Ge dig! Spelet utvecklas på 8 år gammal hårdvara. Du är välkommen att göra det bättre om du kan!
Tänk på hur stort spelet är och hur mycket tid de faktiskt lagt ner på att förbättra grafiken från GTA IV.
Ge dig! Spelet utvecklas på 8 år gammal hårdvara. Du är välkommen att göra det bättre om du kan!
Tänk på hur stort spelet är och hur mycket tid de faktiskt lagt ner på att förbättra grafiken från GTA IV.
Bra sagt där..
Jag tycker att grafiken har blivit extemt mycket bättre, och att det e en så stor karta att röra sig på gör att man aldrig kommer bli uttråkad
Skulle vara nice om man kunde spela polis vs kriminella.
Att cirka 13 st var poliser och 3 rånare och att rånarna hade 15min på sig att råna en "butik" och att poliserna ska försöka få tag i dem.
Fatta åka runt och och försöka hitta rånarna eller som rånare försöka undvika poliserna och sedan slå till en bank. Lyckas man får man behålla pengarna ! ..
Sedan slumpas det och det blir 3 nya rånare.
Ingen vet vem som är vem så att man inte märker vilka som är online och "data" spelare i det andra laget.
Vad är det för fel med 16 spelare online? Jag tycker personligen att blir alldeles lagom.
Det blir lite personligare och man slipper det uppenbara stök som hade uppstått om det hade varit 1k+ spelar i en och samma värld.
Är så sjukt jävla taggad så jag vet inte hur jag ska klara mig... Trist att man har annat att tänka på i livet så man inte kan nöta GTA V 16 timmar per dag när det kommer ut som man kunde göra med IV. :/
Om jag vill köpa spelet och få det i brevlådan så fort som möjligt, vilken sida ska jag då beställa ifrån? Jag vill inte ha det i närmsta uthämtningsställe utan direkt i lådan.
Finns det en chans att man kan få det en dag innan?
Har de sagt något om ifall man behöver köpa online pass för multiplayer på ps3?
Citat:
Ursprungligen postat av Spidermannen
Om jag vill köpa spelet och få det i brevlådan så fort som möjligt, vilken sida ska jag då beställa ifrån? Jag vill inte ha det i närmsta uthämtningsställe utan direkt i lådan.
Finns det en chans att man kan få det en dag innan?
Tacksam för hjälp!
Har fått spel på releasedagen varje gång jag förbokat på webhallen
Senast redigerad av Orgelmannen 2013-08-15 kl. 22:10.
Jag tar upp det igen; varför finns det en lågstadie skola(se mitt tidigare gnäll inlägg för bild) men inga barn?!
Därför att då skulle personer som du åka dit och skjuta varenda unge. Sedan skulle det tas upp som orsak till alla framtida vansinnesdåd där barn blir mördade.