2013-08-15, 16:49
Medlem
Hembrennarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
Att folk använder droger i den våran del av vänstern är ingen hemlighet. Att detr är ett problem för trovärdigheten ja men det knappast mer utbrett än i resten av samhället.
Ärligt av dig att erkänna problemet i alla fall. Däremot tror jag att det finns en överrepresentation av narkomaner inom RF. Därmed inte sagt att alla RF är knarkare. Finns säkert de som inte skulle röra knark alls. Att ni skulle ha ungefär lika stor andel knarkare som resten av samhället tror jag däremot inte ett skit på. Det är ingen slump att en mycket stor del av de som döms i aktioner RF gjort också är dömda för narkotikabrott. Exempelvis Nathal*e N*kadon, kalenderflicka för RF och dömd för den grova misshandel som RF utförde.
2013-08-15, 16:51
Medlem
xMADBALLxs avatar
Hembrennarn. å andra sidan kanske folk från rf torskar oftare än medelsvensson
2013-08-15, 16:52
Medlem
Hembrennarns avatar
Citat:
För narkotikabrott? Ja det kan du ha en poäng i kanske.
Citat:
Träffa för övrigt en kille som hade lånat sin thor steinar kepps av sin broroch var tvungen att gömma sig bakom kontrollanter i liljeholmen. grät ut att han ville dom skulle ringa en taxi. Och det var nån vecka sen och nä han var ju absolut inte nasse. nä verkligen inte.
Hur känns det att vara sedan länge vuxen man och jaga fjortisar med fel klädmärke?
2013-08-15, 16:57
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hembrennarn

Hur känns det att vara sedan länge vuxen man och jaga fjortisar med fel klädmärke?

Underbart.

Mannen som åsyftas var ju knappast vad man benämner som "fjortis", men troligen saknade han bollar. Mina empiriska erfarenheter visar att alla som bär kläder eller nazi-attribut ALDRIG är nassar, de har bara råkat låna kompisen/syskonets kläder, så fel det kan gå.
2013-08-15, 17:09
Medlem
Hembrennarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Underbart.

Mannen som åsyftas var ju knappast vad man benämner som "fjortis", men troligen saknade han bollar. Mina empiriska erfarenheter visar att alla som bär kläder eller nazi-attribut ALDRIG är nassar, de har bara råkat låna kompisen/syskonets kläder, så fel det kan gå.
Jag vet inget om det fallet utan gissade bara från tidigare händelser som till exempel det här: http://www.friatider.se/afa-veteran-domd-for-barnmisshandel och när Thom*s J*nsson blev dömd för att ha misshandlat en fjortis av ungefär samma skäl. Själv skulle jag inte ens känna igen en steinarkeps.
2013-08-15, 17:57
Medlem
Citat:
Underbart.

Går ni på folk med thorsteinar? Det är ett klädesmärke som är ganska stort och knappats nazistyrt, har en gammal stickad tröja från dom är sjukt schyst.

Inte behöver man vara organiserad nationalist för att använda det märket. Känns lite som wannabe huliganer som ger sig på folk i typ si, cp-company etc
2013-08-15, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Går ni på folk med thorsteinar? Det är ett klädesmärke som är ganska stort och knappats nazistyrt, har en gammal stickad tröja från dom är sjukt schyst.

Inte behöver man vara organiserad nationalist för att använda det märket. Känns lite som wannabe huliganer som ger sig på folk i typ si, cp-company etc

TR är ett nasse märke.. Alla som köper TR vet vad det innebär..
2013-08-15, 18:10
Medlem
Halmbals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
TR är ett nasse märke.. Alla som köper TR vet vad det innebär..

Dumheter. Hade en på min förra arbetsplats som hade kläder från Thor Steinar, som han hittat av en slump och köpt då han tyckte de var snygga. Hans fru är negress och hans åsikter om invandring är knappast något som kan kallas för rasism eller nazism.
2013-08-15, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halmbal
Dumheter. Hade en på min förra arbetsplats som hade kläder från Thor Steinar, som han hittat av en slump och köpt då han tyckte de var snygga. Hans fru är negress och hans åsikter om invandring är knappast något som kan kallas för rasism eller nazism.

TR får oftast från "huligan butiker" och om du köper dessa kläder(som kostar en del) så tar man vanligtvis reda på vad det är för märke. Jag har inte stött på en enda person med TR som inte skulle vara/sympatisera med nazism.
2013-08-15, 18:53
Bannlyst
Citat:
revfront.
kanske men ibland måste man bryta lagen. Och bara för du inte sitter på Karsuddens sjukhus just nu betyder inte det att du varken vanlig eller frisk

Varför känner ni vänstermänniskor att ni tvingas bryta mot lagen menar du? Utveckla gärna denna intressanta teori.

Citat:

Vad bygger du det antagandet på? Knarkare i RF torskar väl av två skäl främst.
1. Mycket i deras leverne är kriminellt.
2. Knark är inte bra för hjärnan och omdömet.

Men i grunden så torskar de ju mycket oftare än oss normala människor, för vi begår generellt inte brott med brott i RF är en livsstil.
Senast redigerad av RevFront. 2013-08-15 kl. 18:55.
2013-08-15, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Varför känner ni vänstermänniskor att ni tvingas bryta mot lagen menar du? Utveckla gärna denna intressanta teori.

För att man inte kan föra en kamp mot kapitalet utan att bryta lagen..
2013-08-15, 18:56
Bannlyst
Citat:
Underbart.

Vem var det då, så vi kan göra en seriös granskning och slipper ha en pundare som enda vittne om en händelse som någon aldrig hört något om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in