Citat:
Ursprungligen postat av
Skoll
Föga förvånande så förstår du inget men gör du ändå aldrig

Det rör sig alltså fortfarande om ungefärliga lågt satta gränsvärden
för vad som är dödligt för människor, vilket mina källor också har visat och vilket du inte har något svar på. Så ja, 270-300 ppm är direkt dödligt i meningen att man kan dö av det inom relativ kort tid men det betyder inte att det alltid är så, för alla personer under alla omständigheter.
Du kan liksom sluta posta siffror på att 300 ppm och liknande är direkt dödligt, Rudolf själv gör det på sidan 180 i Rudolf Rapporten och tar även upp de andra värdena på vad som är dödligt över längre tid.
Antingen är du riktig envis som gatan, du kan inte ha läst länken jag gav dig.
Ja !! det är det vi har snackat om hela tiden > 270 dör du... siffran 300 är det vi utgick ifrån att det skulle vara dödligt eller inte. Vadå då inte har något svar detända jag har gjort, men som vanligt envisas. Du inser inte faktan som ligger framför dig. Som jag får upprepa hela tiden....
Sedan att du hänger fast dig på "kan" dö är det inget att göra åt, även jag har förklarat vad det innebär gång på gång, även nu sist lade jag ut en länk till dig. Där det står klart och tydligt det är dödligt omedelbart verkan, så fort det sticker över 270 ppm.