Det är väldigt olika. Jag kan uppskatta både och. Rakat för känslan men rent estetiskt är det mycket sexigare med hår. Dock inte en djungel utan lagom trimmat. Färgen på könshåret, den erotiska inramingen av det kvinnliga könet. Inte mycket slår att dra ned trosorna på en kvinna och få se en vätrimmad och fräsch buske som liksom talar om var jag ska. Som en vägskylt typ
Men avtändande nej.
__________________
Senast redigerad av Fettsugning 2013-08-02 kl. 16:04.