2008-08-28, 02:18
Medlem
Kadeks avatar
Nyaste filmen när de misshandlar en nasse väcker ju endel frågor. De "fria nationalisterna" står med händer i fickorna och hjälper inte sin kompis som åker på rådäng. Så mycket för den nationella solidariteten....

Googlar man på hans namn verkar ju han vara en bra representant för NS i Sverige
2008-08-28, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Nyaste filmen när de misshandlar en nasse väcker ju endel frågor. De "fria nationalisterna" står med händer i fickorna och hjälper inte sin kompis som åker på rådäng. Så mycket för den nationella solidariteten....

Googlar man på hans namn verkar ju han vara en bra representant för NS i Sverige
Är det dom alltså? Jag fattade inte mycket vad som hände, eller vem som var vem när jag tittade på filmen.
2008-08-28, 11:51
Medlem
kenth44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek

Bra låtval i filmen ocksål...
2008-08-28, 16:26
Medlem
bananjuices avatar
Själv tycker jag bäst om när RF lägger upp långa och bra texter på sin hemsida. Men det är väl för att jag är intellektuell medelklass.
2008-08-28, 17:04
Bannlyst
Då har du en sån lång och bra text nu om orkanen katrina, eller framförallt vad som hände före och efter den. När väl RF levererar så gör dem det med besked!
vare sig det är med ultravåld, ideologiska texter eller nyhetsrapportering!
2008-08-28, 17:10
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider
Då har du en sån lång och bra text nu om orkanen katrina, eller framförallt vad som hände före och efter den. När väl RF levererar så gör dem det med besked!

Ja, det var den jag läste! Skitbra, varje gång jag läser något av RF växer min respekt mer.
2008-08-28, 18:14
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider

Aaaahahahahahahahaha!!!!
2008-09-15, 00:15
Bannlyst
Citat:
[080914] Föredetta finansborgarråd vill göra comeback

Stockholms förra finansborgarråd tillika fyllekärringen Kristina Axén Olin meddelade i veckan att hon planerar att ge sig in i politiken igen. Axén Olin drev under sin tid som politiker igenom en rad försämringar för arbetarklassen. Vi i Revolutionära Fronten tycker därför att det bästa för alla inblandade är om hon stannar utanför politiken. Med detta som bakgrund lämnade man natten till lördag den 13/9 en flaska rött och ett kort med uppmaningen; 'skippa politiken Kristina, håll dig till det du kan bäst'.

- Redaktionen

Där ja!
2008-09-15, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Ja, det var den jag läste! Skitbra, varje gång jag läser något av RF växer min respekt mer.

I hypen måste även det kritiska ögat vara påtaglig för förbättring.

http://www.revfront.org/arkivet/arkivet_071210.html
2008-09-15, 09:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ibrahim
Du skjuter men missar helt. Snälla ringla dig iväg och försök provocera någon annanstans. Själv blir jag lika glad varje gång RF lägger upp en film. Bra jobbat RF!
Konstig definition på att en sekt skulle vara "framgångsrik"....

EDIT:stavning
2008-09-15, 11:39
Medlem
ayanamiis avatar
Läste lite på deras hemsida nu, men fattar inte riktigt vad de "är". Allt som stod var att de ville ha ett klasslöst samhälle, vilket inte känns så jätteinformativt.
2008-09-15, 11:41
Medlem
hoffies avatar
testa att läs detta, kanske får det att klarna lite?

http://www.revfront.org/omrf.htm

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in