Citat:
Ursprungligen postat av
Bejrut
Retas du eller trollar? Karln vet ju hela häktningsframställan redan enl vissa media. Förvaret har på sig nästan 6 Dagar han kommer inte försäga sig ett skit.
Har bondeadvokaten från Trollhättan redan åkt ner? Detta kan bli hans lyft att få fler stora mål.
Jag såg genom en gemensam bekant på FB att han var duktigt underrättad och kommenterade efterlysningen flera dagar innan han tog kontakt med ambassaden i Polen (som han inte nämnde, han skrev bara någonting i stil med "i landet där jag befinner mig") Någonting jag noterade var att han använde ÅÄÖ vilket inte betyder någonting, jag vet, är kanske den sista som inte tar med mig datorn överallt.
Ja, vi har ju en gemensam bekant som figurerar i den här tråden på sina ställen. Hela den där.. Klicken verkar ha blivit spritt språngandes galen det sista.
Angående biker-anknytningen kan jag inte kalla mig expert på något vis men där finns minst en framstående högerextremist som nog inte skulle älska att bli sammanlänkad med det här. Men det är en lång tråd och jag har inte läst igenom hela.
Tur att de hittade tjejen och jag hoppas hennes barn får ett bättre, och längre, liv än hon fick.