Föredrar absolut rakad fitta, men betyder inte att jag skulle bli avtänd bara för att tjejen vid enstaka tillfällen inte har orakat eller inte hunnit rakat sig av olika anledningar. Så länge tjejen kan kompensera det med andra attraktiva och tändande attribut.
Om jag tänder på en tjej så är det förhoppningsvis flera saker jag gillar med henne, inte bara hennes rakade fitta. Så det krävs i regel lite mer än att hon råkat glömma raka fittan vid enstaka tilläfällen för att avtända mig. Sen betyder inte det att jag nödvändigtvis blir överförtjust för att hon ser ut som en djungel där nere, men om det händer vid enstaka tillfällen så kan jag absolut hantera det.
Det är en helt annan femma om hon skulle sluta raka sig helt och hållet mellan benen under en längre period eller helt permanent, då hade jag kanske reagerat förr eller senare och tagit upp det till diskussion. Kompromissen är att hon åtminstone ansar lite, om hon inte vill raka helt och hållet. Om det inte handlar om att hon är sjuk eller deprimerad av någon anledning, då är det ju mer förstårligt att hon kanske inte prioriterar rakandet just då.
Det är inte särskilt trevligt att får hår i käften om man ska ner och gräva med tungan mellan benen. Precis som att jag försöker hålla ansat/rakat mellan benen om man ska till att ha sex med en tjej, för att visa samma respekt mot henne. Annars får jag väl vägra slicka/pulla fitta tills hon rakar sig helt enkelt.