redigerad av CommonKnowledge 2013-08-15 kl. 22:32.
2013-08-15, 22:20
Medlem
Sitkins avatar
Jag har funderat över perioden som Gta V utspelar sig i, kring borgmästarvalet, och tänker att kanske beroende på vem som vinner valet så förändras samhället? Dvs. om Jock Cranley vinner, som jag tänker rösta på , så kommer kriminaliteten, arbetslösheten öka samtidigt som fler folk blir uteliggare. Det är känt nu att han är ett svin. Om Sue Murry vinner kommer San Andreas bli rikare, minimal brottslighet i staden och mindre luffare.

Det här är intressant eftersom beroende på vem som vinner valet kan storyn utvecklas på olika sätt men jag vet inte hur man själv skulle kunna styra spelet så att den man vill ska vinna blir borgmästare. Kanske finns det en uppdrag som går ut på att fuska till röster.

Mina två cent.
Senast redigerad av Sitkin 2013-08-15 kl. 22:23.
2013-08-15, 22:26
Medlem
Kan man köpa varandras lägenheter under Online ?.
För man kan ju besöka varandra.
Vad händer om 2 st äger samma lägenhet ?

Eller hur går det till ?.
2013-08-15, 22:32
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazim
Kan man köpa varandras lägenheter under Online ?.
För man kan ju besöka varandra.
Vad händer om 2 st äger samma lägenhet ?

Eller hur går det till ?.

Lär vara så att alla spelare trycker på "Enter Building" nere vid byggnadens huvudentré, sedan teleporteras dom in i sin egen lägenhet. Det vill säga, det här huset rymmer 99999999999 lägenheter.

Byggnaden har något liknande en porttelefon nere vid huvudentrén, där man kan hitta sina vänner om man vill besöka dom.
2013-08-15, 22:47
Medlem
Nice att kunna ha lägenheter online med kompisar sen att man kan ha modifierade bilar också lol.
2013-08-15, 22:49
Medlem
Givetvis förstår jag varför barn inte existerat i tidigare spel och aldrig kommer göra heller, däremot är det lite onödigt att ha en lågstadieskola utan ungar.
2013-08-15, 22:52
Medlem
Det nämns ju i trailern att man kan starta sitt eget crew. Tror ni det går att skapa en ''riktig förening'' mellan 3-4 polare så man kan typ köpa lokal tillsammans osv? Eller tror ni att det sägs så men att man får ''låtsas'' att man är ett gäng.
2013-08-15, 22:58
Medlem
WalterSullivans avatar
Jag är inget fan av online utan vill spela för singel mest men kommer det mesta i multiplayer att gå att göra i singel?
2013-08-15, 23:02
Medlem
mrdoktors avatar
Citat:
Givetvis förstår jag varför barn inte existerat i tidigare spel och aldrig kommer göra heller, däremot är det lite onödigt att ha en lågstadieskola utan ungar.
Det kanske har med politiken och göra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in