Citat:
Ursprungligen postat av
Tomato
Den här Clif*, är han farlig p.g.a sin ilska vid alkoholintag och krogslagsmål. Eller är han personen som hotar folk i nyktert tillstånd och misshandlar dom t.ex i lönndom i sina hem. Knivbeväpnad, pistol eller bara händerna?
Det verkar inte vara en aktiv buse, trots sin unga ålder så han kanske lever på gamla meriter.
Jag kan bara tala om hur jag själv upplevde honom förr. De få ggr jag sett Cl*ff in action har han varit nykter och försvarat sig och gjorde det....bra (om det nu är rätt uttryckt). Som jag skrev, en del såg det som macho att försöka slå ner honom p g a hans "rykte" (ryktet vet jag inte hur han fick, kanske han slog ner folk till höger och vänster när han var ännu yngre?). Han tränade någon kampsport och i unga år hörde då aldrig jag att han drack särskilt mycket. Nu kanske han är riktigt farlig, en arg, sårad Cl*ff är nog inte att leka med om han har det i sig som fanns förr, tempramentet fanns uppenbarligen. Det som är farligt med honom är nog att han inte drar sig för något om han väl bestämmer sig för att ha onda ögat till någon och nu har han definitivt en anledning. Själv är jag helt emot våld men hur kan man veta hur man skulle reagera när man inte varit i samma sits själv? Jag kan verbalt säga att jag önskar någon gör morotssoppa av AJ, men att gå till handling? Det känns långsökt för mig personligen, dock dömer jag ingen för känslan de får i sorg och förtvivlan.
F ö tycker jag en del ägnar för mycket tid åt att rätta andras stavfel och att se ner på andra, både i tråden och utanför. Är ni bättre människor för att ni kan stava eller anser att ni inte tillhör det ni kallar WT?
Edit, det sista var inte riktat till den jag citerade här!