2013-04-01, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
RF skulle aldrig bilda parti. De innebär kliva ut i offentligheten och det vågar dem inte. RF kan endast existera som autonom, illegal grupp.

Roligt aprilskämt dock

Du menar att RF är fega vidriga avskums-trasproletärer som vill skarpa på arbetarklassen när arbetarklassen inte tycker som dem? Något som brann i Polen 1944?
2013-04-01, 22:20
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorMcGooby
Du menar att RF är fega vidriga avskums-trasproletärer som vill skarpa på arbetarklassen när arbetarklassen inte tycker som dem? Något som brann i Polen 1944?

Jag menar att RF är fega vidriga våldsfixerade horungar som inte tillför arbetarklassen något utan vill ha klasskrig och vill ha folkförrakt.
2013-04-01, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Jag menar att RF är fega vidriga våldsfixerade horungar som inte tillför arbetarklassen något utan vill ha klasskrig och vill ha folkförrakt.

Inbördeskrig bara för kul kan jag endast tolka det som. Jag har aldrig sett RF hjälpa arbetarklassen på någon punkt. När arbetarklassen kräver yttrandefrihet och demokrati så kommer horungarna från RF och sparkar neråt.
2013-04-02, 01:22
Medlem
Kerubs avatar
Haha, du tar nästan i så du spricker.
2013-04-02, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kerub
Haha, du tar nästan i så du spricker.

Jag kan ta i mer.
Har nu någonsin sett RF hjälpa arbetarklassen någon gång? Har aldrig hänt för dem springer med borgarnas intressen.
2013-04-02, 10:43
Medlem
Godsmackeds avatar
Citat:
Jag kan ta i mer.
Har nu någonsin sett RF hjälpa arbetarklassen någon gång? Har aldrig hänt för dem springer med borgarnas intressen.

Wooow. Slut på ord.
2013-04-02, 12:16
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godsmacked
Wooow. Slut på ord.

Han har den effekten på folk.
2013-04-02, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Godsmacked
Wooow. Slut på ord.

Klart ni får slut på ord. För varje sak RF gör så måste jag betala mer skatt i skadegörelse. Tack RF för ni hjälper arbetarklassen betala mer skatt.
2013-04-02, 21:35
Medlem
Citat:
Klart ni får slut på ord. För varje sak RF gör så måste jag betala mer skatt i skadegörelse. Tack RF för ni hjälper arbetarklassen betala mer skatt.

RF väljer inte vilka som ska betala skatt, och hur mycket. Att en nazist får sitt hem förstört leder ju inte heller till att din skatt höjs. Om de någon gång skulle få för sig att allvarligt skada staten ekonomisk så blir de ju typ tvungna att spränga saker.
2013-04-02, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anknarkisten
RF väljer inte vilka som ska betala skatt, och hur mycket. Att en nazist får sitt hem förstört leder ju inte heller till att din skatt höjs. Om de någon gång skulle få för sig att allvarligt skada staten ekonomisk så blir de ju typ tvungna att spränga saker.

Men en nazist ska inte få sitt hem förstört. Det är fel att bruka våld och förstöra för andra!

Budord nummer 5:
Citat:
Du skall inte dräpa.
2013-04-02, 22:59
Medlem
Citat:
Men en nazist ska inte få sitt hem förstört. Det är fel att bruka våld och förstöra för andra!

Budord nummer 5:

Så att förstöra ett hem är att dräpa? Hur många människor har RF dräpt? Har du någon statistik på det?
2013-04-02, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Så att förstöra ett hem är att dräpa? Hur många människor har RF dräpt? Har du någon statistik på det?

Jag hittade inte det perfekta ordet för just förstöra hemmet. Men alla fattar ju att det är inte kul att förstöra något.

Jag slår upp bibeln. Lyssna på detta så kanske ni får lite medkänsla för allt liv på jorden.
Citat:
Lukasevangeliet 6:31 Så som ni vill att människor skall göra mot er, så skall ni göra mot dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in