2013-08-15, 14:31
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hembrennarn
Såg att det förnekades att Roos är med i RF. Det är möjligt att hon inte betalat någon medlemsavgift det här året. Hon har däremot dömts för en misshandel tillsammans två kamrater till henne. Dessa två kamrater finns med i RFs utvikningskalender. Hon har gripits i en lägenhet tillsammans med kända RFare. Hon har dessutom varit målsägande i en rättegång efter att hon misshandlats då hon maskerad och med andra kända RFare anföll en nationalistisk flygbladsutdelning i Nyköping.

Ja, för det är sanningen, hon har aldrig varit med och har inte varit organiserad i ett par år nu. Jag själv hänger med RF:are dagligen, vissa av mina närmaste vänner är med eller har varit med i RF, jag är dock inte RF:are, aldrig varit och kommer att aldrig vara. Ni nassar har det väldigt svårt att förstå att personer från diverse organisationer faktiskt kan vara polare utan att det faktiskt tillhör samma organisation.

Apropå Nyköping, andra RF:are va? Bra koll, gör mig glad.
2013-08-15, 14:37
Medlem
Hembrennarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Ja, för det är sanningen, hon har aldrig varit med och har inte varit organiserad i ett par år nu. Jag själv hänger med RF:are dagligen, vissa av mina närmaste vänner är med eller har varit med i RF, jag är dock inte RF:are, aldrig varit och kommer att aldrig vara. Ni nassar har det väldigt svårt att förstå att personer från diverse organisationer faktiskt kan vara polare utan att det faktiskt tillhör samma organisation.
Om man umgås med Rfare, om man deltar i deras aktioner, om det framgår smslistor och annat i förundersökningsmaterial som visar att man kommunicerar med RFare och delar deras ideologi så får man nog finna sig att bli kallad för RFare. Folk har kallats organiserad nazist för mindre.
2013-08-15, 14:40
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Om man umgås med Rfare, om man deltar i deras aktioner, om det framgår smslistor och annat i förundersökningsmaterial som visar att man kommunicerar med RFare och delar deras ideologi så får man nog finna sig att bli kallad för RFare. Folk har kallats organiserad nazist för mindre.

Kalla folk vad du vill, påpekar bara att ni har fel. Inte konstigt att alla som har åsikter åt vänster per automatik blir AFA-ledare med den inställningen.
2013-08-15, 14:44
Medlem
Hembrennarns avatar
Citat:
Kalla folk vad du vill, påpekar bara att ni har fel. Inte konstigt att alla som har åsikter åt vänster per automatik blir AFA-ledare med den inställningen.
Kanske inte. Och det är inte så konstigt att alla per automatik blir nazister med er inställning.

Om du vill så kan jag posta fler exempel så kan du tala om för oss om de är RFare eller ej? Fast jag har en känsla av att inte ens om de finns på bild med en tatuering med texten "Revolutionära Fronten" så kommer du bekräfta.
2013-08-15, 14:49
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Kanske inte. Och det är inte så konstigt att alla per automatik blir nazister med er inställning.

Om du vill så kan jag posta fler exempel så kan du tala om för oss om de är RFare eller ej? Fast jag har en känsla av att inte ens om de finns på bild med en tatuering med texten "Revolutionära Fronten" så kommer du bekräfta.

Knappast så.

Har man en sådan tatuering så utgår jag från att man vid något tillfälle har varit med i RF. Den gaddningen är fin för övrigt.
2013-08-15, 16:05
Bannlyst
Citat:
Vilka RF aktioner? Vart har RF tagit på sig dessa aktioner, länk tack, borde inte vara så svårt i och med att RF nu tar på sig allt de gör.

Vilken kvinnosyn syftar du på?

Den kvinnomisshandel RF genomförde på en ung SDU-tjej och där Roos dömdes är ett exempel på hennes status i knarkargruppen.

Och nej, RF tar långt ifrån på sig "allt de gör", ibland skyller man på Amnesty när man åker på stryk. Stolta som man är.

Och kvinnosynen visar man ju när man anfaller unga tjejer med slägga eller står och skriker "hora" åt minderåriga fjortisar. Men detta är inget unikt för RF givetvis, den kvinnosynen är utbredd inom vänstern som du personligen känner till.
Senast redigerad av RevFront. 2013-08-15 kl. 16:08.
2013-08-15, 16:24
Medlem
xMADBALLxs avatar
RevFront/Hembrennarn. Vad tror ni era pissluffare. ingen kommer hänga ut någon i som är eller har vart med i någon organisation. Finns ingen anledning att outa folk för snut och nassar men det kanske är för svårt för er särskoleelever att förstå.

Att folk använder droger i den våran del av vänstern är ingen hemlighet. Att detr är ett problem för trovärdigheten ja men det knappast mer utbrett än i resten av samhället. Dessutom är man nazist så är det ett helt uppenbart fall av slänga sten i glashus när eran rörelse vimlar av pundare, våldtäktsmän och annat lågliv
2013-08-15, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
RevFront/Hembrennarn. Vad tror ni era pissluffare. ingen kommer hänga ut någon i som är eller har vart med i någon organisation. Finns ingen anledning att outa folk för snut och nassar men det kanske är för svårt för er särskoleelever att förstå.

Att folk använder droger i den våran del av vänstern är ingen hemlighet. Att detr är ett problem för trovärdigheten ja men det knappast mer utbrett än i resten av samhället. Dessutom är man nazist så är det ett helt uppenbart fall av slänga sten i glashus när eran rörelse vimlar av pundare, våldtäktsmän och annat lågliv

Exakt min poäng, ni ljuger kontant till och med när ni fastnar med handen o kakburken. Därför blir det ju så löjligt när "Infogiver" menar att alla vänstermänniskor som grips och knarkar bara är "Amnesty-medlemmar".

Nazisterna har nog också problem med droger och våldtäkter, men inte alls i den utsträckning ni har. De verkar inte heller se samma stolthet i kvinnomisshandel. Bara det att ni måste ha särskilda grupper som tar hand om våldtäktsoffer där gärningsman och offer båda är med i vänstern säger en hel del om er. Så ser det inte ut i övriga samhället, kanske undantaget vissa muslimska extremgrupper.
2013-08-15, 16:33
Medlem
xMADBALLxs avatar
Vad gäller den här "amnesty medlem" så var han inte med i varken rf eller rf men han var ju röding men varken han eller rebecka har synts till i sådana sammanhang sen dess i alla fall inte vad jag sett.

Sen som sagt har vi jnu den där "kth" studenten som råka får hela ryggen uppsprättad i huddinge centrum var ju nasse och kallades för hp tonny om jag inte minns fel.
Inte konstigt att folk inte går ut med att man är organiserad nasse/röding när man gråter ut i media eller hos snuten. taktik kallas det.

Träffa för övrigt en kille som hade lånat sin thor steinar kepps av sin broroch var tvungen att gömma sig bakom kontrollanter i liljeholmen. grät ut att han ville dom skulle ringa en taxi. Och det var nån vecka sen och nä han var ju absolut inte nasse. nä verkligen inte.
2013-08-15, 16:36
Medlem
xMADBALLxs avatar
RevFront.
Vem pallar sätta upp statistik på att nassar är mer pundiga och dräggia än vänstern till ett jävla internettroll som dig. Jag är övertygad om att så är fallet
Att slå en tjej är inte kvinnomisshandel din pajas. dags att plugga genus kanske
2013-08-15, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
Vad gäller den här "amnesty medlem" så var han inte med i varken rf eller rf men han var ju röding men varken han eller rebecka har synts till i sådana sammanhang sen dess i alla fall inte vad jag sett.

Sen som sagt har vi jnu den där "kth" studenten som råka får hela ryggen uppsprättad i huddinge centrum var ju nasse och kallades för hp tonny om jag inte minns fel.
Inte konstigt att folk inte går ut med att man är organiserad nasse/röding när man gråter ut i media eller hos snuten. taktik kallas det.

Träffa för övrigt en kille som hade lånat sin thor steinar kepps av sin broroch var tvungen att gömma sig bakom kontrollanter i liljeholmen. grät ut att han ville dom skulle ringa en taxi. Och det var nån vecka sen och nä han var ju absolut inte nasse. nä verkligen inte.

Taktik kallar kriminella det för, lögner heter det ute i verkligheten bland vanligt folk.
2013-08-15, 16:40
Medlem
xMADBALLxs avatar
revfront.
kanske men ibland måste man bryta lagen. Och bara för du inte sitter på Karsuddens sjukhus just nu betyder inte det att du varken vanlig eller frisk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in