2013-08-10, 18:05
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Du har ju själv sagt att du är villig att förskjuta/förtrycka din egen son om han blir gay så .. Gud har även förutbestämt att NI skall bete er på det sättet också. Man får vad man ger, helt enkelt.

Och kan det räknas som en mental störning med sådana åsikter och bör man i så fall tvångsbehandlas eller i varje fall hållas under uppsikt?
Citera
2013-08-10, 18:06
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderman
Ni ateister är SMUTSIGA varelser.

Och du behöver vård min vän. Vi har ganska bra sådan i det här landet.
Citera
2013-08-10, 18:06
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Det var inte för att hon gick i skolan. Snacka inte om saker ni inte vet nåt om. Hon baktalade och skrev saker om talibaner som inte var sant. Hon hittade på saker för att sprida falska rykten om talibaner. Hon var också en spion åt vilket land säger jag inte här. Talibanerna bad flickan och föräldrar till flickan att hon skulle sluta med att sprida falska rykten om talibanerna. Flera gånger varnades föräldrarna och flickan. Flickan fortsatte och föräldrarna gjorde inget åt saken. Talibanerna blev angripna inte bara av ett barn men av nationer genom ett litet barn. Ni har ingen aning om politik och vad som sker i världen då tycker jag att ni först ska ta reda på fakta och inte på vad som står i BBC eller aftonbladet.

En tioårig spion Hon jobbade åt CIA antar jag?

Grannens unge, en flicka på 10 år, sprider osanna rykten om mig, hon hittar på saker som inte är sanna. Jag tänker nu skjuta henne i huvudet. Problem med det?
Citera
2013-08-10, 18:14
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Det var inte för att hon gick i skolan. Snacka inte om saker ni inte vet nåt om. Hon baktalade och skrev saker om talibaner som inte var sant. Hon hittade på saker för att sprida falska rykten om talibaner. Hon var också en spion åt vilket land säger jag inte här. Talibanerna bad flickan och föräldrar till flickan att hon skulle sluta med att sprida falska rykten om talibanerna. Flera gånger varnades föräldrarna och flickan. Flickan fortsatte och föräldrarna gjorde inget åt saken. Talibanerna blev angripna inte bara av ett barn men av nationer genom ett litet barn. Ni har ingen aning om politik och vad som sker i världen då tycker jag att ni först ska ta reda på fakta och inte på vad som står i BBC eller aftonbladet.

Så... de skjuter en tioåring som snackar skit om dem... och som dessutom är spion åt en hemlig, utländsk makt... ser du inte hur sjukt det låter är du ett levande bevis på att Guantanamo verkligen behövs!!
Citera
2013-08-10, 18:18
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Samhället går ju bakåt i vissa västländer och detta är så tydligt att man inte kan undgå detta. Norden i allmänhet och Sverige i synnerhet är de mest sekulariserade länderna/landet i världen. Detta är inte till nytta till varken medborgarena eller landet, förstår ni inte att ett sånt samhälle är dömt till att misslyckas. Det kanske inte sker över en natt men sannerligen kommer ett sånt samhälle successivt falla till avgrunden.

Man har accepterat homosexualitet samtidigt som man kriminaliserar mord, stöd, misshandel rån och andra brott.

Agalmatofil
Apotemnfil Dendrofil
Nasofil
Nekrofil
Pedofil
Siderodromofil
Taphefil Zoofil

Alla dessa betraktas som vämjeligt och förkastligt samtidigt som man accepterar homosexualitet helt godtyckligt. Föräldrar tar med sig sina små barn för att se på porriga halvnakna människor som hoppar, fulla som grisar och beter sig som djur. Det har blivit en accepterad folkfest. Gud vägleder aldrig ett folk som accepterar ondska.

Lot sa till sitt folk, "Ni begår en sådan avskyvärd handling; ingen i världen har gjort det förut! "Ni har sexuellt umgänge med männen i stället för med kvinnorna. Ni är verkligen syndande människor." Hans folk svarade med att säga, "Vräk dem från er stad. De är människor som vill vara rena."
[Koranen 7:80-82]

"Lot sa till sitt folk, "Hur kan ni göra något så avskyvärt, offentligt, fast ni kan se? "Ni ägnar er åt sexuellt umgänge med männen, av lusta, i stället för kvinnorna. Ni är verkligen okunniga människor." Den enda reaktionen från hans folk var att de sa, "Förvisa Lots' familj från vår stad; de tillhör människor som vill vara rena."
[Koranen 27:54-56]

"Låt det finnas en gemenskap ibland er som bjuder in till det som är bra, förespråkar rättfärdighet och förbjuder ondska. Dessa är vinnarna."
[Koranen 3:104]

Kroppen är skapad för att en man och kvinna ska leva tillsammans i enlighet med de regler som Gud har föreskrivit. En man och en man eller en kvinna och en kvinna kan inte fylla denna funktion. Vad det manliga könet beträffar är kroppen inte skapad för att stoppa saker i ändtarmen, ändtarmens ända uppgift är att avföring och slaggprodukter ska lämna kroppen. Tanklösa människor som har accepterat detta syndiga sätt att leva. Det finns väldigt få som av naturen är homo och dessa har hormonella obalans i kroppen och ska betraktas som sjuka till felet har rättats till. Resterande som utger sig för att vara homo är inte det i egentlig mening utan vill ''prova'' på nåt nytt eller vill få uppmärksamhet. Vi lever nämligen i ett samhälle där homosexuella får status.

Varför inte legalisera pedofili också?

Den stora frågan är väl snarare varför vi inte har förbjudit religioner som din egen!
När du ändå är på gång så kan vi väl nämna att Koranen stödjer mord, våldtäkt, kvinnomisshandel, tortyr, massmord, våld i allmänhet och till och med nekrofili men inte homosexualitet?
Muhammed hade sex med en död fru, är det bättre?
Pedofili: När Muhammed var 57 år gammal gifte han sig med Aicha, 9, och "fullbordade äktenskapet", Aicha var för övrigt Muhammeds "favoritfru".
Jag är heterosexuell till Max men tycker att alla borde få hålla på med sitt så länge dem inte skadar andra människor vilket homosexuella inte gör - men det gör muslimer och Koranen.
Det kommer bli krig innan era sharialagar går igenom, tro mig.
Citera
2013-08-10, 18:21
Medlem
HeHeHeXps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSlash
Så... de skjuter en tioåring som snackar skit om dem... och som dessutom är spion åt en hemlig, utländsk makt... ser du inte hur sjukt det låter är du ett levande bevis på att Guantanamo verkligen behövs!!

Det är förövrigt väldigt intressant att en spion öppet snackar skit om de hon spionerar på, brukar det inte vara så att spioner försöker passa in i den miljö de spionerar? Det kan bara är mitt impulsiva tänkande med det låter nästan som hon inte var en spion :O
Citera
2013-08-10, 18:22
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul

Grannens unge, en flicka på 10 år, sprider osanna rykten om mig, hon hittar på saker som inte är sanna. Jag tänker nu skjuta henne i huvudet. Problem med det?

No probs, glöm bara inte att varna hennes föräldrar först. Säg att Allan kommer att skicka en hämnare om inte ungen håller käft, vifta lite med en machete och så. Skulle den onda, sekulära polisen komma och ta dig får du lätt straffrabatt om du sköter det så snyggt.
Citera
2013-08-10, 18:23
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haren8
[3:91] De som förnekar sanningen och dör som förnekare skall inte få köpa sig fria, om de än erbjöd allt guld i världen. Ett svårt lidande väntar dem och de skall inte finna någon hjälpare.

Den senaste iPhonen eller den tjockaste plånboken kommer inte göra någon nytta på domedagen.
Säg det till Ip som ständigt skryter över sin inkomster och tillgångar. För honom har det varit bevis för att han är en bra, framgångsrik och lycklig människa. Du menar alltså att IP är en dålig muslim?
Citera
2013-08-10, 18:36
Medlem
Thundermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeHeHeXp
Ni är ganska hatade också

1: Vetenskap har höjt vår livstandard avsevärt, gett oss hälsosammare och längre liv, behandlingar för tidigare obotbara sjukdomar, förståelse för världen vi lever i etc. jämför det med religion som ger oss böghat, pedofiler och mördare i guds namn.

2 : Ateister tror inte på ett liv efter döden, bra att du håller med mig.

3: Med tanke på hur många religioner det finns så har du förmodligen valt fel religion (dvs om det finns någon religion som är sanningen) Det kanske är hinduerna eller de asatroende som har rätt, vem vet? och eftersom alla religioner har olika agendor för att komma till himlen/midgård/bli pånyttfödd så är din chans så fantastiskt liten så jag skrattar åt hur patetisk du är när du går på offensiven.

Skitsnack. Folk levde längre förr i tiden. Om du inte tror på Bibeln som säger att folk levde i hundratals år förr i tiden så är det bekräftat att flera av Profetens följeslagare levde i över 100 år. Sjukdomarna får man se på båda sidor, visst är man lite bättre förberedda på vissa sjukdomar men det har tillkommit nya också såsom AIDS och andra könsjukdomar för att ni horar runt hela tiden. Dem fanns inte tidigare.

Jag är stolt över att hata homosexuella. Jag hatar dem med hela mitt hjärta och jag hatar alla som stödjer homosexualitet oavsett vilken form det är. Jag hatar dig för att du försvarar homosexuella och jag önskar både dig och alla andra som stödjer homosexualitet allt ont i livet.

Nej, det finns en Gud men folk har dyrkat saker vid sidan av Gud sedan urminnes tider. Koranen förklarar i detalj hur folk förnekade Guds budskap och dyrkar stenar och andra skapade saker vid sidan av Gud. Och dessa har alltid varit i majoritet, från Noahs tid till idag.
Citera
2013-08-10, 18:37
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Aha. En 14-årig flicka baktalade talibanerna "genom nationer", så de sköt henne i huvudet.

Det är alltså självförsvar och du ser inget problem med det?

Vill du skjuta Thunderman i huvudet, nu då? Han har baktalat oss andra, och jag vet flera nationer som stödjer hans baktalanden.

Du förstod inte. Jag skrev inte genom nationer. Jag skrev att nationer ville försvaga talibaner genom henne. Det får en annan innebörd nu än det du skrev. Men det du skrev var nåt annat än det jag skrev. Jag vill inte specifikt peka fingret på vilka nationer det är jag pratar om. Talibanerna bad hennes föräldrar att sluta sprida rykten på hennes blogg.

Thunderman diskuterar med er på ett form där ni är närvarande och kan således motargumentera. Det är inte baktal.
Citera
2013-08-10, 18:39
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSlash

Du rättfärdigar Guantanamo som fängslar människor utan rättegång och rättvis behandling men förkastar annat som är rättfärdigt. Du är verkligen vilse.
Citera
2013-08-10, 18:40
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul

Tanklösa människa. Har du läst hennes blogg? Har du läst vad hon har skrivit och vilka som hejade och försvarade henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in