2013-08-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdoktor
Tror ni inte man kommer tröttna på det konstanta bytandet av karaktärer?

Tror inte det faktiskt. Jag förväntar mig att uppdragen kommer att vara intressanta och uppbyggda på så sätt att det bara är jävligt nice att byta karaktärer för att kunna utföra en lyckad heist. Sen när man spelar fritt och inte kör uppdrag så är de väl ingen som tvingar en att byta karaktär? :P
2013-08-07, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdoktor
Tror ni inte man kommer tröttna på det konstanta bytandet av karaktärer?
Det beror helt på hur ens handlingar som en karaktär påverkar staden när man är en annan. Vore fett grymt om man som Trevor blev jagad av polis och bytte till en annan bara för att se hur polisen jagar en galning.
2013-08-07, 16:36
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Vad tror ni att FPSen kommer att hamna på?
Mest troligt är ju 30 men det på trailern känns det verkligen som 60 på sina ställen, t ex där de kör bil i motsatt fil och svänger över till rätt och där han skjuter folk vid någon röd byggnad satt på en platå.

Ja, jag tror på 30, men när man ser på trailern så verkar det flyta på riktigt bra.
2013-08-07, 16:43
Medlem
creteks avatar
riktigt roligt med 3 karaktärer, mycket variaton, detta kommer vara ett spel man sent tröttnar på med tanke på hur djupt det kommer att vara. gillar verkligen alla karaktärer, bra gjort av rockstar. för att svara på någon annans fråga så är det bekräftat att man kommer att kunna spela alla karaktärer från början, direkt.

edit: får "rpa" lite, franklin som omar little från the wire, michael som någon wiseguy från tex goodfellas, och trevor som någon psycho/seriemördare.
Senast redigerad av cretek 2013-08-07 kl. 17:01.
2013-08-07, 18:52
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Så det är farligt att spekulera? Om man är jävligt sugen på något kan det vara kul och diskutera det. [/b]

Håller med här.
Det är bra mycket trevligare att klicka in i tråden och läsa lite utsvävande och galna spekulationer om vilka möjligheter som kommer finnas tillgängligt i spelet. Hellre än att läsa allt ändlöst tjat om det ska komma till PS4 eller till dator. Spekulera på för fan.
2013-08-07, 19:33
Medlem
anonymSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Det beror helt på hur ens handlingar som en karaktär påverkar staden när man är en annan. Vore fett grymt om man som Trevor blev jagad av polis och bytte till en annan bara för att se hur polisen jagar en galning.

Det har meddelats att man inte kommer kunna byta "gubbe" om man är jagad av polis. Man måste med andra ord rida ut situationen för att sedan kunna byta "gubbe" när man blivit av med stjärnorna.
2013-08-07, 19:34
Medlem
anonymSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymSTHLM
Det har meddelats att man inte kommer kunna byta "gubbe" om man är jagad av polis. Man måste med andra ord rida ut situationen för att sedan kunna byta "gubbe" när man blivit av med stjärnorna.

Detta gäller alltså inte under uppdragen utan enbart under "frispel" eller vad det nu kallas...
2013-08-07, 20:10
Medlem
Någon som vet vilka djur, förutom hundar och hajar, som hittills är bekräftade? Kan tänka mig att det finns hästar som håller till vid "the countryside" där Trevor bor. Hade varit sjukt nice om man kunde rida häst som man kunde i Red dead redemption. Kan se det framför mig, Trevor ridandes på en häst mitt i stan utanför de allra lyxigaste klädaffärerna med en fet shotgun i handen medan alla hollywood snobbar förskräckt kollar på
2013-08-07, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deckade
Någon som vet vilka djur, förutom hundar och hajar, som hittills är bekräftade? Kan tänka mig att det finns hästar som håller till vid "the countryside" där Trevor bor. Hade varit sjukt nice om man kunde rida häst som man kunde i Red dead redemption. Kan se det framför mig, Trevor ridandes på en häst mitt i stan utanför de allra lyxigaste klädaffärerna med en fet shotgun i handen medan alla hollywood snobbar förskräckt kollar på
Denna länk kan vara intresse: http://www.youtube.com/watch?v=LT9eICTOwhA
2013-08-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Denna länk kan vara intresse: http://www.youtube.com/watch?v=LT9eICTOwhA

Wow 18 bekräftade djur! Förväntade mig inte så många. Tack så mycket för länken
2013-08-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
riktigt roligt med 3 karaktärer, mycket variaton, detta kommer vara ett spel man sent tröttnar på med tanke på hur djupt det kommer att vara. gillar verkligen alla karaktärer, bra gjort av rockstar. för att svara på någon annans fråga så är det bekräftat att man kommer att kunna spela alla karaktärer från början, direkt.

edit: får "rpa" lite, franklin som omar little från the wire, michael som någon wiseguy från tex goodfellas, och trevor som någon psycho/seriemördare.
Rockstar gick ju ut och sa att man inte kan spela alla tre från början? Tror att du blandat ihop det med att hela världen kommer vara upplåst från början.
2013-08-07, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Tjäna folk! Min polare förbeställde idag special edition på gamestop till mig och honom. han sa att det kostade 799 kr, är det vad ni fått betala för SE när ni förbokat spelet på gamestop?

Jag förhandsbokade Special Edition på Gamestop precis som du och jag kan verifiera att det kostar 799 kr. Hoppas det hjälpte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in