2013-08-08, 12:46
Medlem
Kickexs avatar
Är det bara som inte kommer slänga miljoner $$$ på bilar om ens alls? Jag menar, jag kan inte påstå att jag kör så pass "vänligt" att dom kommer hålla någorlunda länge ändå...
Och vi vet ju alla vad spelet heter.
Jag kanske vill skapa min ultimata fantasi bil en enstaka gång eller så men annars är det en funktion jag skulle klara mig utan även om jag är glad att den finns
2013-08-08, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt
Hmmm, är det värt att köpa en ratt till datorn för detta spel kanske? Lär väl höja känslan ganska rejält kan jag tänka mig

Kommer inte göra dig någon nytta då spelet inte är bekräftat för PC

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Är det bara som inte kommer slänga miljoner $$$ på bilar om ens alls? Jag menar, jag kan inte påstå att jag kör så pass "vänligt" att dom kommer hålla någorlunda länge ändå...
Och vi vet ju alla vad spelet heter.
Jag kanske vill skapa min ultimata fantasi bil en enstaka gång eller så men annars är det en funktion jag skulle klara mig utan även om jag är glad att den finns

Det som är bra med GTA V är att om du kvaddar bilen eller blir av med den under ett uppdrag eller på något annat sätt, då är det bara att åka till närmsta bilreperatör och betala en liten summa och vips så har du tillbaka din bil
2013-08-08, 13:05
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deckade
Det som är bra med GTA V är att om du kvaddar bilen eller blir av med den under ett uppdrag eller på något annat sätt, då är det bara att åka till närmsta bilreperatör och betala en liten summa och vips så har du tillbaka din bil

Vänta nu, va?
2013-08-08, 13:20
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Kommer inte göra dig någon nytta då spelet inte är bekräftat för PC

Jaha det var ju intressant, med tanke på att det går att förbeställa det till PC från bland annat CDON
2013-08-08, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt
Jaha det var ju intressant, med tanke på att det går att förbeställa det till PC från bland annat CDON

Men herregud... Detta igen.
Brukar vanligtvis inte svara på såna här inlägg, men när det dyker upp en gång / sida så får det fan räcka.

Grand Theft Auto V kommer enbart till Playstation 3 och Xbox 360 tills Rockstar säger annorlunda.

Det har i skrivande stund (2013-06-28) inte bekräftats att Grand Theft Auto V kommer släppas till vare sig PC, Playstation 4 eller Xbox One.
<-- Detta har heller inte ändrats ännu

Förhandsbokingar på webhallen/cdon etc etc. är bara placeholders. Samma sak som när en polare till mig förhandsbokade Diablo 3 någon gång i början på 2001 med release 2003

till mod: Finns det något filter plugin som ni kan sätta på tråden som känner av text stycket "PC" som sen bara tar bort hela inlägget automatiskt när användaren klickar på "skicka svar"
Senast redigerad av DrAg00nEn 2013-08-08 kl. 13:31.
2013-08-08, 13:43
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Men herregud... Detta igen.
Brukar vanligtvis inte svara på såna här inlägg, men när det dyker upp en gång / sida så får det fan räcka.

Grand Theft Auto V kommer enbart till Playstation 3 och Xbox 360 tills Rockstar säger annorlunda.

Det har i skrivande stund (2013-06-28) inte bekräftats att Grand Theft Auto V kommer släppas till vare sig PC, Playstation 4 eller Xbox One.
<-- Detta har heller inte ändrats ännu

Förhandsbokingar på webhallen/cdon etc etc. är bara placeholders. Samma sak som när en polare till mig förhandsbokade Diablo 3 någon gång i början på 2001 med release 2003

till mod: Finns det något filter plugin som ni kan sätta på tråden som känner av text stycket "PC" som sen bara tar bort hela inlägget automatiskt när användaren klickar på "skicka svar"

Yes, jag läste det, men antog att det inte var uppdaterat eftersom man kunde förhandsboka på CDON, visste inte att det endast var "placeholders", så jag ber om ursäkt!
2013-08-08, 13:44
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn

Låter jävligt dumt ifall dom pratar om PC :P

"under consideration" är väl det dom sagt.
2013-08-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Vänta nu, va?

https://www.youtube.com/watch?v=vBpTePVmdmg

Lyssna från 3.10 så kommer du nog förstå bättre
2013-08-08, 15:07
Medlem
Fru.Lindholms avatar
Har det "arrangerats" något crew här på flashback ännu?Om inte så känn er välkomna att gå med i mitt som går under: Those Who Say Ni

Detta är för ps3 spelare
2013-08-08, 15:14
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=vBpTePVmdmg

Lyssna från 3.10 så kommer du nog förstå bättre
Det dom snackar om är ifall man parkerar bilen på ett random ställe, då hamnar den på en impound så får man betala för att få ut den.
vad händer om den sprängs?
2013-08-08, 15:21
Medlem
champagneshowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Det dom snackar om är ifall man parkerar bilen på ett random ställe, då hamnar den på en impound så får man betala för att få ut den.
vad händer om den sprängs?

Man kommer ju knappast kunna hämta ut den om den är helt totalförstörd. Då är ju hela grejen förstörd enligt mig hehe..
Okej om man blir tagen av polis, eller som han säger att man inte kan köra tillbaka.
2013-08-08, 15:28
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av champagneshower
Man kommer ju knappast kunna hämta ut den om den är helt totalförstörd. Då är ju hela grejen förstörd enligt mig hehe..
Okej om man blir tagen av polis, eller som han säger att man inte kan köra tillbaka.
jävligt synd om man kraschar sin feta bil man spenderat alla sina pengar på..
jag tror jag ska ha vanliga oändrade bilar till att härja med, sen en fet jeep med all möjlig tålig utrustning på så jag är ostoppbar
sen en sportbil med den bästa sportutrustningen jag bara har för helgdagskörning, tänk er adrenalinkicken när det håller på att gå åt helvete med den

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in