2013-08-11, 22:23
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dave1120
Om det inte är något besvär så kan du ju gå och titta :P

Jag gjorde det. Men jag hann inte leta så mycket innan det blev mörkt. Så inget fynd idag.
Citera
2013-08-12, 02:18
Medlem
okej har lite frågor, då detta ändåså är den stora tråden om toppisar antar jag att detta är det bästa stället att fråga om.

Jag har tidigare ingen erfarenhet av svamp eller någon annan hallucinogen, även om jag har 3 olika rc substanser hemma men har inte fått chansen att testa än. Har 4-aco-dmt, "special" (LSB, lsd derivat) och "allylescaline" och undrar om det är bättre att börja med något av de tidigare nämnda drogerna eller om svamp passar bättre för någon oerfaren?
Jag kommer hursomhelst gå ut och leta efter svamparna snart men vill vara så väl förbered man kan vara.

Jag har läst på ganska flitigt och tror att jag kommer kunna identifera toppisarna när jag ser dom, men vet inte många bra kohagar osv där jag bor, någon i karlstad trakterna som möjligen har ett bra ställe som vill dela med sig?

Sen undrar jag även om det är en fördel att köra första trippen ensam eller om det är bra att köra med en polare/flickvän?

Tjejen sa till min förvånad att hon faktiskt ville testa svamp även om jag inte nämnt något om mitt intresse, så det låter ju minst sagt intressant..
någon som har erfarenhet av att trippa tillsammans med en partner? Är det mysigt, hur är sexlusten osv?

Sen undrar jag även om ni rekommenderar att röka cb till det på första trippen eller om jag ska vänta lite tills jag blir mer erfaren?
tänkte isånafall kanske röka en joint när det mesta har lagt sig och afterglowen är ett faktum, då många tidigare skribenter vad jag kan se på fb verkar göra det och tycker att det är väldigt skönt..

blev några frågor och kanske lite flummigt, men hoppas att ni kan ge svar på något och hoppas att jag hittar några toppisar då detta blir första året jag letar
Citera
2013-08-12, 08:13
Medlem
Skulle testa toppisar för första gången
Är ganska säker på att det va toppisar,
Konsumerade 10 st men det hände absolut inget

Rimligt?
Citera
2013-08-12, 08:28
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freja00

Rimligt?

Det var antagligen inte toppisar.
Citera
2013-08-12, 10:20
Medlem
Jag plockar dom nu så jag kan slänga upp en bild om en stund
Citera
2013-08-12, 12:06
Medlem
hallucination1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakyybastard
okej har lite frågor, då detta ändåså är den stora tråden om toppisar antar jag att detta är det bästa stället att fråga om.

Jag har tidigare ingen erfarenhet av svamp eller någon annan hallucinogen, även om jag har 3 olika rc substanser hemma men har inte fått chansen att testa än. Har 4-aco-dmt, "special" (LSB, lsd derivat) och "allylescaline" och undrar om det är bättre att börja med något av de tidigare nämnda drogerna eller om svamp passar bättre för någon oerfaren?
Jag kommer hursomhelst gå ut och leta efter svamparna snart men vill vara så väl förbered man kan vara.

Jag har läst på ganska flitigt och tror att jag kommer kunna identifera toppisarna när jag ser dom, men vet inte många bra kohagar osv där jag bor, någon i karlstad trakterna som möjligen har ett bra ställe som vill dela med sig?

Sen undrar jag även om det är en fördel att köra första trippen ensam eller om det är bra att köra med en polare/flickvän?

Tjejen sa till min förvånad att hon faktiskt ville testa svamp även om jag inte nämnt något om mitt intresse, så det låter ju minst sagt intressant..
någon som har erfarenhet av att trippa tillsammans med en partner? Är det mysigt, hur är sexlusten osv?

Sen undrar jag även om ni rekommenderar att röka cb till det på första trippen eller om jag ska vänta lite tills jag blir mer erfaren?
tänkte isånafall kanske röka en joint när det mesta har lagt sig och afterglowen är ett faktum, då många tidigare skribenter vad jag kan se på fb verkar göra det och tycker att det är väldigt skönt..

blev några frågor och kanske lite flummigt, men hoppas att ni kan ge svar på något och hoppas att jag hittar några toppisar då detta blir första året jag letar

^
Du har ju lite erfarenhet på den kemiska delen...Men underskatta aldrig naturens magiska svampar...
Har peronligen tagit svamp med ett ex, Rekomenderas!
Svamp, ensam eller med flickvän? Flickvän kan vara att rekomendera som kan agera sitter ...
Röka cb under trippen? Du kan vänta med jointen till afterglowen, När svampen har börjat lätta som tidigare nämnt... Hoppas jag svarade enligt topic..
Citera
2013-08-12, 12:30
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Jag plockar dom nu så jag kan slänga upp en bild om en stund

Hur går det med bilden?
Citera
2013-08-12, 12:53
Medlem
SoYCBarretts avatar
Citat:

Rimligt?

Men för helvete.. Kasta inte i dig svamp om du bara är "ganska säker". F.ö så får du absolut NOLL effekt på 10st toppisar, möjligtvis lite illamående beroende på hur de konsumerades. 20-25st är minimum om du frågar mig. Men innan du ökar doseringen kan det va en bra ide att va jävligt säker på att det är rätt sorts svamp.

Mvh
Citera
2013-08-12, 12:59
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoYCBarrett
Men för helvete.. Kasta inte i dig svamp om du bara är "ganska säker". F.ö så får du absolut NOLL effekt på 10st toppisar, möjligtvis lite illamående beroende på hur de konsumerades. 20-25st är minimum om du frågar mig. Men innan du ökar doseringen kan det va en bra ide att va jävligt säker på att det är rätt sorts svamp.

Mvh

Folk är för lustiga. Kastar i sig svamp åt höger och vänster och TROR att dem käkat rätt svamp.
Citera
2013-08-12, 14:35
Medlem
RubensKubs avatar
http://postimg.org/gallery/bz3fovk8/

Är detta en toppis? (Hoppas)
Citera
2013-08-12, 14:37
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubensKub
http://postimg.org/gallery/bz3fovk8/

Är detta en toppis? (Hoppas)
Nej.

http://knarkkorven.magiskamolekyler.org/svampinfo/toppslatskivling_foton_id.php
Citera
2013-08-12, 14:40
Medlem
RubensKubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sauce-Bamp
Nej.

http://knarkkorven.magiskamolekyler.org/svampinfo/toppslatskivling_foton_id.php

Vad är det för svamp då? Antar att de är släkt, vilket isåfall kan innebära en indikation för toppisar senare i år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in