2013-08-10, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Att kliva omkring i boots framåt kvällskvisten brukar inte göra eventuella grannar så lyckliga.

Antingen skiter man i grannarna eller så...hon har säkert tränat gå iklädd boots inomhus så att det inte ska låta alltför mycket.
Citera
2013-08-10, 01:46
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Nu vet jag inte vad du har emot dessa "parkbänksalkoholister". De flesta är inga våldsamma personer men de är guld värda om man vill ha upplysning om personer eller platser.
De gör skäl för uttrycket "av barn och fyllehundar får man sanningen".
Håller med dig där och tror att Gulsippen gjorde nytt stycke för att vissa att hen syftade till AJ och DB som de våldsamma.
Tror fortfarande på att vissa går med skor inne för att känna sig "lite snyggare".. Sak samma vilka skor, det är en smaksak. Är det vinter och vi har förfest hemma kan jag gå med stövlar hemma. Det som för dagen passar. Id@ kanske hade köpt ett par nya boots som hon aldrig haft utomhus och tog tillfället i akt att gå in dem lite hemma. Är det dessutom mc liknande boots så är det gummisula som inte stör grannarna.
Citera
2013-08-10, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Tog hon taxi till fyndplatsen, eller hur tänker du dig att hon hamnade där?

Edit; du kanske menade att hon levde när hon dumpades?

Ja hon kan ju ha varit svagt vid liv när hon dumpats men jag menade mest att AJ kan ju ha lämnat henne vid liv som han säger.
Citera
2013-08-10, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Ja hon kan ju ha varit svagt vid liv när hon dumpats men jag menade mest att AJ kan ju ha lämnat henne vid liv som han säger.

Hur tänker du nu? Om han åker ut med henne, svagt vid liv, och dumpar henne på FP så är det ju lik förbannat ett brott som begåtts. Han kan ju inte haft för avsikt att hon skulle få vård på FP.
Citera
2013-08-10, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Håller med dig där och tror att Gulsippen gjorde nytt stycke för att vissa att hen syftade till AJ och DB som de våldsamma.
Tror fortfarande på att vissa går med skor inne för att känna sig "lite snyggare".. Sak samma vilka skor, det är en smaksak. Är det vinter och vi har förfest hemma kan jag gå med stövlar hemma. Det som för dagen passar. Id@ kanske hade köpt ett par nya boots som hon aldrig haft utomhus och tog tillfället i akt att gå in dem lite hemma. Är det dessutom mc liknande boots så är det gummisula som inte stör grannarna.

Tror inte man ska haka upp sig på hennes fotbeklädnad eller också är det en fotkodex bland de yngre som jag inte hajar.
Har själv haft boots både inne och ute, trots att jag ej tillhör det kvinnliga könet. Ser inget märkligt med det.
Citera
2013-08-10, 08:11
Medlem
lasse-luss avatar
Har Id" hetat f"ssberg innan ?
Citera
2013-08-10, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Retas du eller trollar? Karln vet ju hela häktningsframställan redan enl vissa media. Förvaret har på sig nästan 6 Dagar han kommer inte försäga sig ett skit.

Har bondeadvokaten från Trollhättan redan åkt ner? Detta kan bli hans lyft att få fler stora mål.

Jag såg genom en gemensam bekant på FB att han var duktigt underrättad och kommenterade efterlysningen flera dagar innan han tog kontakt med ambassaden i Polen (som han inte nämnde, han skrev bara någonting i stil med "i landet där jag befinner mig") Någonting jag noterade var att han använde ÅÄÖ vilket inte betyder någonting, jag vet, är kanske den sista som inte tar med mig datorn överallt.

Ja, vi har ju en gemensam bekant som figurerar i den här tråden på sina ställen. Hela den där.. Klicken verkar ha blivit spritt språngandes galen det sista.

Angående biker-anknytningen kan jag inte kalla mig expert på något vis men där finns minst en framstående högerextremist som nog inte skulle älska att bli sammanlänkad med det här. Men det är en lång tråd och jag har inte läst igenom hela.

Tur att de hittade tjejen och jag hoppas hennes barn får ett bättre, och längre, liv än hon fick.
Citera
2013-08-10, 08:13
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-lus
Nej, hon hette det när hon avled.
Citera
2013-08-10, 08:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-lus

Ja, hon ser ut att ha hetat så hela tiden.
Citera
2013-08-10, 08:18
Medlem
lasse-luss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Ja, hon ser ut att ha hetat så hela tiden.

Missade de
vet mycket väl vem den familjen är
Citera
2013-08-10, 08:32
Medlem
lasse-luss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag beklagar.. F*ssberg är hennes flicknamn.

Hoppas nu att hennes mördare straffas. Det ser positivt ut med alla fynd.

Vet mycket väl vem en av dom häktade är och de är en jävla parasit som skulle suttit på långa långa volter för längesen
kan bara säga om de är så nu att de är dessa som ligger bakom detta så ser deras liv verkligen inte ljust ut, snacka om att ge sig på fel familj
Citera
2013-08-10, 08:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ruskit
Tror ni att man får använda sin telefon där AJ är, och om så är fallet - tror ni han gör det?
Nej det tror vi inte.
Inte ens i polen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in