2013-08-01, 10:03
Medlem
Luftwaffless avatar
En friserad mus slår en rakad mus alla gånger!

Exempel: http://24.media.tumblr.com/c27a541243bba1e5ed53927393fe0e4d/tumblr_mksvl4dbH51rmquyfo1_500.jpg
Citera
2013-08-01, 11:19
Medlem
fritjofkonkass avatar
Nej! Har alltid varit skeptiskt till det där pedofilmodet med rakade snippor. Naturligt är bäst.
Citera
2013-08-01, 14:48
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftwaffles
En friserad mus slår en rakad mus alla gånger!

Exempel: http://24.media.tumblr.com/c27a541243bba1e5ed53927393fe0e4d/tumblr_mksvl4dbH51rmquyfo1_500.jpg
Håller helt med.

Riktigt fräsch muff det där.
Citera
2013-08-01, 15:12
Medlem
submariners avatar
hej,

det är kanske inte så att jag blir sådär jättesugen på att gå ner på en tjej som har en utyglad djungel "där nere" - dessutom är det porrigae att se kuken glida in i en rakad f*tta är ett snårigt buskage
Citera
2013-08-01, 15:15
Moderator
^Eazs avatar
Hårigt är helt ok, dock är det helt otrimmat så är det jobbigt att gå ner på tjejen ifråga eftersom man får pilla hår ur munnen sen.

Så, det går gärna vara rakat "nedtill" med lite hår över, eller iaf lite trimmat överallt.
Citera
2013-08-01, 15:29
Medlem
Det är inte särskilt mysigt och jag skulle inte gilla om min flickvän hade mer än stubb. Stubb är godtagbart.

Citat:
Ursprungligen postat av tryffelsvin
min pojkvän älskar orakat.
och varför bryr du dig? din kropp liksom..

geez.

Då kan man ju skita i att tillfredsställa den andra helt, eftersom man bara tänker på sig själv under sex.

Citera
2013-08-01, 15:35
Medlem
Känns mer moget, naturligt och kvinnligt med hår, även om det känns fräschare rakat. Tycker faktiskt det helt beror på hur tjejen är som person, är hon lite hippie av sig får hon gärna vara naturell.
Citera
2013-08-01, 15:41
Medlem
De flesta (män som kvinnor) föredrar nog antingen rakat eller skött/ansat hos sin partner.
Citera
2013-08-01, 16:02
Medlem
puckots avatar
Föredrar absolut rakad fitta, men betyder inte att jag skulle bli avtänd bara för att tjejen vid enstaka tillfällen inte har orakat eller inte hunnit rakat sig av olika anledningar. Så länge tjejen kan kompensera det med andra attraktiva och tändande attribut.

Om jag tänder på en tjej så är det förhoppningsvis flera saker jag gillar med henne, inte bara hennes rakade fitta. Så det krävs i regel lite mer än att hon råkat glömma raka fittan vid enstaka tilläfällen för att avtända mig. Sen betyder inte det att jag nödvändigtvis blir överförtjust för att hon ser ut som en djungel där nere, men om det händer vid enstaka tillfällen så kan jag absolut hantera det.

Det är en helt annan femma om hon skulle sluta raka sig helt och hållet mellan benen under en längre period eller helt permanent, då hade jag kanske reagerat förr eller senare och tagit upp det till diskussion. Kompromissen är att hon åtminstone ansar lite, om hon inte vill raka helt och hållet. Om det inte handlar om att hon är sjuk eller deprimerad av någon anledning, då är det ju mer förstårligt att hon kanske inte prioriterar rakandet just då.

Det är inte särskilt trevligt att får hår i käften om man ska ner och gräva med tungan mellan benen. Precis som att jag försöker hålla ansat/rakat mellan benen om man ska till att ha sex med en tjej, för att visa samma respekt mot henne. Annars får jag väl vägra slicka/pulla fitta tills hon rakar sig helt enkelt.
Senast redigerad av puckot 2013-08-01 kl. 16:05.
Citera
2013-08-01, 16:41
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koprofilia
du har fel de e inte hålet de e kanterna

Ingen kant utan hål.
Citera
2013-08-02, 13:38
Medlem
Dongelidongs avatar
Rakat är godast
Citera
2013-08-02, 13:39
Medlem
Noktyrns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

Inte alla. Och om en snubbe blir slak för att du inte rakat dig är det honom det är fel på, inte dig. Jag tycker personligen inte det spelar någon roll. Variation är det bästa. Ibland gillar jag när min tjej är rakad, men ibland ber jag henne "spara ut" sitt hår ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in