2013-08-08, 07:02
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFsViba
Rockstar gick ju ut och sa att man inte kan spela alla tre från början? Tror att du blandat ihop det med att hela världen kommer vara upplåst från början.
Läst samma sak som du. Gissar att man börjar som Michael, fortsätter till Franklin och slutligen Trevor.
2013-08-08, 09:08
Medlem
stolpsk0tts avatar
Hmm, har spelat en del GTA när jag var yngre, bland annat så har jag vice city till PS2:an Tyckte det var så jävla kul minns jag

Känner att jag nästan måste köpa detta, ser ju ut att bli riktigt jävla coolt! Dock så ska jag nog vänta lite.. vill inte göra samma misstag som jag gjorde med Sim City..
2013-08-08, 09:41
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt
Hmm, har spelat en del GTA när jag var yngre, bland annat så har jag vice city till PS2:an Tyckte det var så jävla kul minns jag

Känner att jag nästan måste köpa detta, ser ju ut att bli riktigt jävla coolt! Dock så ska jag nog vänta lite.. vill inte göra samma misstag som jag gjorde med Sim City..

Efter att ha sett gameplay trailern hur i hela rosengård kan man fortfarande oroa sig för att det ska floppa? spring och boka det omedelbart or die trying
2013-08-08, 10:11
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Efter att ha sett gameplay trailern hur i hela rosengård kan man fortfarande oroa sig för att det ska floppa? spring och boka det omedelbart or die trying

Hm, du kanske har rätt, jag är väl bara lite orolig för att köpa "grisen i påsen"!
2013-08-08, 10:21
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt
Hm, du kanske har rätt, jag är väl bara lite orolig för att köpa "grisen i påsen"!

Personligen tycker jag inte att GTA någonsin har floppat, alls! Alla har varit otroligt roliga på sina egna vis. Men jag har inte spelat ett enda spel som har floppat, inte ens GTA London.
2013-08-08, 11:11
Medlem
LannibalHecters avatar
Hittade denna sida med bekräftade fordon, förvånansvärt många.

http://www.igta5.com/vehicles
2013-08-08, 11:38
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Personligen tycker jag inte att GTA någonsin har floppat, alls! Alla har varit otroligt roliga på sina egna vis. Men jag har inte spelat ett enda spel som har floppat, inte ens GTA London.

Ah ok! Jag vill inte vara den som är den, men någon gång ska väl vara den första gången.. Förhoppningsvis (troligen) blir väl inte detta första gången
2013-08-08, 11:45
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LannibalHecter
Hittade denna sida med bekräftade fordon, förvånansvärt många.

http://www.igta5.com/vehicles
Najs!

Jag längtar efter att kunna smyga runt i skogen en mörk o regnig natt och leta efter bigfoot med ett jaktgevär+en kniv
Jag hoppas verkligen att dom har med bigfoot, så klart väldigt extremt ovanlig, men att den faktiskt kan dyka upp,
Varför?
-rykten om bigfoot i SA
-bigfoot i andra r* spel
-mycket berg den kan gömma sig i
2013-08-08, 12:12
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Najs!

Jag längtar efter att kunna smyga runt i skogen en mörk o regnig natt och leta efter bigfoot med ett jaktgevär+en kniv
Jag hoppas verkligen att dom har med bigfoot, så klart väldigt extremt ovanlig, men att den faktiskt kan dyka upp,
Varför?
-rykten om bigfoot i SA
-bigfoot i andra r* spel
-mycket berg den kan gömma sig i

Snälla...
"Jag ska köpa GTA V enbart för att risken kan finnas att jag hittar Big foot".

Vet du vad jag längtar efter? Att sno min första bil, pumpa stereon till max samtidigt som jag rammar flertalet fotgängare på trotoaren!
Och såklart att lära känna protagonisterna, utan och innan och köra storyn!
2013-08-08, 12:16
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Snälla...
"Jag ska köpa GTA V enbart för att risken kan finnas att jag hittar Big foot".
Hur fick du de till det?
Ska jag skriva allt jag ska göra i gta v så kommer jag få hålla på hela natten!
2013-08-08, 12:32
Medlem
Min summering av de olika karaktärerna.

Franklin - gangster som är övertygad om att hans polare är efterblivna, påminner om mig själv med personligheten, klart intressantast.

Michael - rik snubbe som man nog kan hitta på allt möjligt med med pengarna han troligen kommer ha.

Trevor - oseriös lirare men är nog rolig han med.
2013-08-08, 12:35
Medlem
stolpsk0tts avatar
Hmmm, är det värt att köpa en ratt till datorn för detta spel kanske? Lär väl höja känslan ganska rejält kan jag tänka mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in