2013-08-02, 21:01
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Eller så har alla olika smak bara? Det där "porrskadad"-argumentet börjar bli oerhört tjatigt.
Fast det stämmer ju. Innan 2000-talet var det helt naturligt med håriga kvinnosköten.
Citera
2013-08-02, 21:04
Medlem
Illzis avatar
Jag föredrar rakat, klart mkt trevligare att slicka på
Citera
2013-08-02, 21:06
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illzi
Jag föredrar rakat, klart mkt trevligare att slicka på
Kan tänka mig att du gillar streckfitta också.

Vad är åldern på de tjejerna du runkar till egentligen?
Citera
2013-08-02, 21:14
Medlem
Illzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Kan tänka mig att du gillar streckfitta också.

Vad är åldern på de tjejerna du runkar till egentligen?
Och det bestämmer du dig för, av vadå?
Runkar inte, sånt kan du behålla för dig själv och dina gelikar...
Förstår inte hur du kan koppla rakade fittor till nån specifik ålder, även din mamma rakar sig, kolla efter...
Citera
2013-08-02, 21:27
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Förstår inte hur du kan koppla rakade fittor till nån specifik ålder, även din mamma rakar sig, kolla efter...
Nå, vad är dina preferenser?

Småbarnsfittor?
Citera
2013-08-02, 21:58
Medlem
Bandoliers avatar
Unga killar idag vill att ett kvinnokön ska se ut som på en barbiedocka - avskalad från allt det primitiva och djuriska som ursprungligen är tänkt att attrahera en man.

En fitta ska inte se "snäll" och "perfekt" ut med små raka torra läppar och obefintlig hårväxt - så ser skötet på en liten flicka ut!

Tacka vet jag en murva med blodfyllda blygdläppar som är glansiga av safter och en tät stor buske som förstärker signalerna att det är en kåt mogen kvinna som är ägare till den!
Citera
2013-08-02, 22:00
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Fast det stämmer ju. Innan 2000-talet var det helt naturligt med håriga kvinnosköten.
Naturligt är det fortfarande, dock är det mindre vanligt nu eftersom folk har upptäckte att fittor med mindre hår är snyggare än fittor med mycket hår. Men som sagt, smaken är olika och vissa föredrar håriga.

Det fanns dessutom gott om folk som föredrog rakat även innan 2000-talet, även på den punkten brister "porrskadad"-argumentet.
Citera
2013-08-02, 22:03
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Unga killar idag vill att ett kvinnokön ska se ut som på en barbiedocka - avskalad från allt det primitiva och djuriska som ursprungligen är tänkt att attrahera en man.

En fitta ska inte se "snäll" och "perfekt" ut med små raka torra läppar och obefintlig hårväxt - så ser skötet på en liten flicka ut!

Tacka vet jag en murva med blodfyllda blygdläppar som är glansiga av safter och en tät stor buske som förstärker signalerna att det är en kåt mogen kvinna som är ägare till den!
Håller med.
Citera
2013-08-02, 22:04
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Naturligt är det fortfarande, dock är det mindre vanligt nu eftersom folk har upptäckte att fittor med mindre hår är snyggare än fittor med mycket hår. Men som sagt, smaken är olika och vissa föredrar håriga.

Det fanns dessutom gott om folk som föredrog rakat även innan 2000-talet, även på den punkten brister "porrskadad"-argumentet.
Hur gammal är du egentligen?
Citera
2013-08-02, 22:53
Medlem
Illzis avatar
Citat:
Nå, vad är dina preferenser?

Småbarnsfittor?
Mina preferenser är: Min flickvän 18 +
Dina preferenser? Troll?

Edit: Lite rättelser bara
Senast redigerad av Illzi 2013-08-02 kl. 22:55.
Citera
2013-08-02, 23:08
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:

Att inte runka och dessutom anse att de som gör det är lite suspekta - ja det anser jag vara mycket suspekt!
Trots att jag har ett väldigt rikt sexliv med min partner så har jag också ett sexliv med mig själv!

Rakade fittor kan givetvis sitta på en mogen kvinna - men det ett sådant kön förmedlar fångas endast upp av de som inte tänder på fertilitetssignaler.
Citera
2013-08-02, 23:13
Medlem
dannywtfs avatar
Det beror nog på hur hårig den är. Då jag gillar att ge oral stimulans så är håret bara i vägen, men jag har inget emot om det är lite ansat med lite hår kvar. Ingen av tjejerna jag har legat med har haft en rejäl buske så jag har inte så stor erfarenhet av det området. Det närmaste jag har haft var en som hade den klassiska landningsbanan.

Det känns ganska löjligt att kalla något för pedofilmode bara för att barn ser ut så. Man behöver väl inte tända på småtjejer bara för att man föredrar ett rakat kön på sin partner. Många upplever det fräschare utan hår, så låt dem köra på sitt race utan att ni ska bry er om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in